Jeanka
30 juni 2004, 20:01
Ik heb jullie hulp nodig. Door hele nare omstandigheden is een vriendje van Balou in het asiel beland. Zijn naam is Janse en hij is een super lieve Berner Sennen hond van 6 jaar. Zijn vrouwtje is er kapot van, maar had geen keuze. Door allerlei privé omstandigheden moest ze verhuizen naar een flat. Echter, de ellebogen en schouders van Janse zijn versleten en hij kon de trappen niet meer op. Ze heeft echt alles geprobeerd, hij heeft zelfs in de auto geslapen, maar dat was geen doen.
Hij zit nu in het asiel te Middelburg en wacht op een nieuw baasje. Ik weet wel dat het geen bouvier is, maar het is werkelijk een schat van een hond. Hij luistert goed en Balou en ik zijn dol op hem. Hij heeft ook een beetje het karakter van een bouvier, lekker dwars maar ook een heerlijke kroelaap.
Wie o wie geeft hem nog een tweede kans. Janse, zijn vrouwtje, Balou en ik zullen jullie eeuwig dankbaar zijn. Hij mag geen trappen meer lopen en lange strandwandelingen zijn ook taboe.
Echt, hij is het meer dan waard.
Alsvast bedankt en een groet van Jeanka en een dikke poot van Balou en Janse.
Hij zit nu in het asiel te Middelburg en wacht op een nieuw baasje. Ik weet wel dat het geen bouvier is, maar het is werkelijk een schat van een hond. Hij luistert goed en Balou en ik zijn dol op hem. Hij heeft ook een beetje het karakter van een bouvier, lekker dwars maar ook een heerlijke kroelaap.
Wie o wie geeft hem nog een tweede kans. Janse, zijn vrouwtje, Balou en ik zullen jullie eeuwig dankbaar zijn. Hij mag geen trappen meer lopen en lange strandwandelingen zijn ook taboe.
Echt, hij is het meer dan waard.
Alsvast bedankt en een groet van Jeanka en een dikke poot van Balou en Janse.