PDA

Volledige versie bekijken : Blonde boef zoekt een dametje om te dekken

Gorki
25 april 2007, 13:55
Hallo,

Wij zijn op zoek naar een blonde bouvier, teefje, om te laten dekken. Onze schat is eo lief dat we er graag een pup van zouden hebben en krijgen regelmatig de vraag of we geen pups van hem hebben. Dus daarom de vraag of er hier soms iemand is die een blonde teef heeft en ook wel uitkijkt om lieve schattige puppy's te hebben.
Hopelijk reageert men hier niet zo negatief als in België want ja daar is blond niet toegestaan, dom he!:mad: Ik weet volgens de boekjes en de regeltjes mag blond niet, maar ze zijn zo mooi en lief. Alsof er alleen volgens regeltjes en zo geleefd wordt:p
Dus als er een blonde dame onze Gorki ziet zitten laat het dan maar zo snel mogelijk weten, wij kijken er echt naar uit.

Sabine en Roger

P.S. Gorki is een blonde boef van Goordonken en wij kunnen alleen zeggen dat we heel goed ontvangen zijn en over de hond niets dan goeds.

Elly de Roos
25 april 2007, 16:26
hallo, wil hier wel even reageren. Je kan natuurlijk altijd zo'n oproep plaatsen, maar het is niet ff dekken hoor. Er gaat een hoop vooraf. Als je het allemaal goed wilt doen, moet je ook de hond laten rontgen i.v.m. de heupen. Als jullie hond van de kennel van de Goordonken komt zou ik maar aan hun eens vragen hoe je het 1 en ander kan doen. De meeste fokkers lopen shows om hun hond in de "picture" te zetten, wat natuurlijk een enorm veel geld kost. Ook deze honden (teef en reu) worden eerst gerontgent. Ik zou, en dat is niet negatief bedoelt, dus eerst wat informatie inwinnen aan de fokkers van jullie hond. Zij hebben tenslotten div. nestjes gefokt en weten altijd wel het 1 en ander aan jullie te vertellen. Hoop dat je voldoende info hebt en succes.

Gorki
25 april 2007, 16:42
Alvast bedankt voor je goede raad, zal die ook opvolgen.
Groetjes
Sabine

samaurai
25 april 2007, 17:34
hoi sabine en roger en natuurlijk gorki
ook hier ...............wat leuk !!! :)

groetjes nathalie

Gorki
25 april 2007, 23:38
Natuurlijk Nathalie! Hij mag hier toch niet ontbreken.
Sabine en Roger

kenter
26 april 2007, 23:43
Onze Kanjer is net loops maar wij willen geen pups , mag ook niet van het asiel..zou het ook niet willen want ik zou geen pup weg kunnen doen...haha
Hoop voor jullie dat je een gezonde , goede teef vindt.
En inderdaad, als je wilt fokken/dekken wel eerst goed laten nazien, rontgen etc..Je moet wel gezonde honden fiokken..Ook karakter en bloedlijn etc..de fokkers onder ons kunnen je dat haarfijn uitleggen.:D

http://www.bouvierforum.nl/imagehosting/thum_33646312b8ef251e.jpg (http://www.bouvierforum.nl/vbimghost.php?do=displayimg&imgid=15)

Dorinda
9 mei 2007, 21:08
HAllo,
Wij willen Amber laten dekken, alleen helaas nu nog niet. Amber is nog geen twee en moet van mij dus nog een jaartje wachten. Bovendien woon ik nu nog in een flatje en ik wil eerst naar een eensgezinswoning gaan. Ik vindt jullie Gorki wel mooi.
Dus helaas, als jullie Amber zien zitten zul je toch nog een jaartje geduld moeten hebben hihi. Moet ik ook, want ik kan eigenlijk niet wachten tot ik een hele mooie lieve boef erbij heb. En niets is beter dan een afstammeling van de schat die ik nu al heb lopen.
groetjes Dorinda

Gorki
17 mei 2007, 14:39
Dorinda,

NAtuurlijk zien wij Amber wel zitten en zijn heel blij dat jezelf niet vroeger wilt laten dekken. Teken van je liefde voor Amber. Ook wij hebben gewacht tot hij 2 jaar was vooraleer we op zoek zijn gegaan naar een teefje. Hij wordt nu in augustus 3 jaar.
Dus wanneer ze er rijp ;) voor is laat je het maar weten;
Roger en Sabine

Dorinda
23 mei 2007, 14:20
DAt zal ik zeker doen en ik hoop dat jullie Gorki dan evt nog een keer willen "uitlenen"
Amber wordt volgende maand 2. En ze is pas een keer loops geweest vandaar.
Ik hoop dat jullie op deze website blijven komen zodat ik jullie dan ook kan vinden. Gorki is een mooie reu en als ie net zo lief is als jullie beweren, dan kan ik me geen betere vader voor Ambers pups voorstellen. Dat wil zeggen als ze beiden gezond genoeg zijn om mee te dekken.
groetjes Dorinda en een poot van Amber

snicker
28 juli 2008, 21:29
Heb vandaag na 13 jaar mijn blonde bouvier verloren had niet gedacht
dat ik er zo kapot van zou zijn langs deze weg probeer ik een pup
te vinden van een bouvier liefhebber.
groetjes
Manu

annebasco
29 juli 2008, 11:04
:j: Heel veel sterkte met het verlies van je prachtig blond boefje en succes met het vinden van een pupje, troostknuf van Basco!

Chanel
29 juli 2008, 17:26
Beste Snicker,

Heel veel sterkte gewenst met het verlies van je boef.

Dit forum bemiddelt (nog) niet in pups. Wellicht kun je contact zoeken met de NBC (Nederlandse Bouvier Club).

Gorki
29 juli 2008, 17:46
Veel sterkte met het verwerken van het verlies van je bete vriend. We wensen je heel veel succes met het zoeken naar een pup, die je dan kan helpen het verdriet te verwerken.

Roger en Sabine

Dazzle
29 juli 2008, 17:56
Heel veel sterkte met het verlies van je "blonde kanjer".

kenter
29 juli 2008, 20:25
Heel veel sterkte met het verlies..13 jaar is een mooie leeftijd maar het blijft altijd een vreselijke inpact als je je maatje verliest...

Catootje
29 juli 2008, 22:27
Ook vanuit Papendrecht heel veel sterkte gewenst en veel geluk bij het vinden van een puppy.