PDA

Volledige versie bekijken : De "muis"boef Flemming

Henk&Boyke
7 april 2007, 09:48
Vanmorgen heerlijk aan de wandel geweest met onze kleine "stinkerd" Flemming. Deze week wel een klein terugvalletje gehad, hij hing weer elke keer in de lijn tijdens de wandeling, pubergedrag.:rolleyes: Natuurlijk
ook het feit dat zijn vrije wandelingen in de tuin zijn afgelopen(runaway boef) is een omschakeling. Maar beter zo dan een boefke die onder een auto loopt of die wielrenners laat omkieperen.;)

Die kleine is zich rotgeschrokken van de vogelverschrikkers die op het land staan, hij werd dus heel boos, de straat is van hem en die gasten horen hier niet. Dus aanvalluhhh:cool:

Flemming geniet tijdens deze tochtjes door de polder en snuffelen is zijn favoriete bezigheid. Vaak gebeurde het dat die kleine "stinkerd" stil stond, met vierpoten als een kat in het gras sprong, meestal noppes maar vanmorgen na twee "ninja"acties had die kleine een muis gevangen
en in zijn bek. Ik los, muis op de grond, Flemming weggetrokken maar er kwam een auto aan, afgeleid,Flemming de muis weer in zijn bek en
hap slik weg, lekker paasontbijtje.

Simpel vraagje, kan dit kwaad?

Het is de natuur, neem aan van niet maar wil toch alles uitsluiten.

dorine
7 april 2007, 11:21
Hoi Henk

Over een enkel muisje "vers" van het land hoef je je geen zorgen te maken.
Anders wordt het als ze veel muis uit een gebied waar veel muizengif gebruikt wordt eten vertelde onze DA toen ik er ooit om vroeg. Rick ving en at ook muis en is 16 jaar geworden.
Mara wil ook wel eens een muisje eten. Zij heeft personeel dat muizen voor haar vangt (Flip en Jack):D

kenter
7 april 2007, 11:42
Langoren, langstaarten...gaat goed met die "stinkert" ;) Bezig baasje ( boefje) zullen we maar zeggen...:D

Nonique
7 april 2007, 12:41
Hahahhahaha super verhaaltje weer.
Hier zien wij boeven het al helemaal voor ons

Neu joh, kan echt geen kwaad
toch dat hij de smaak nu te pakken heeft zou wel eens tot meer zorg kunnen leiden :p

super boef die flemming, dat klein piep voer is behoorlijk snel - Flemming dus ook al een torpedo boef :D

Chanel
7 april 2007, 14:10
De "muizenvanger" van Hamelen.............. :D

Onze katten vingen ook altijd muizen en zijn allen ouder dan 18 geworden.

veyron
7 april 2007, 21:36
onze poema (de kat) brengt de trofeën mee naar huis!
Veyron heeft daar eens van geproefd (bweeeek)
en toen alles ondergekotst:rolleyes:

hij hoeft geen muizen meer!!!:D

Catootje
7 april 2007, 21:51
Hahaha, die Flemming!
Zie het helemaal voor me...........
Inderdaad best knap dat 'íe zo'n snel muisje te pakken krijgt.
Geloof ook niet dat het kwaad kan hoor.

Boefbinck
7 april 2007, 23:10
Jullie hebben nog geluk gehad! Onze Binck had vorige week een mol!!! te pakken!!!!! Blèèèèhhhh!!!! Gelukkig was dat niet hap slik weg, maar hij kwam er wel héééél erg trots mee aangerend. Drie keer LOS!!! (vrouwtje ietwat hysterisch, maar ja................) was ook los maar de volgende molshoop was wel weer errruuuuug leuk om in te graven. Ik wens jullie héééél veel sterkte toe met jullie "stink"-ninja-muizen-boef :D :D Dat belooft nog wat hoor :p

P.S.: wat er niet in hoort komt er vanzelluf wel weer uit :eek:

Ebonoss
7 april 2007, 23:19
Hé Flemming,

;) Da's nog een eens barfen joh!

Ik heb eens een natuurfilm gezien van een roedel wilde wolven.
Men nam altijd aan dat zij van grotere prooidieren leefden, maar bij nader onderzoek bleek dat zij zoals Flemming met net zo'n ninjasprongen muizen vingen en bijna uitsluitend daarvan leefden...dus ook al is Flemming geen wolf, het is kennelijk heel natuurlijk gedrag.
:D Prachtig verhaal overigens!

nic
9 april 2007, 08:42
Denk ook dat het geen kwaad kan, tenzij je in een gebied woont waar veel muizenvergif word gestrooid.
Zo niet is het gewoon de natuur en denkt Flemming dat hij een kat is :D

inko2000
9 april 2007, 23:57
Jullie hoeven je niet te vervelen bij die "STINKERD"

hahahahaha, hij heeft altijd wel wat. ja, hij zal wel denken jullie eitjes
met de paasdagen, ik wil ook mee doen, dus een heerlijk muisje.

brrrr, moet er niet aan denken. ook zielig voor dat muisje natuurlijk.