Volledige versie bekijken : Jager met geweer
Chanel
22 maart 2007, 18:48
Vanmorgen zijn onze drie honden, zoals elke dag, naar het bos geweest (ik was er zelf niet bij).
Dit is het verhaal:
Ze sprongen alledrie uit de auto. Chanel, de jongste (17 maanden), ziet een fiets tegen een hooiberg staan (stond er anders nooit), vliegt daar als een pijl uit een boog naar toe. Plotseling ziet ze iemand "verdekt" opgesteld staan. EEN JAGER MET GEWEER! Direct aanblaffen. De andere honden snel weer in de auto gedaan en achter Chanel aan. De jager stond met geweer in aanslag tegenover haar........... Gelukkig net op tijd haar in haar nekvel kunnen grijpen en weg kunnen leiden...........
Ebonoss
22 maart 2007, 21:03
:eek: Jemig wat eng!!
Wat zul je geschrokken zijn zeg....ik denk dat ik de rest van de dag met bibberende beentjes zou rondlopen!
Gelukkig dat het goed is afgelopen.
Dazzle
22 maart 2007, 21:57
Wat een avontuur, dat is enorm schrikken...:eek:
Ja, een herkenbare reactie (van deze bloedlijn) op iets vreemds, heeft Dazzle ook. Gelukkig dat Sam en Max niet mee gingen doen en op tijd in de auto kunnen zetten... pfffffffffff je moet er niet aan denken wat er had kunnen gebeuren.
Gelukkig goed afgelopen!!!
Extra dikke knuffffffies voor Chanel, Sam en Max.
kenter
23 maart 2007, 12:37
Ik mag hopen dat die jager weet wat hij doet en niet zomaar een hond doodschiet die op een normale wijze aanblaft ..hij is vreemd daar en hun zijn op eigen terrein..
Maar ja..er lopen gekken met geweren dus dat zegt ook niet alles..:o
Ruben en Loes
23 maart 2007, 14:30
Is die jager nou helemaal!!! zijn geweer in aanslag tegen chanel ppfffff Je hebt zeker wel een verontschuldiging gekregen neem ik aan!!!
Joh dit vergeet je nooit meer denk ik als je op dat zelfde plekje in het bos komt!!!
Groetjes en knuffels
Loes
bella
23 maart 2007, 15:27
Wat zullen jullie de bibberietus hebben gehad. gelukkig is alles goed afgelopen.
Groetjes, Bella
Chanel
23 maart 2007, 20:20
Ik was er gisteren niet bij (gelukkig of niet gelukkig:confused: .... Chanel reageert nl. zeer snel op mijn commando's, maar ja, een boef hè?). In een impuls schreef ik dit verhaal op.
Geen verontschuldiging hoor Loes, de man stond ongeveer "stijf" van schrik en het was een kwestie van seconde's (snap het eigenlijk ook nog wel wanneer er plotseling een "grote" zwarte hond op deze manier na je toe komt). Nadat ze was weggeleid was begon hij - in het Duits:( - te schelden.
Het grote geluk is dat ze hem stelde, hij bewoog niet zodat zij hem aan bleef blaffen. Ik heb inderdaad niet lekker geslapen, één verkeerde beweging van hem en ik had mijn hondje gisteravond kunnen begraven.
Jolinda
24 maart 2007, 00:03
pfffuuu kan me voorstellen dat je je kapot schrikt!!
Maar goed dat die man stil bleef staan!
Gelukkig is het met een sisser afgelopen!
groetjes, Jolinda en Xantoz