Volledige versie bekijken : wandelen in limburg
harrie
18 maart 2007, 19:32
Ik zou graag eens met andere boefjes hier in limburg ergens te gaan wandelen.
Ik zelf woon in Sittard.
José&Harry
20 maart 2007, 12:27
hallo Harrie,
wij, Harry en José en ook uit sittard, werden getipt over je oproep op bouvierforum voor wandelingen met andere boefjes.
ons boefje, Tara, is 5 mndn. en altijd in voor uitjes!
we zijn zelf al enige malen in Daniker eo, en meestal zondag-middag in de Schwienswei gaan wandelen, maar als Tara
binnenkort 6 mndn. is, willen we net als met onze vorige boeven toch wel wat verder weg, en het is wel een leuk idee om
met meerdere boefjes te gaan wandelen.
neem gerust contact op met ons voor 'n afspraak : harry.666@home.nl (harry.666@home.nl) of bel ff : 452 4648
groetjes,
Harry, José
&
Tara
MaraJade
20 maart 2007, 12:40
Hoi Harrie,
Ik zelf woon in het noorden van Limburg maar misschien dat onze Oscar het ook leuk zou vinden om met meer boefjes te gaan wandelen. Ouders hebben natuurlijk ook nog wat te zeggen. ;)
Mara
Henk Beerends
20 maart 2007, 21:50
hallo Harry, wanneer en waar zou deze wandeling dan door gaan?
wij komen uit t noorden van belgie en is dus lekker dicht bij
voor ons. onze boef torbo kon vroeger niet zo goed opschieten
met andere honden maar sinds de nieuwe cursus die we volgen
is het heel veel veranderd en zou dus in dit geval een goede
training voor hondje torbo en zijn baasje zijn??????????????????
grtj uit belgie
kenter
21 maart 2007, 06:51
Wordt gezellie in Limburg ;)
Wij wonen te ver..
sivvels
21 maart 2007, 08:08
wij wonen ook in noord-limburg maar helaas is luka nu ze wat ouder is niet meer zo enthousiast met andere honden, zeker niet als ze nog jong en springerig zijn, en vreemd genoeg heeft ze met boeven altijd zoiets van: fijn familie, maar laat mij maar...helaas dus de baasjes hadden het zeker leuk gevonden, maar luka is een typisch enig kind...hihi ondanks onze 2 poezenkids erbij.......ze is zwaar verwend, maar is gelukkig zo lief van karakter dat dat wel kan!!!
harrie
22 maart 2007, 11:00
Leuk dat jullie mee willen wandelen.
We zullen zo snel mogelijk een datum afspreken. Is het goed dat dit in het weekend wordt gepland?
Harry en José, we zullen in het weekend contact met jullie opnemen aangezien ik deze week de late dienst heb.
groetjes, harrie