PDA

Volledige versie bekijken : Rex

nic
3 mei 2007, 22:30
Hoi Allemaal,

Nou, met pijn in mijn hart, moet ik jullie mededelen dat Rex weer op de herplaatsing komt te staan.

Het doet me veel pijn, maar ik kan het zelf niet meer aan. Het feit dat ik met mijn moeder zit, wat veel tijd en energie kost. En ik thuis de rust niet meer vind omdat ik continu Rex moet corrigeren naar de katten toe. En last but not least dat hij het dochtertje van Erick heeft gebeten.

Ik heb het nog een aantal weken geprobeerd uit te stellen, maar vanavond toen ik thuis kwam was er de druppel die de emmer deed overlopen, hij heeft 1 van mijn katten te pakken gehad.

Dus hier ook nog even aandacht voor Rex, want ik hoop met mijn hart en ziel dat hij nu op een goede plek terecht komt, waar hij tot zijn eind mag/kan blijven.

Rex is een lieve hond, die graag zijn aandacht wil op zijn momenten. Hij kan sullig overkomen, maar dit moet niet onderschat worden. Want op zijn manier heeft hij alles donders goed in de gaten. Luisteren doet hij redelijk goed, als je hem met geduld benaderd. Met andere teven gaat het goed. Met andere reuen wil hij nog wel eens dominant overkomen. Escalatie word hierin voorkomen door gewoon door te lopen en hem vrolijk mee te roepen. Met katten gaat helemaal niet! En met kleine kinderen ook niet! Dit is voor hem te onvoorspelbaar, waardoor hij erg onzeker word.
Ik zie hem daarom het liefst geplaatst bij overwichtige mensen die hem duidelijke/ consequente regels geven. Zonder kinderen en katten!

Zoeken jullie met me mee voor een goed tehuis???

Ebonoss
3 mei 2007, 23:00
Ach Nicole, wat een ontzettend sneu bericht....
Ik voel echt met jullie mee, maar ik begrijp dat je dit moet doen en je niet anders kan.
Zoals je zelf al zegt, het wil niet echt met de katten en om nog maar te zwijgen over Marit.

Hoe is het met je kat?

Natuurlijk zal ik mee helpen uitkijken naar een eventueel goed adres.

Heel veel sterkte,

Knuffels voor jou en Rex,
Ebonoss & co.

Dazzle
4 mei 2007, 00:20
Wat ontzettend jammer dat het niet meer gaat, maar voelde de bui al aankomen.
Een hele moeilijke beslissing voor je geweest, maar misschien wel de verstandigste in dit geval voor "beide partijen".
Hopelijk is er een goede plek voor Rex te vinden.
Leef echt met je mee meid! (en met Rex).

Gaat het een beetje met de kat?

Wens je heel veel sterkte en hoop echt van harte, op een goede nieuwe plek voor Rex. Want inderdaad een consequente aanpak, weten waar zijn plek is, met niet teveel prikkels, is er wellicht hem nog een fijn leven te bieden.

Sterkte en knuffels voor jullie allemaal!

vera
4 mei 2007, 08:55
Nicole wat een moedig besluit.
Ik hoop dat er gauw een goede baas voor Rex komt, wat voor jullie meer rust in huis zal brengen.
Het valt niet mee om je hond te moeten herplaatsen en ik wens je dan ook heel veel sterkte.
Ik hoop voor Rex dat er een goed baasje zal komen die veel tijd aan hem kan besteden....zal duimen voor jullie!!

sivvels
4 mei 2007, 09:31
ik sluit me aan bij bovenstaande berichten, sneu en moedig, maar vooral zeer begrijpelijk, sterkte met het vinden van een goede plek voor rex...en met het afscheid nemen van rex want dat zal zeker niet mee vallen...!!!!!

veyron
4 mei 2007, 09:59
:( wat een klote bericht. maar ik kan niet anders dan je volledig steunen.
't is tenslotte een leuke hond en ik hoop dat hij snel een nieuwe plek vindt.
sterkte, Nic.

kenter
4 mei 2007, 12:02
He Nicole wat een ellendig bericht...had zo gehoopt dat het allemaal goed zou aflopen voor allemaal maar helaas...
Ook ik zal mijn oor te luisteren leggen voor een plekkie.
Heel veel sterkte in de komende tijd..want je dier loslaten ook al is het beter voor een ieder is toch vreselijk!
Dikke knuffels van allemaal hier xxxxxxxxxxxxxx

samaurai
4 mei 2007, 20:43
hoi nicole,
sterkte met je besluit
ik denk wel dat je er voor jou en rex zijn toekomst goed aan doet

en natuurlijk kijk en denk ik met je mee

Catootje
4 mei 2007, 21:11
Lieve Nicole,
Je wilt rust, maar vooral het beste voor Rex.
Ik kan alleen maar respect hebben voor je moedige besluit.
Rex is een geweldig leuke hond en zal zeker een warm mandje vinden.
Heel veel sterkte de komende tijd, ik denk aan je.
Het zal ook voor Erick niet gemakkelijk zijn,
ik leef met jullie mee en zal ook hier ogen en oren open houden!
Heel veel liefs van Carin en een dikke knuf van Jazz.

ringostar
5 mei 2007, 20:50
wat een rot bericht om te horen dat het echt niet gaat met rex .....
maar voordat er ergere ongelukken gebeuren een wijs besluit om een goed huis te zoeken voor rex zonder katten en kleine kinderen.
ik weet hoe het voelt om een hond terug te moeten brengen naar het asiel heb het zelf ook meegemaakt nadat hij 2 maal mijn zoon had gebeten. maar soms kan het gewoon niet anders.
er komt vast wel een nieuw warm huisje voor rex.
heel veel sterkte de komende tijd want gemakkelijk zal het niet zijn maar je bent niet over 1 nacht ijs gegaan en maakt de juiste beslissing in het belang van REX

liefs marlies
poot en lebber van ENZO

anitaheijnen
6 mei 2007, 07:54
Hoi Nicole,
Meid dat is me wat veel sterkte met het zoeken voor een nieuw baasje voor Rex.
Zal wel niet mee vallen voor je ik denk aan je veel groetjes uit Limburg,en een dikke knuffel van Roxy..

jumbojet
6 mei 2007, 10:42
tjee, Nicole, wat een moeilijke beslissing, knap dat je deze hebt genomen.
Soms moet je je gevoel uitschakelen en denken wat het beste is voor Rex. Maar dat maakt het natuurlijk niet gemakkelijker op. Ik hoop voor je dat Rex een plekje krijgt waar hij voor de rest van zijn leven mag blijven.
Sterkte!!

kenter
7 mei 2007, 09:17
Als ik Rex zo bij de herplaatsing zie staan krijg ik gewoon pijn in mijn buik ervan..dus kan je nagaan hoe jij je moet voelen...nogmaals veel sterkte Nic.

nic
8 mei 2007, 21:28
Hoi Allemaal,

Heel erg bedankt voor jullie reactie's. Heb ze al huilend gelezen. Ook mij doet het uiteraard veel pijn Rex weer bij de herplaatsing te zien staan.
Ik hoop dat ik een goed tehuis voor hem kan vinden, tot nu toe helaas nog geen enkele reactie.
Dus houden jullie nog steeds oren en ogen open voor een goed tehuis?

Catootje
8 mei 2007, 21:44
Zeker weten, meis!
Je weet maar nooit. Hoop houden hoor,
er moet ergens een warm mandje voor hem staan.
Heel veel sterkte, we duimen voor jullie.
Liefs, Carin en een knuffie van Jazz.

Kendra
9 mei 2007, 13:05
joh.. ik lees dit nu pas.

Jemig Nic... véél sterkte!! en hopelijk snel een fijne nieuwe baas.

nic
10 mei 2007, 22:48
Hoi Allemaal,

Gisteren telefonisch contact gehad met het dierenasiel alhier.
Ook hun gaan er alles aan doen om mij te helpen Rex te herplaatsen bij mensen waar hij oud kan worden.
Rex gaat niet naar het asiel, maar we gaan proberen hem vanuit huis te herplaatsen. Dit om verdere problemen bij Rex te voorkomen. In het asiel komen A4tjes te hangen met zijn geschiedenis en wat ik voor Rex probeer te vinden. Ook komt hij op hun website te staan. Zaterdag gaat hij met een vrijwilligster mee trainen op het asiel, dit ook om beter inzicht te krijgen hoe Rex is als hond...

Zover een update over Rex...

nic
12 mei 2007, 16:59
Vanmiddag heeft Rex meegetraint op het asiel. Hij luisterde erg goed en had op bepaalde momenten echt gekeken van: ja, hallo dit ken ik allemaal wel hoor. En moet dit nu het regent hoor!
Voelde me hierover toch best trots, in de korte tijd dat ik Rex heb, heeft hij toch behoorlijk wat geleerd.

De trainer zei, dat als hij nog een aantal weken mee zou trainen de onzekerheid van Rex wel zou verdwijnen. (ik heb hier zelf mijn twijfels over bij een boef van bijna 5 jaar?)
Ik heb hun daarom ook op het hart gedrukt zijn gedrag niet te onderschatten en echt alleen op zoek te gaan naar een huis voor hem met weinig tot geen impulsen van buitenaf.

De asielbeheerster was er van overtuigd dat er voor Rex een goed tehuis kwam en ze zou hier ook haar best voor doen. Ze vond het inderdaad ook beter om Rex vanuit huis te plaatsen en gaf aan dat het asiel hem geen goed zou doen.

Dit geeft me wel weer hoop dat Rex goed terecht gaat komen.

Catootje
12 mei 2007, 20:38
Hoi Nicole,
fijn om te lezen dat je hulp en steun van het asiel hebt.
Het blijft natuurlijk moeilijk om hem te moeten herplaatsen,
maar hij komt vast heel goed terecht.
Je hebt hem in elk geval heel veel geleerd in het jaar dat hij bij je is.
Daardoor heeft hij nu ook een betere kans.
Absoluut iets om trots op te zijn.
Veel sterkte verder en knuffel Rex van mij en Jazz.

Ebonoss
13 mei 2007, 00:55
Hoi Nic,

Ik kan me alleen maar aansluiten bij mijn voorgangster Catootje.
http://www.bouvierforum.nl/images/icons/icon14.gifIk vind het geweldig dat je je toch zoveel om Rex bekommerd ondanks het feit dat hij bepaalde grenzen overschreden heeft en dat je er zoveel moeite voor doet om hem netjes een nieuw "mandje" te bezorgen.

Echt, ik vind je een KANJER!!!
Veel sterkte voor jou en Rex in deze verdrietige tijd...

xxxxxEbony en een welverdiende megaknuffel van ons.

nic
16 mei 2007, 23:06
Bedankt Catootje en Ebonoss!

Rex staat nu ook op de site van de dierenasiels.
Ook heb ik de vorige eigenaresse ingelicht dat Rex herplaatst gaat worden. Heb tot op heden nog geen reactie terug van haar.

sivvels
17 mei 2007, 08:45
ik vind het ook helemaal super hoe je je geeft voor rex!!! pluim voor jou!!! en natuurlijk veel succes en sterkte met het vinden van een nieuwe plek voor rex, ondanks alles zal het toch heel moeilijk zijn om rex te zie gaan straks.......hier denken we aan jullie!!!

nic
19 mei 2007, 09:54
Hoi Allemaal,

Gisteren telefoon van iemand gehad die Rex op de herplaatsingssite heeft zien staan en belang bij hem heeft.
Pfffff.... moeilijk dan hoor! :(
Vandaag gaan we met Rex erheen, zodat we kunnen zien waar hij terechtkomt. Over de telefoon had ik een goed gevoel bij deze mensen, maar ik wil bijna 100% zeker zijn dat dit Rexs vaste plek word tot zijn dood. Enige twijfel en Rex gaat gewoon weer mee terug...

Zal vanmiddag als ik terug ben vertellen hoe het is gegaan.

samaurai
19 mei 2007, 10:34
hoi nicole,

kan snappen dat je dan toch wel even slikt,
het klinkt dan wel heel dichtbij
ben benieuwd hoe het gaat en of je een goed gevoel hebt

het zou natuurlijk wel heel leuk zijn als we rex via het forum nog kunnen blijven volgen:)

Chanel
19 mei 2007, 14:05
Kan me voorstellen dat je er met dubbele gevoelens naar toe gaat!

Sterkte!!!

nic
19 mei 2007, 17:29
Hoi allemaal,

Vanmiddag dus naar Hattem gereden om Rex een beter mandje te geven. We hadden op een parkeerplaats afgesproken omdat je Hattem wegens evenementen niet in kon. Moeder en zoon (uit de kluiten gewassen 13 jarige) kwamen ons tegemoet. En na kort voorgesteld te hebben zijn we richting hun huis gewandeld, waarbij moeders gelijk het inniatitief nam met Rex. Kort en duidelijk. Rex was uiteraard heel onzeker, maar ze negeerde dat gedrag en nam duidelijk de leiding bij Rex. Was moeilijk om aan te zien, maar weet met mijn verstand dat ze dit helemaal goed deed. Bij hun thuis aangekomen ook duidelijk de leiding, als eerste door de deur toen pas Rex enz... Naar even onwennig erbij te hebben gestaan had Rex ineens de rust over zich en ging heel relaxed liggen. Keek nauwelijks om naar mij. Mede dit gaf me een goed gevoel dat Rex daar goed op de plek zou zijn.
Ook vertelde ze me hoe ze Rex ging begleiden, maar had dat al gezien op de manier hoe ze Rex gelijk aanpakte.
Ze is praktisch hele dagen thuis (kunstenares) en als ze al weg gaat dan gaat Rex mee.
Ze heeft ook nog een huis in Drente waar ze met de tijd permanent wil gaan wonen, dit is midden in de bossen..
Volgens mij gaat Rex het helemaal naar zijn zin hebben daar.
Als het goed is krijg ik af en toe een mail van haar over hoe het gaat met Rex.
En ook hebben we de afspraak, mocht het om wat voor een reden toch niet gaan, dan komt Rex terug. Maar dat zag zij niet gebeuren.
Al met al een moeilijke dag voor mij, maar wetend dat het in het belang van Rex is!

anitaheijnen
19 mei 2007, 17:49
Hoi Nicole meid wat geweldig dat Rex toch goed terecht komt,en wat zal je het moeilijk er mee hebben.
Ik neem mijn petje voor je af.
Groetjes en sterkte de komende tijd want je zult hem toch wel missen.
We denken aan je veel liefs anita en een dikke knuf van Roxy....

Catootje
19 mei 2007, 18:24
Lieve Nicole,
De tranen lopen over m'n wangen.
Ik ben heel erg blij voor Rex én voor jou, maar jeetje,
als ik me in jouw situatie probeer te verplaatsen krijg ik een hele dikke brok in mijn keel.
Je weet dat het 't beste is voor Rex, je ziet dat het hoogstwaarschijnlijk helemaal goed gaat komen met hem, maar toch..........het moet wel een heel dubbel gevoel zijn.
Het zal je nog wel wat traantjes kosten, maar de rust is terug gekeerd in huis, de katten hebben weer rust en jij ook.
Hoe gedraagt Mascha zich?
Ik wens je heel veel sterkte de komende tijd, je hebt het allemaal heel goed gedaan en geregeld meid!

Doe Erick de groetjes en geniet van Marit.
Wij denken aan je.
Heel veel liefs van Carin en een dikke knuf van Jazz.

Dazzle
19 mei 2007, 18:54
Hoi Nicole,

Klinkt allemaal erg goed en laten we hopen dat het allemaal goed komt met Rex daar.
Maar wat een moeilijke en emotioneel besluit voor je. Zo ontzettend dubbel ook.
Petje af.... je cijfert je voor Rex weg. Hopelijk is dit dan toch de goede plek voor hem.

Wens je heel veel sterkte meid!!!!

corry van veen
19 mei 2007, 19:11
hoi Nicole
ik neem mijn petje af voor je. toppie gedaan meissie zo kon het niet meer en hoe moeilijk het ook is het is voor Rex het beste zo.
en zo als ik het las gaat het best wel goed komen. het zal voor jou een moeilijke tijd worden.
ik weet uit ervaring (wij hebben ook een herplaatst dobertje) hij was ook heel snel gewend bij ons.
ik wens jou heel veel sterkte en Rex een heel mooi lang leventje bij zijn nieuwe baasje.
groetjes Corry en een dikke lebber van Dana-Cassie en Pay-Go

samaurai
19 mei 2007, 19:42
hier even een traantje weg pinken.................

sterkte voor de komende tijd,het zal nog wel moeilijk zijn juist omdat het zo dubbel is
ik vind het heel moedig van je

hoe gaat het nu met mascha?

liefs nathalie

ringostar
19 mei 2007, 19:48
fijn dat rex een goed huis heeft gevonden .:).... maar ik kan me voorstellen hoe moeilijk je het er mee hebt en misschien nog zal krijgen.
maar je zegt zelf dat je een goed gevoel hebt bij zijn nieuwe huis en dat zeg je niet zomaar.
rex heeft leiding nodig en dat krijgt hij zo te horen maar ook bovenal liefde en rust.

liefs van marlies en geef REX een dikke knuffel van mij

en een lekkere natte lebber van enzo voor jou

sivvels
20 mei 2007, 09:16
helemaal eesn met de reacties hierboven....dubbel dubbel dubbel, rex heeft nu een goed nieuw thuis, bij jou thuis is weer de rust, maar je moet toch een lief maatje loslaten en laten gaan....slik.....heel heel heel erg moedig>>>strekte en fijn dat je zo nu en dan iig nog zal horen hoe het rex vergaat!!!
liefssssssssssss

Chanel
20 mei 2007, 10:09
Hoi Nicole,

Je hebt één van de moeilijkste beslissingen genomen.

Je weet verstandelijk dat het niet meer ging, maar gevoelsmatig is het héél héél zwaar.

Ik hoop dat je enige troost kan putten uit het feit dat we (en ik denk ook vele andere forummers) met je meeleven en je verdriet voelen.

Weet haast zeker dat Mascha je hierbij gaat helpen!!!

Een mega dikke knuffel van ons,

nic
20 mei 2007, 10:09
Bedankt voor jullie lieve woorden!!!
Voor mij en Mascha is het allebei moeilijk.
Mascha vond in 1e instantie de aandacht geweldig, maar vanacht miste ze haar maatje toch wel. Joelen!!!
Kan jullie vertellen dat gaat door merg en been, zeker als je weet waarom ze joelt.

Henk&Boyke
20 mei 2007, 10:36
Nic,
Ik heb het verhaal nu pas kunnen volgen, zoals al eerder door andere forumleden geschreven een zeer moedige beslissing maar vooral een zeer moeilijke.
Omstandigheden waren nu eenmaal zo, dat je, on0danks veel verdriet en pijn, de enige juiste beslissing hebt genomen.
Voor het welzijn van Rex, je katten en het dochtertje van je vriend.

Veel sterkte de komende tijd, met Rex gaat het goed komen, zoals
ik uit je verhaal kan op maken.

Ebonoss
20 mei 2007, 11:06
Hoi Nic,

Ik ben er stil van....enerzijds het goede bericht dat Rex geplaatst is en anderzijds jouw en Masha's verdriet....
Maar je hebt toch de juiste beslissing genomen: de omstandigheden bij jou thuis waren niet de omstandigheden die Rex aankon. Helaas, maar wel een feit. Daarnaast heb je er alles aan gedaan om het tij te keren en een ieder die het verhaal van Rex vanaf het begin heeft gevolgd weet dat.
Toen dat niet ging lukken, wat niet aan jou lag, heb je er alles aan gedaan om Rex een goed "nieuw mandje" te bezorgen en dat is je zo te horen heel goed gelukt!
Ik ken genoeg mensen die na zulke toestanden hun hond naar het asyl zouden hebben gebracht!
Maar jij hebt altijd heel goed en verantwoordelijk voor Rex gezorgd, val je zelf dus nu niet te zwaar.
Je hebt het goed gedaan, petje af !!!
Natuurlijk hebben jij en Masha verdriet, afscheid nemen doet altijd pijn. Maar zo te horen heeft Rex nu precies de plaats waar hij het naar zijn zin zal hebben.
En je weet wat ze zeggen, de tijd heelt alle wonden, ook bij Masha.
Rex, héél veel geluk en plezier bij je nieuwe baasjes!!

Nogmaals Nic, val jezelf niet te zwaar en voor nu veel sterkte toegewenst,

heel veel dikkexxxxxx van Ebony en megaknuffels van Ebonoss & co.

jumbojet
20 mei 2007, 13:09
Och, Nicole wat een moeilijke tijd zeg! Het is allemaal zo dubbel, en arme Marcha. Ik wens jullie heel veel sterkte toe.

Dazzle
20 mei 2007, 13:59
Hoi Nicole,

Bijna alles is al gezegd, kan me er alleen maar bij aansluiten.

Héél veel sterkte en je hebt het echt goed en verantwoord gedaan meid!
Petje af....!!!!
En de tijd komt echt, dat je de berusting hierin vindt.

Heel veel knuffelssss van ons.

veyron
20 mei 2007, 14:00
Lieve Nic

huilen mag, en het lucht op. Ik zit hier ook al te snikken:o
maar je weet dat de oplossing voor iedereen het beste is.
gelukkig heb je een lieve vriend die jou wel zal steunen en wij hier allemaal op't forum hè;)

veel sterkte en dikke knuffels voor jullie allemaal en vooral voor Macha van Veyron x

thecla
20 mei 2007, 20:20
Beste nic.
Veel mensen hebben al opbeurende en bemoedigende woorden geschreven,ik kan mij hier alleen bij aansluiten.Ik hoop dat je je innerlijk wat rustiger gaat voelen,en af en toe huilen haalt de druk wat van de ketel. Tijd heelt wonden,klinkt ongelovig maar toch heb ook ik die ervaring.Ik wens je nog veel geluk met Erick en Marit.En met mascha komt het zeker wel goed.

vera
21 mei 2007, 07:43
Beste Nic,
Wij wensen jou en al je dierbaren, heel veel sterkte.
En sluit mij bij de andere forumleden aan, je hebt prima gehandeld .....al doet dit vreselijk pijn!!

En Rex ...heel veel mooie gelukkige jaren bij je nieuwe baasjes......

moreel
21 mei 2007, 09:34
Hoi Nicole
Diepe bewondering voel ik dat je deze beslissing heb genomen.
Weet hoe je je voelt, heb ook een keer op die manier afscheid moeten nemen.Mijn Rocko is bij zijn nieuwe baas 17 jaar geworden. Maar uit je verhaal denk ik dat hij het erg goed gaat krijgen.
Duidenlijk een roedel leider boven hem en alle aandacht voor hem.
Sterkte voor de komende tijd.

Groetjes Sjaan

kenter
21 mei 2007, 09:58
Hoi Nic, ik ben net als de anderen heel blij dat Rex goed terecht is gekomen. Voor jou is het nu erg moeilijk zonder je blonde sodemieter maar er is wel rust gekomen in je "gezin" en dat is ook erg belangrijk!.
Met mascha gaat het straks ook vast veel beter, ook zij moet weer even wennen aan de nieuwe situatie.
Heel veel sterkte lieverd en je weet..we zijn er allemaal voor je!!!!!
Knuffels van alle boeffies en van Piet en mij. xxxx

nic
21 mei 2007, 17:19
Bedankt weer voor jullie reactie's, dit doet mij erg goed!

Vanacht ging het met Mascha alweer een stukje beter, niet gejoeld. Ik heb haar in de woonkamer gelaten, tegen 5 uur werd ik wakker en heb ik haar meegenomen naar de slaapkamer. Ze lag weliswaar strak tegen de woonkamerdeur aan, maar ze heeft dus geen kick gegeven.
Ik vind haar sinds zaterdagavond dus wel lusteloos en sinds vandaag is ze ook aan de diarree.
Ik weet niet of het nu met Rex te maken heeft of dat ze gewoon niet lekker in orde is. Ze eet wel normaal gelukkig, doe vanavond en morgen maar haar brokken halveren en aanvullen met rijst. Hopend dat ze zich daardoor wat beter gaat voelen.

Ben ook wel erg benieuwd hoe het Rex vergaat, maar is het stom om er achteraan te bellen?

Jolinda
21 mei 2007, 20:06
hej nic,

Ik vind het zoals hiervoor al beschreven is, heel erg moedig van je dat je deze beslissing hebt gemaakt.
Maar ik kan me voorstellen dat het desondanks heel erg moeilijk is.
Mascha mist rex natuurlijk ook, maar fijn dat het vannacht alweer een beetje beter ging.
Nu hopen dat de diaree ook snel over gaat.
Over het bellen naar de nieuwe baasjes van Rex? Gewoon doen!
Ik denk dat ze het zelfs wel leuk vinden dat je interesse toont.
En je krijgt er zelf ook een beetje rust van misschien.

Heel veel sterkte ermee!

groetjes, Peter, Jolinda en Xantoz

kenter
21 mei 2007, 20:33
Jazeker, gewoon bellen! Dat betekent alleen maar dat je om je hond geeft en het beste wil voor Rex.
Nog wat extra knuffels van het span hier...:)

Catootje
21 mei 2007, 20:51
Gewoon bellen, meid!
Het is toch logisch dat je graag wilt weten hoe het met Rex gaat?
Dat zal zijn nieuwe baasje ook zeker begrijpen!

jumbojet
21 mei 2007, 21:53
Tuurlijk moet je bellen! Dit zullen ze echt wel begrijpen.

Ebonoss
21 mei 2007, 22:28
Als je die behoefte hebt, moet je gewoon bellen, daar zullen ze heus wel begrip voor hebben! Ik zou het in ieder geval heel normaal vinden....

Chanel
21 mei 2007, 23:19
Stom?????????

sivvels
22 mei 2007, 09:43
bellen!!!!

Catootje
22 mei 2007, 20:12
Hoi Nicole,
Heb je de stoute schoenen al aan getrokken?
Moet je zeggen dat ik ook wel erg benieuwd ben hoe het met de blonde bofkont gaat ;).
Jullie zullen hem nog steeds missen,
maar zijn Mascha en jij inmiddels al een beetje gewend aan het leven zonder Rex?
Sterkte verder en een dikke knuffel van ons hier.

nic
23 mei 2007, 09:26
Hoi,

Heb gisteren een paar keer geprobeerd te bellen maar geen gehoor, dus maar een sms gestuurd. Daar kreeg ik s'avonds een sms op terug.
Dat alles naar wens is en hij lekker speelt en het erg naar zin heeft.En wat Mascha en ik betreft, we missen die blonde man nog wel. Maar trekken er nu weer altijd samen op uit. En geven mekaar zo nu en dan een extra knuffel.

Henk&Boyke
23 mei 2007, 09:38
Nic,
Moet verdomd moeilijk zijn voor je, maar het is de juiste beslissing van je geweest. Een grote troost is dat Rex een heerlijk plaatsje heeft gevonden.

Sterkte voor de komende periode en een dikke knuffel aan Mascha

Catootje
23 mei 2007, 16:17
Toppie dat het goed gaat met de blonde vent!
Lekker samen met Mascha genieten hoor.
Knuffel voor jullie allebei xx.

inko2000
25 mei 2007, 01:55
Lieve, lieve Nicole,

Ik heb je leren kennen als een schat van een meid, die
voor haar dieren gaat.

helaas kan het door heel veel factoren niet met Rex.

Jij lieve Nicole hebt het beste voor Rex gezocht en niet
zoals helaas heel veel mensen wel doen in het asiel gestopt.

Petje af voor alles wat je met Rex hebt gedaan.

Daar heeft de nieuwe eigenaar nu echt wel profijt van.

Jij kon echt niet anders.

Ik wens je heel veel sterkte en vind je een kanjer.

Liefs Ina.

sofieenfrederik
5 juni 2007, 21:30
Hoi Nicole

Lees het berichtje nu pas (zit door de reis met een serieuze leesachterstand)
Ik wou je gewoon een steunde knuffel toesturen
Je bent echt een topmeid en je hebt echt super je best gedaan voor Rex!

nic
14 december 2007, 22:02
Ik wil graag Rex weer onder de aandacht brengen.
Hij staat op marktplaats!
Allemaal erg vaag.
Wie weet er nog iemand die een blonde boef wil.
5 jaar oud, gecastreerd.
Niet bij kinderen en niet bij andere huisdieren!!!!
En liefst iemand met verstand van hondengedrag.

Catootje
14 december 2007, 22:30
Lieve Nic,

Op Marktplaats?
Wat een kl....zooi!
Echt heel triest voor Rex en ik vind het heel ellendig voor jou.
Je hebt zo je best gedaan toendertijd en het leek allemaal goed te komen.
Ik hoop dat iemand op het forum hem kan plaatsen of een goed tehuis voor hem weet.
Jij hebt in elk geval gedaan wat je kon meid.

Dikke knuffel van Carin & Jazz.

vera
14 december 2007, 22:47
Oh, Nicole wat is dit erg!!!!
Op marktplaats nog wel......pfff:-@
Dit had je toch niet verwacht toen je hem daar bracht!!!!
Laten we duimen dat hij nu toch een goed huisje vind, waar hij de rest van zijn leventje kan blijven.
Het is zonde van zo'n mooie hond.

veyron
15 december 2007, 09:25
lieve Nic

wat erg.

hopelijk vindt hij snel een niew baasje.

dikke knuff van ons

sivvels
15 december 2007, 09:35
o wat erg nic, we duimen hier mee dat rex zo snel mogelijk een supermandje vind!!!!

jogova
15 december 2007, 11:10
Wat is dit een verschrikkelijk bericht
Nic. en dat zij jou niet even gewaarschuwd hebben?
Dat was eigenlijk toch wel het minste wat zij hadden moeten doen hë.
Wat gek he dat het zo,n moeilijke hond word toch!
Ik hoop wel dat hij nu een baas krijgt die hem goed kan opvangen
en die de misleidende advertentie op marktplaats doorziet.
Heel erg veel sterkte deze dagen,want het zal voor jullie nu wel
een heel moeilijke tijd zijn met heel veel vragen,misschien kan
jij die (dame) in kwestie eens bellen en om uitleg vragen waarom
zij zo heeft gehandeld.

Sterkte en de groetjes

samaurai
15 december 2007, 12:05
jeetje het is dus zover...
lekker makkelijk de kortste weg om van een hond af te komen!!:-@
het blijft vaag ,vaag en nogges vaag!!!

arme rex...hoop dat hij snel een warme mand krijgt

heb even gekeken naar de advertentie....en jah hoor gratis...pffff tis geen wegwerp artikel

Jolinda
15 december 2007, 13:16
:-@ jemig zeg wat k*t!!
Ik heb de advertentie ook even bekeken en ben zeer benieuwd waarom ze hem weg doen.
Heb je al contact met hun gehad?

Ebonoss
15 december 2007, 14:18
hoi Nic,

Dit is indroevig, die arme Rex....en het leek in eerste instantie zo goed te gaan en nu staat hij op marktplaats! Enig idee waarom?

Henk&Boyke
15 december 2007, 15:35
Tjonge wat een verhaal, arme Rex
Wat zal de reden zijn, ik denk de ware reden zal er nooit uitkomen
bij deze mensen.:-@

nic
15 december 2007, 18:38
Even wat rechtzetten.
Het is niet de huidige eigenaresse die de verantwoording draagt. Maar ik in samenwerking met de dochter vanwaar ik Rex had.
De huidige eigenaresse probeerd namelijk de verantwoording bij ons neer te leggen.
7 maand heb ik niks gehoord, op 1 sms na, dat het goed ging. Ook op telefoontjes heeft ze nooit gereageerd.
En 1 december kreeg ik telefoon, het gaat niet goed en of ik Rex de volgende dag ff wou komen halen. Uitgelegd dat, dat niet ging, maar dat ik een paar telefoontjes zou plegen. En hou dan ook Rex herplaatst moest worden vanuit haar woning. Gevraagt of ze me later die dag terug wou bellen. Niet dus...
11 dagen later flikt ze hetzelfde geintje bij de eigenaresse waar ik Rex van heb.
Nu heeft haar dochter een advertentie geplaatst op MP, omdat het hier niet kan, want wij zijn niet de eigenaar. En ik heb gezorgt dat ze foto´s heeft gekregen.
Hoe dan ook, ik heb uitvoerig contact met die dochter gehad en we hopen allebei dat Rex een goed tehuis gaat krijgen. Zonder katten en kleine kinderen.
Wat de ware reden van herplaatsing is kan ik niet zeggen, want wat ze me verteld heeft, geloof ik niet zo...
We hopen gewoon op het allerbeste voor Rex.

Chanel
15 december 2007, 23:36
Hoi Nic,

Het is een heel vervelende situatie. We hebben hier al diverse malen over gesproken.
Vind het ook een heel raar verhaal, na zeven maanden plotseling bellen om hem op te halen. Hij is langer bij deze mensen geweest als bij jou nota bene!

Het is te hopen dat er binnen korte tijd een goede oplossing voor Rex komt.

Wij duimen in ieder geval!

kenter
17 december 2007, 09:26
Ook hier veel onbegrip. Het ging toch zo goed ??
Stel dat wij zo waren...dan was kanjer oook gauw afgeserveerd geweest!
Ik hoop dat Rex gauw een goed thuis krijgt en daar de rest van zijn leven mag blijven!!.
Elke keer dat ik zoiets lees wil ik er wel naartoe hollen om zo'n boef op te halen...als ik ooit de jackpot win weet ik wel wat er gaat gebeuren...heb ik een boerderij met héél veel boeven denk ik...:o

Catootje
17 december 2007, 19:21
citaat van Kenter:
als ik ooit de jackpot win weet ik wel wat er gaat gebeuren...heb ik een boerderij met héél veel boeven denk ik...:o

hier nóg één..........:rolleyes:

kenter
17 december 2007, 19:43
citaat van Kenter:
als ik ooit de jackpot win weet ik wel wat er gaat gebeuren...heb ik een boerderij met héél veel boeven denk ik...:o

hier nóg één..........:rolleyes:

Kunnen we er samen een kopen en runnen...hahahahaha

Chanel
17 december 2007, 22:59
Lieve Kenter en Catootje,

Heel begrijpelijk dat jullie zo reageren. Jullie hebben werkelijk een hart van goud en een dierenliefde waar je U tegen zegt!!!

Toch liggen bepaalde zaken wel iets anders.

Kenter,
jij hebt de afgelopen periode heel veel problemen met Kanjer gehad, een teefje. Kaja was een jong hondje (ok, met problemen van lichamelijke aard). Maar Rex is een volwassen reu; en een wel zeer dominante.

Catootje,
niet alle boefjes zijn zoals jouw "bolle", jouw Jazz, die opgegroeid is in alle liefde.

Jullie bedoelingen en intentie zijn fenominaal, maar dit is echt een ander verhaal.

Rex is niet zomaar een hond met wat "aanpassingsproblemen". Het is een geweldige hond met een superuitstraling, maar er is kennelijk in zijn jonge leventje iets fout gegaan (wát......... zullen we nooit meer achterkomen).

Nic heeft Rex zo'n 7 maanden gehad en meer dan haar uiterste best gedaan om Rex in het gareel te krijgen.
Helaas, het lukte niet!

Ik hoop dan ook van ganser harte wanneer Rex herplaatst (kan) worden het iemand is die heel goed met probleemhonden om kan gaan.
Iemand die weet waar hij/zij aan begint.

(en die Jackpot willen we allemaal wel winnen hoor!!!)

k-broek
17 december 2007, 23:14
Waarom gaan mensen er altijd van uit dat een hond zo gemaakt is en dat andere mensen hebben gedaan.
We kunnen er natuurlijk ook vanuit gaan , net zo als bij mensen dat er ook gestoorde honden geboren worden .
En net zo goed dat sommige mensen niet te genezen zijn het bij honden ook niet lukt.
Ongeacht hoeveel liefde en aandacht je zo een hond of mens geeft.
En dat je geen schuldgevoel moet hebben als het je niet lukt.
Maar ook zo eerlijk moet zijn om zo een hond in te laten slapen.

Groet kees

Dazzle
18 december 2007, 00:33
Zal me niet in dank worden afgenomen, maar ben het met je eens Kees.

Duka
18 december 2007, 00:45
Ik ken Rex niet persoonlijk. Maar lijkt mij idd een "speciale"hond.
Mijn hart doet pijn als ik dit allemaal lees. Er komen bij mij te veel kinderen
over de vloer en heb daarbij ook nog 2 kleine hondjes.
K*t ik zou heel graag willen dat ik iets voor Rex kon doen.
Ik hoop dat iemand hem toch nog een kans wil geven.
Ook ik hou mijn ogen en oren open.
Diana en de 3 musketiers

kenter
18 december 2007, 07:53
Wij hebben Rex wel gezien met de wandeling en ik vind het een prachthond!!
Met mijn opmerkingen wil ik niks afdoen aan alle zorg die Nic heeft gegeven aan Rex. Het is gewoon heel erg dat het niet goed ging en dat hij nu wederom een plekje zoekt...
Het is inderdaad een totaal andere hond al Kanjer of Kaja, ieder dier/ mens heeft zo zijn dingen..en Kaja is ook erg dominant!....we hebben al wat heftige knokpartijen gehad, dus ook niet makkelijk...niet alleen lichamelijke aard..ook een koppie erop!!!
Het zal een must zijn dat Rex iemand treft met alle tijd en iemand die weet wat te doen met zijn karakter..
Ik duim dan ook dat er zo iemand op af komt..

nic
18 december 2007, 21:15
Waarom gaan mensen er altijd van uit dat een hond zo gemaakt is en dat andere mensen hebben gedaan.
We kunnen er natuurlijk ook vanuit gaan , net zo als bij mensen dat er ook gestoorde honden geboren worden .
En net zo goed dat sommige mensen niet te genezen zijn het bij honden ook niet lukt.
Ongeacht hoeveel liefde en aandacht je zo een hond of mens geeft.
En dat je geen schuldgevoel moet hebben als het je niet lukt.
Maar ook zo eerlijk moet zijn om zo een hond in te laten slapen.

Groet kees

In zo'n geval ben ik het helemaal met je eens Kees.
In Rexs zijn geval, weet ik dat het wel door de mensen is gekomen. (tot zijn 4e maand in een schuur, op het laatst zowiezo alleen)
Vanaf maand 4 verwend bij een alleenstaande oudere vrouw, alle aandacht alleen voor Rex, tot ong. zijn 4e levensjaar in Spanje. Rex was haar kind en de man in huis. Toen noodgedwongen (ziekte) terug naar nederland, alwaar het zo slecht ging met het vrouwtje dat hij herplaatst moest worden.
Toen kwam het verwende kind, wat tevens de broek aan had bij mij. Waar hij de aandacht moest delen met 5 katten en Mascha. Daarbij, al het nieuwe waar hij nooit kennis mee heeft gemaakt. Dus bij de man des huizes kwam onzekerheid om de hoek kijken. Met als gevolg dat als iets (kind) onvoorspelbaar voor hem reageerd, hij zijn normale hondengedrag (wat hij in die 4 maanden had moeten leren!) niet vertoonde en dus ook onvoorspelbaar reageerd. Met het probleem katten erbij, was het voor mij niet meer te doen. In de 7/8 maand dat ik hem heb gehad heeft hij veel geleerd en is hij ook in een betere lichamelijke conditie gekomen, niet genoeg helaas...
Dit alles bij elkaar was voor mij de reden Rex nog een kans te geven in een rustige stabiele omgeving, zonder kleine kinderen en/of katten.

Altijd makkelijk om achteraf te reageren, maar als ik dit van te voren had geweten had ik hem uiteraard nooit bij haar geplaatst. En nog eerder voor jouw advies gekozen (dit kruiste toen al mijn gedachten) Want hoe dan ook, deze ervaring zal Rex zijn gedrag niet bevorderen :(

Inmiddels ook weer contact met de dochter gehad, en de reactie's stromen nog niet echt binnen (2). Ook schetst zij (wij) een eerlijk beeld van Rex, want hij moet nu ergens komen waar hij echt mag blijven.

Chanel
18 december 2007, 22:52
Ik heb Rex meegemaakt op diverse wandelingen, maar ook bij ons thuis en bij Nic.

Rex is inderdaad een prachtige hond en heeft op het oog ook een lief karakter. Maar, het is een hond met een "gebruiksaanwijzing". En niet zomaar één. Ik heb (Kenter) nog geen boef mogen ontmoeten die niet dominant is. Misschien heb dat ik in mijn bericht hierboven verkeerd uitgedrukt:o, sorry. Wanneer een boef nl. niet dominant zou zijn, zou hij of zij afbreuk doen aan hetgeen waar wij nu al zo lang mee bezig zijn, nl. het ultieme ras: "Bouvier Des Flandres". Waar deze hond voor gefokt is met alle raseigenschappen........ en daar hoort angst of agressie niet in.

Rex doet nl. of hij heel lief is, en is dat ook zolang hij dat toestaat (dus niet zolang een baasje of vrouwtje dat accepteert). Hij bepaald zelf wanneer hij het genoeg vindt. Dus ten opzichte van zijn "eigen roedel" en geen waarschuwing of ff knokken, nee gewoon menens!!! En dat is nu net de zgn. "bottelneck". Hij kan zich niet meer voegen in een roedel, zich onderdanig opstellen. Hij heeft ervaren dat het meer voordeel oplevert om zich te revancheren (daar tegenin te gaan).

Wellicht is het niet te wijten uit de ervaringen uit de jeugd, of zoals K-Broek aangeeft, misschien is hij gewoon gestoord. Het is een prachtige hond en Nic is daar ongeveer dag en nacht mee bezig geweest (dat geluk had hij).

Dit is een gegeven, niet meer en niet minder.

Catootje
18 december 2007, 22:53
Lieve Nic,
Even terzijde:
Het siert je dat je je ook nu weer inzet voor Rex.
Ik hoop echt dat er voor hem een geschikt tehuis gevonden wordt.
Mocht het niet goed aflopen voor Rex, dan heb jij er in ieder geval weer alles aan gedaan om hem te helpen.
Respect!

Heel veel liefs en sterkte van
Carin en een knuf van de Bolle en Murphy.

inko2000
22 december 2007, 02:08
Hoi Nicole,

Ondanks de slechte ervaringen die Yassr en Koos hebben gehad met Rex,
heb ik het altijd een prachthond gevonden en altijd heel erg respect voor
jou gehad, om het allerbeste voor Rex te willen, daarom doet het mij nu voor jou heel veel pijn, dat het helaas niet goed is gegaan.

je hebt zo je best gedaan.

Meid, nogmaals ik heb respect voor de manier, zoals jij je inzet voor Rex
om een gouden mandje te vinden en ja, hij had die eigenlijk al gevonden.

Helaas moet hij toch weer weg en dan nog wel via Marktplaats, vreselijk voor de lieverd en voor jou.

Ik denk aan je en leef met je mee.

kenter
23 december 2007, 08:24
Het blijft gewoon kl""e voor Nic dat het zo loopt en natuurlijk ook voor Rex...hoop echt dat het nog een goede afloop krijgt...:(

vera
24 december 2007, 14:27
Ik ben de advertentie van Rex blijven volgen op marktplaats......zie nu dat er gereserveerd bij staat!!!!
Zou hij dan toch een goed huisje hebben gevonden??????
Laten we het hopen.......!

vera
24 december 2007, 14:43
En nu is de advertentie verwijderd!!!!!!!
Ben heel benieuwd.

sofieenfrederik
24 december 2007, 15:36
We duimen mee voor die lieve Rex hij verdient echt een goede thuis!
Vele knuffels van ons drie

nic
24 december 2007, 15:40
Net Anita (dochter) aan de telefoon gehad, en de nieuwe mensen zijn nu Rex aan het halen.
Huidige bazin heeft nog ff schepje erbij boven op gedaan door te vertellen dat Rex agressief is en onzindelijk. Dat bevestigd des te meer dat hij daar alleen maar ongelukkig kan zijn geweest. Dit doet mij nog zeer veel pijn.
Maar gelukkig zijn deze mensen ondanks alles toch bereid hem op te halen. Geen bedankje van dat mens of niks.... grrrrrrr....
Als het goed is komt hij op een boerderij terecht, samen met een benner senner. Vlakbij de dochter in de buurt. (stukje controle)
En zal hij hooguit een halve dag per week alleen zijn.
Laten we hopen dat het dit keer helemaal goed is.

vera
24 december 2007, 17:22
Hoi Nicole,

Wat een geluk dat er nog goede mensen zijn.....ondanks de erg negatieve berichten van het vorige baasje over Rex!!!!
Hopen dat hij daar nu zijn plekje gevonden heeft!!!
Wat zal het een opluchting voor je zijn. Misschien horen we nog eens iets over hem.
We zullen duimen dat hij zich kan aanpassen.......en dat hij nu definitief een huisje heeft.
In ieder geval een fijne kerst voor Rex en Nicole!!!!!!

sivvels
24 december 2007, 17:49
pffffffffffffff fijn voor rex!!! we blijven duimen dat het nu DE goede plek zal zijn!!!!

samaurai
24 december 2007, 19:37
we duimen....laat het nu aub de allerlaatste keer zijn voor hem...hij verdient een goed plekkie...
en wederom nicole heb je je uiterste best gedaan

Catootje
25 december 2007, 00:09
Lieve Nic, ik hoop dat het goed zal komen met Rex.
Ik duim en duim en duim....................

kenter
25 december 2007, 08:51
Misschien optie gelijk de link naar het forum erbij te geven...:)

nic
26 december 2007, 23:51
Hoi Allemaal,

Vandaag de 1e foto's van Rex ontvangen op zijn nieuwe plek.
Hij is een stuk vermagerd sind ik hem had en ze heeft hem nog kaal geschoren. Maar zoals ik kan bekijken op de foto's heeft hij het daar na 1 dag al naar zijn zin.
Bijbehorende tekst was dat hij erg lief was, goed luisterde en met de andere honden en paarden het goed kon vinden.
Hij heeft in ieder geval een gelukkige kerst.

http://i21.photobucket.com/albums/b297/nic2nic/dieren/rexb.jpg

http://i21.photobucket.com/albums/b297/nic2nic/dieren/rexd.jpg

http://i21.photobucket.com/albums/b297/nic2nic/dieren/rexe.jpg

Lyts Boefke
27 december 2007, 00:03
Hoi Nic,

Wat fijn dat je zo snel bericht én foto's mocht krijgen!
Helemaal super voor je, kan me voorstellen dat je daar erg blij mee bent.

En nou wij allemaal duimen dat ie daar DEFINITIEF een gaaf stekkie heeft.
Ik hoop het zó voor hem en natuurlijk ook voor jou!

Groetjes Jantina en de meiden.

vera
27 december 2007, 11:55
Oh Nicole, wat een heerlijk plekje voor Rex!!!(l)
Heerlijk de ruimte voor hem.Geweldig zo tussen de paardjes.
Dit zal een hele opluchting voor je zijn, om te zien dat hij zo'n goed plekje heeft gekregen.
Geweldig!!!!

P.s en zijn haartjes groeien o zo snel weer aan;)

ringostar
27 december 2007, 12:33
laten we hopen dat Rex daar de rest van zijn leven gelukkig mag zijn... hij is nu al genoeg van de een naar de ander gegaan. nicole ik vind het voor jou ook ernorm fijn want het gaat je nog steeds enorm aan je hart wat er met rex gebeurt. moet jou ook rust geven als alles goed gaat.
prachtige foto's van rex met de andere dieren dus ik ga duimen dat het echt goed blijft gaan.

liefs marlies

lebber van enzo

annebasco
27 december 2007, 17:03
Wij duimen ook met Rex en iedereen mee

Henk&Boyke
27 december 2007, 17:03
Nic,
Met bewondering hebben we het verhaal gevolgd.
Vele, heel veel mensen kunnen een voorbeeld aan je nemen. Chapeau.

De foto's zijn veel belovend en zo te zien heeft Rex het al aardig na zijn zin.
Ruimte genoeg en met mensen die van dieren houden en die goed verzorgen.
(paardenfoto)

De beste wensen namens ons drién en een dikke lebber aan Masha
van kleine "stinkerd":)$:)$:)$

samaurai
27 december 2007, 18:13
hopelijk is dit de plek voor rex
het ziet er allemaal leuk uit daar...ook de paarden zien er goed uit,netjes rond en goed verzorgd
dus ik denk zo dat rex zijn kiloootjes weer wel terug komen hoor

inindergeval ik denkdat je genoeg je best hebt gedaan...petje af!!

sivvels
27 december 2007, 21:10
wat een opluchting om rex zo te zien, helemaal super!!!!

Catootje
27 december 2007, 22:12
Hoi Nic,
Nou, als ik dat zo zie.............niks mis mee.
Nu maar hopen dat deze kerel het gaat redden daar.
Jammer dat hij zo kort geschoren is, hij was zo mooi :(.
Maar goed, da's tijdelijk natuurlijk.
Ik ga gewoon verder met duimen.
Fijn dat je in elk geval op de hoogte gehouden wordt door de nieuwe baasjes.

Jolinda
27 december 2007, 23:16
helemaal super dat rex een plekje heeft gevonden!! Ben super blij voor rex en natuurlijk ook voor nic! Respect hoe je dit allemaal doet nic!
liefs!

kenter
31 december 2007, 16:35
Mooi dat je foto's hebt van hem...het is precies Kanjer zo nu hij zo kaal is,,,hihi
Blij dat hij op zijn plekkie is..:)

inko2000
4 januari 2008, 00:13
Hoi Nicole,

Wat superfoto's. Duidelijk dat het goedgaat met Rex.

En kaal, ach dat was Yassar ook toen we hem uit het
asiel haalden en het was maar even en hij had een prachtige
vacht terug.

Wat ik vooral zo fijn voor je vind, je ziet nu direct al foto's van hem en bij die anderen kon er eigenlijk nog geen telefoontje.

TOPPIE VOOR REX, MAAR ZEKER OOK VOOR JOU NIC.

Menigeen kan daar een voorbeeld aan nemen.

sofieenfrederik
4 januari 2008, 09:02
Hopelijk wordt dit voor Rex de plek waar hij kan blijven
We duimen alvast, het ziet er een reuze plek uit

Groetjes van ons

Catootje
16 januari 2008, 19:20
Hoi Nic,
Ik ben eigenlijk best wel nieuwsgierig naar Rex.
Heb je onlangs nog iets gehoord?
Ik hoop dat het goed met hem gaat.
:)$

nic
17 januari 2008, 07:58
Geen bericht goed bericht?
Zal eens mailtje die kant op doen...
Ben zelf ook wel nieuwsgierig of er nog wat mail en foto's naar de dochter zijn gestuurd.

inko2000
6 september 2009, 23:42
Hallo Nicole,

Door omstandigheden heel lang niet op het
forum aanwezig geweest.

Hoe gaat het met Rex op dit moment?

Zou heel graag willen weten, hoe het met hem gaat.

Liefs Ina/.