PDA

Volledige versie bekijken : Dringende Oproep!!!

Jeanka
30 juni 2004, 20:01
Ik heb jullie hulp nodig. Door hele nare omstandigheden is een vriendje van Balou in het asiel beland. Zijn naam is Janse en hij is een super lieve Berner Sennen hond van 6 jaar. Zijn vrouwtje is er kapot van, maar had geen keuze. Door allerlei privé omstandigheden moest ze verhuizen naar een flat. Echter, de ellebogen en schouders van Janse zijn versleten en hij kon de trappen niet meer op. Ze heeft echt alles geprobeerd, hij heeft zelfs in de auto geslapen, maar dat was geen doen.

Hij zit nu in het asiel te Middelburg en wacht op een nieuw baasje. Ik weet wel dat het geen bouvier is, maar het is werkelijk een schat van een hond. Hij luistert goed en Balou en ik zijn dol op hem. Hij heeft ook een beetje het karakter van een bouvier, lekker dwars maar ook een heerlijke kroelaap.

Wie o wie geeft hem nog een tweede kans. Janse, zijn vrouwtje, Balou en ik zullen jullie eeuwig dankbaar zijn. Hij mag geen trappen meer lopen en lange strandwandelingen zijn ook taboe.

Echt, hij is het meer dan waard.

Alsvast bedankt en een groet van Jeanka en een dikke poot van Balou en Janse.

the champ
2 juli 2004, 22:03
hai jeanka,

ik was benieuwd of jullie al een oplossing hebben voor janse
ik hoop dat er snel een lieve baas is voor janse

groetjes the champ

Jeanka
3 juli 2004, 08:27
Helaas Champ, nog niet. Zodra Janse een ander baasje heeft, laat ik het zeker weten. Duimen maar dat het snel gebeurt.

Jeanka
3 juli 2004, 22:06
Hoera, Hoera, Janse heeft een ander huis. Natuurlijk mogen ze bij het asiel niet vertellen waar, maar hij zit elders in Nederland bij mensen die al Berner Sennen honden hebben. Ze hebben genoeg ruimte voor hem zodat hij lekker kan struinen zonder zijn gewrichten teveel te belasten.

Volgende week bellen we even naar het asiel om te vragen hoe het met hem gaat.

Groet.
Jeanka en een dikke knuffel voor jullie allemaal van Balou.

the champ
3 juli 2004, 22:50
super :D :D :D
wat tof dat janse zo snel een ander huisje heeft gevonden!!!!!!!!!!!
ik hoop dat zijn vrouwtje toch een beetje een rust plekje heeft gevonden dat haar hond nu weer bij andere lieve mensen is..........
groetjes the champ
:D

Jeanka
4 juli 2004, 08:35
Hallo Champ,

Ja, daar heeft ze nu wel vrede mee, het is het beste voor Janse en dat telt boven alles. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat ze hem niet mist. Maar we hebben besloten dat ze Balou komt opzoeken als ze daar zin in heeft en dat als ze zin heeft altijd met ons op een "wandelexpeditie" kan. Ze heeft ook aangeboden om als oppasmoeder te fungeren als dat nodig is. Dat zou ook leuk zijn voor Balou, want hij is werkelijk dol op haar.

We wonen heel dicht bij elkaar, dus dat hoeft geen probleem te zijn.

Op deze manier heeft ze toch nog een beetje een hond en kan Janse nog een hele fijne oude dag hebben.

Groet,
Jeanka en een flinke knuffel van Balou