Volledige versie bekijken : foto's plaatsen van paaswandeling
Dazzle
11 april 2007, 11:46
Hallo webmaster Anton,
Allereerst nogmaals weer eens een pluim voor dit geweldige forum en het beheer hiervan en de vele uurtjes die er in worden gestoken, bedankt.
Mijn vraag betreft het volgende:
Ik heb nog ca. 45 foto's van de paaswandeling in Oss. Wat super was.
Wil dit graag met de andere delen, maar weet niet hoe ik zoveel foto's kan plaatsen.... waar en hoe dit te doen.
Alvast bedankt.
Beheerder
11 april 2007, 19:53
Ik heb gehoord en gelezen dat de paaswandeling een succes is geweest.
Omdat er toch sprake is van een forumactiviteit denk ik zelf als eerste aan een uitbreiding op de bouviergalerij in de vorm van Forumwandelingen.
Maar daar mogen de wandelaars zelf over beslissen.
Om dan alle foto's in 1 keer te plaatsen naar deze rubriek kunnen Goldmembers ( dat ben jij ook) gebruik maken van Image Hosting.
Daar kun je maximaal 50 foto's tegelijk uploaden naar de server.
Indien ik dan de melding krijg dat de foto's erop staan zal ik ervoor zorgen dat de foto's in de rubriek terecht komen.
Of de andere mogelijkheid is een tijdelijke verhoging van het aantal maximale toegestane uploads per dag.
Dan kan iedereen die meegelopen heeft in 1 klap de foto's zelf in de gewenste rubriek plaatsen.
Een andere optie is via FTP naar de server.
Daar moet je enige kennis voor hebben.
Ik kan een tijdelijk account hiervoor aanmaken en je de rechten geven de foto;s te uploaden.
Nog een optie is om de foto's op CD te branden en naar mij op te sturen.
Dan zorg ik voor de rest.
Wat heeft de voorkeur??;)
Catootje
11 april 2007, 20:29
Het lijkt mij zowiezo heel leuk om de galerij uit te breiden met
Forumwandelingen.
Het is een feit dat we zullen blijven wandelen met elkaar.
Een groot succes zijn de wandelingen zeer zeker!
:)
Dazzle
11 april 2007, 21:20
Voorkeur gaat ook uit naar uitbreiding van de galerij met forumwandelingen.
Zal zeker nog vaker worden georganiseerd.
Moet dan nog even kijken hoe dat werkt met Image Hosting maar daar is wel uit te komen neem ik aan en anders trek ik wel weer aan "de bel" haha.:D
Dus, wacht af op de uitbreiding, als meerdere hier voor zijn?
Ebonoss
11 april 2007, 23:35
Hoi Anton,
;) De galerij uitbreiden met Forumwandelingen lijkt me een heel goed idee!
:D Zoals Catootje al opmerkte, we beleven er heel veel pret aan en zullen dus zeker blijven wandelen!!!
Beheerder
12 april 2007, 21:20
Oke,bedankt voor de reacties.
Inmiddels aan het verzoek voldaan en op de bouviergalerij de rubriek forumwandelingen erbij geplaatst.
Om nu de foto's van de laatste wandeling in 1 keer te kunnen uploaden is voor 48 uur tijdelijk de dagelijkse upload van 7 naar 40 foto's gebracht voor de gebruikersgroep Goldmembers.
Dazzle in 1 keer kun je nu de eerste 40 foto's uploaden naar deze rubriek.
De volgende dag kun je dan de laatste 5 erbij plaatsen.
Goldmembers hebben 50 MB webruimte,maar komt deze groep in de problemen door de hoeveelheid foto's dan wordt daar ook weer een oplossing voor gemaakt.
Succes allemaal met de upload!!!:)
Nonique
12 april 2007, 21:36
Joh, hartstikke leuk die extra galerij.
Ook ik zal aankomende dagen nog wat foto's uploaden van de wandeling. Hier staan ze ook meest op zijn plek :)
Hoi Anton,
Het uploaden gaat dat dan per 3 elke keer of is er nog een andere mogelijkheid?
Dazzle
13 april 2007, 09:27
Hoi Anton,
Ontzettend bedankt...
De eerste 40 heb ik geplaatst, morgen de rest.... zijn toch wel meer dan 5 foto's nog, zag ik. Geeft dat problemen met de webruimte?
Bijna alle foto's zijn trouwens door mijn 11 jarige dochter gemaakt, natuur talentje hè!:D
Ebonoss
13 april 2007, 10:35
;) Ja die dochter van jou heeft het in de vingertjes hoor!
:D Héél knap gedaan, complimenten!!!
inko2000
14 april 2007, 00:41
Ik heb echt iets gemist. :)
Ik moet volgende keer wel weer mee hoor, met
Yassar en met Bobby.
Dazzle
14 april 2007, 09:06
Nog meer foto's geplaatst van de paaswandeling bij forumwandelingen, Helaas m'n diskruimte zit vol......
Veel kijkplezier!
Chanel
14 april 2007, 09:50
De foto's zijn echt geweldig geworden (met dank aan Lisa)!!!
Xanta
14 april 2007, 10:55
Misschien dat de fotoos in een album kunnen zodat ze niet telkens een voor een aangeklikt hoeven te worden?
Dazzle
14 april 2007, 12:32
Bedankt namens Lisa voor alle complimentjes...
Ik heb geen idee of de foto's in een album zijn te plaatsen, was al blij ze op het forum te krijgen haha.
Xanta
15 april 2007, 23:03
Bedankt namens Lisa voor alle complimentjes...
Ik heb geen idee of de foto's in een album zijn te plaatsen, was al blij ze op het forum te krijgen haha.
Het is al mogelijk zag ik, rechts boven klik ik dia show op een van jouw fotoos. En voila!
Leuk al die fotoos!
Dazzle
16 april 2007, 13:30
Bedankt, ook voor de tip.......