Volledige versie bekijken : Hallo!
Sassie
12 maart 2007, 22:11
ik ben Saskia. Ik ben 24 en kom uit Veghel.
We hebben altijd bouviers gehad maar hebben de laatse bouvier helaas woensdag 7 maart in moeten laten slapen. ondanks dit verlies zijn we ons toch weer aan het orienteren op een nieuwe bouvier omdat het toch een paar maanden duurt voordat je een pup hebt. aangezien ik bij het surfen dit forum tegen kwam dacht ik... laat ik mij eens registreren en rondsnuffelen om te kijken wat andere mensen over de mooiste en liefste hondensoort zeggen.
groetjes
kenter
13 maart 2007, 06:22
Hoi Saskia, je bent al met het bouviervirus besmet dus daar hoef ik je niks meer over te vertellen..;)
Het is hier een gezellig forum met soms ook pittige duscussies, maar altijd in het belang van de bouvier !
Heel veel plezier hier en schroom niet vragen te stellen...enne, als je een boeffie aanschaft...foto's zijn dan uiteraard zeer welkom ...:D
gerda_b
13 maart 2007, 09:04
Ook van ons van harte welkom op het forum :)
Groetjes Gerda
en der prutschuivers :D
Jolinda
13 maart 2007, 10:05
Hoi hoi!
Van harte welkom op het forum!!
Ik hoop dat je veel tijd hebt, want het is enorm verslavend ;)
Groetjes, Jolinda en Xantoz
Catootje
13 maart 2007, 10:10
Hoi Saskia.
Welkom op het forum!
Je zult nog wel heel verdrietig zijn,
het is nog maar zo kort geleden dat je je Boeffie hebt verloren.........
Naast informatie en tips kun je hier ook veel steun verwachten.
Ik wens je veel sterkte en veel plezier op het forum.
sivvels
13 maart 2007, 10:29
welkom saskia en veel plezier op het forum!!! en zoals hierboven staat, kan ik me ook erg goed voorstellen dat je je nog steeds verdrietig zult voelen....veel sterkte nog met je verlies!!!
maarrrrrrrrrrrrrrrr ook alvast heel veel plezier gewenst met de zoektocht naar een nieuw boefkuh!!!!
greetz
plona
13 maart 2007, 10:44
Hallo Saskia
Als eerste heel veel sterkte met het verlies van je boefie
Na het verlies van onze Anouk heb ik hier veel troost gevonden en gekregen, schatten zijn het hier
Nu hebben wij ook weer een pup (Noa) van 13 weken
Veel plezier op dit forum
Groetjes Gonnie
Dazzle
13 maart 2007, 12:33
Allereerst heel veel sterkte met het verlies/verdriet van je Boeffie...
Ook wij wensen je van harte welkom op dit forum en heel veel succes met het vinden van een nieuw boeffen maatje!
jumbojet
13 maart 2007, 18:31
Welkom op dit forum!!!
Chanel
13 maart 2007, 19:37
Hallo Saskia,
Ook van ons van harte welkom op het forum.
Ja, een verlies grijpt altijd erg aan, helaas kunnen wij daarover meespreken, heel veel sterkte gewenst!
"Snuffel" maar goed rond hoor en ga gewoon op zoek naar een lief, leuk, knuffelig hondje.........
Wil je advies, of je verhaal kwijt......... zet het hier maar gewoon neer.
Hou ons op de hoogte!
Hoi,
Ook namens mij en mijn geboevte van harte welkom op dit forum
Nog veel sterkte met het verlies van jullie boefje
Wat een lieve reacties allemaal :)
dank je wel!!!
ik heb inderdaad behoorlijk wat moeite gehad met het verlies van onze boef. het was zo'n lieverdje (zoals elke boef ;)) maar ze voelde me ook perfect aan... leegte was er dus al erg snel na het overleiden.
gelukkig is het wat afgezwakt en kan ik me gaan richten op een nieuwe pup. het karrakter en gewoontes enz... van sarah zullen altijd als fijne en goede herinneringen bij me blijven.
een paar weken geleden zou er een nestje geboren worden. helaas zijn de pups 10 dagen te vroeg geboren en bij de geboorte alle 5 overleden. op naar een nieuw nestje... over een paar weken hopen we weer kans te hebben. duimen jullie voor me mee?
groetjes
Wat erg als je nestje in zijn geheel overlijdt...heel erg sneu..:(
Wat jullie betreft hoop ik voor je dat je weer een mooi nestje ontdekt en dat je binnenkort een lieve boevenpup kan uitzoeken..
Weet je al wat je wilt , reu of teefje ??
Catootje
27 mei 2007, 22:01
Tuurlijk ga ik voor je duimen!
Wat rot dat het met dat nestje zo mis is gegaan,
zal voor die mensen niet makkelijk zijn geweest.
In elk geval hoop ik dat je snel een puppy in je armen kunt sluiten.
Succes!
k-broek
28 mei 2007, 09:15
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Nonique
29 mei 2007, 07:50
Van de bouvier ziekte genees je gewoon niet meer :p
Welkom en hopelijk dat je snel een nieuw maatje mag vinden :)
en ook nog een sterkte bij het verwerken van het verlies :o
Nonique en boefkes Axel & Naomi (en grote vriend Dark ;) )
samaurai
29 mei 2007, 16:57
welkom op het forum
veel sterkte met het verlies van je boefje
leuk dat je je orienteerd voor weer een pup
wij hebben de zoektocht achter de rug ,over 3 weekjes mag ons pupje zijn mama verlaten
en maken dan een nieuwe start na de dood van onze dierbare Sam
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
sayonara
29 mei 2007, 23:14
Hallo K v/d Broek en Harley
Hiet stelt iemand zich voor jullie antwoord cq reaktie is het slijten van jullie pups de site beheerder die ook fokker is hoor ik niet over het aanprijzen van hun komende nest in deze zomer 2007 ..........
Klinkt mij in de oren als pupbemiddeling daar is deze site niet voor bedoeld
Of zie ik dat verkeerd zo ja alvast mijn excuses
Tot Ziens Sayonara
Anna
Ben het helemaal met je eens Sayonara , daarom ook mijn reaktie hierop.
Ik zit echt niet te springen op een koper , sterker nog ik heb niets , maar vond het niet zo netjes van v.d.Broek om hier zo de pups te slijten.
Ik verbaasde me al waar de reactie's bleven :D
Sassie
22 juli 2007, 22:40
hoi hoi!
we hebben inmiddels een nieuwe pup in huis! ze komt van de nevelhoeve. (sorry... mag ik dit zeggen of is dit reclame? zo ja haal het dan maar weg... )
het is een echte bandiet met hele leuke en lieve streken... ze moet snachts in de bench maar dat is nog flink wennen... ik ben benieuwd hoe het komende nacht gaat...
hebben jullie eventueel nog tips?
ow ja... voor foto's moet je maar even in het voorsteltopic kijken van dommel (dat is mijn broer)
xx
kenter
22 juli 2007, 22:47
Hoi Sassie, wat leuk!! Onze oudste komt ook bij martijn en Babs vandaan..ze heet Brista en is onze ADHD boef hahaha..mijn avatar is haar...
Van harte met je aanwinst enne...foto's van haar zien we tegemoet.:D
Henk&Boyke
23 juli 2007, 06:43
hoi hoi!
we hebben inmiddels een nieuwe pup in huis! ze komt van de nevelhoeve. (sorry... mag ik dit zeggen of is dit reclame? zo ja haal het dan maar weg... )
het is een echte bandiet met hele leuke en lieve streken... ze moet snachts in de bench maar dat is nog flink wennen... ik ben benieuwd hoe het komende nacht gaat...
hebben jullie eventueel nog tips?
ow ja... voor foto's moet je maar even in het voorsteltopic kijken van dommel (dat is mijn broer)
xx
Lekker `toch zo'n puppy in huis, geniet met volle teugen van dat bolleke wol. Voordat je het weet heb je al een flinke boef in huis. Gisteren nog foto's zitten kijken van onze Flemming in de eerste weken toen hij bij ons was, als je nu kijkt wat een kerel hij is geworden. GENIETEN dus, ze groeien zo hard:(
Wat wij hebben gedaan is een opklapbank naast de bench, 's nachts bleef een van ons naast de bench slapen, als dat ging;).
Gewoon negeren als meneerke of mevrouwke aandacht vraagt, in geen geval eruit halen tijdens de klaagzang. Anders is de eerste slag voor die kleine dondersteentjes.
Is gewoon ff doorbijten en het geklaag houdt vanzelf op.
Heel veel plezier met jullie pup, een geweldige leuke drukke tijd breekt aan maar het is dik genieten met een Boefke. Brengt levensvreugde in huis:D