PDA

Volledige versie bekijken : Nieuw baasje gezocht

djara
7 juli 2004, 11:54
Hallo,

Wegens omstandigheden moet ik 1 van mijn boefjes weg doen. IK ben dan ook op zoek naar een goed tehuis voor haar. Ik heb haar opgeven bij de bouvierclub voor herplaatsing.
Het is een teefje van een jaar oud. Zwart met een grote witte vlek. (zie ook de avatar)

Is er iemand die een goed tehuis voor haar weet, of die zelf wel belang bij haar hebben? Neem dan aub contact met mij of de bouvierclub op.

Groetjes Renske

Kikie11
12 juli 2004, 10:33
Hoi
Heb je inmiddels al een adres voor je boef gevonden of nog niet.
Ik hoop van wel.

Groetjes Monique :)

djara
13 juli 2004, 12:42
Op het moment heb ik nog geen adres gevonden. Het is natuurlijk vakantietijd en veel mensen willen nu even geen hond.
Het is niet zo dat ze direkt weg moet, maar ze kan niet voor lange tijd meer blijven.

Groetjes Renske

Kikie11
13 juli 2004, 14:15
Ik heb je vandeweek een email gestuurd lees die even dan hoor ik het wel

Groetjes Monique

chanicha
13 juli 2004, 14:54
Ik heb vorige week een mailtje gestuurd maar nog niks teruggehoord, misschiuen gemist?

Groetjes,
Jeannet.

djara
14 juli 2004, 12:32
Oeps, sorry ik heb al een tijdje geen e-mailtjes gelezen.
Ik zal ze allemaal doorlezen en beantwoorden.

djuke
17 juli 2004, 11:16
Wij zij erg geinteresseerd in je hond; in de afgelopen jaren hebben wij al verscheidene herplaatsingshonden een goed tehuis geboden. Ik kwam per toeval op dit forum en heb je direct een mailtje gestuurd, maar ik krijg geen reactie. Ook al via de NBC geprobeerd om in contact te komen, maar daar wordt tot nu toe niet opgenomen. Graag hoor ik van je per mail

chanicha
17 juli 2004, 12:33
Ik heb ook vorige week al een mailtje gestuurd dat ik wel interesse heb maar tot op heden nog niks gehoord.

timbo
17 juli 2004, 14:59
"... Het is natuurlijk vakantietijd en veel mensen willen nu even geen hond..."

!!!!!!!!!! #"*/!

A Dog is for Life and not just for Christmas ! ik kan het mij en wil het mij ook niet voorstellen dat ik tijdens de vakantie "nu even geen hond wil".

ik kan wel begrip opbrengen voor mensen die omwille van buitengewone omstandigheden geen andere uitweg hebben dan definitief afscheid te moeten nemen van hun hond. dat moet gewoon verschrikkelijk zijn ...

maar alstublieft ... BEZINT VOOR GE (HER)BEGINT !

lars

Jeanka
17 juli 2004, 17:06

Als je gedwongen bent om voor je hond een ander huis te moeten zoeken, is dit heel erg. Dat gebeurt af en toe en ik heb daar alle begrip voor. Maar als je echt een hond wilt en je hebt er goed over nagedacht, dan is de vakantietijd juist goed om er een in huis te nemen. Je hebt dan alle tijd om aan elkaar te wennen.

Een hond betekent opgeven van sommige vrijheden zoals sommige mensen dat noemen. Echte liefhebbers hebben dat er maar wat graag voor over omdat je er zo verschrikkelijk veel voor terug krijgt.

Jammer dat nu het vakantieseizoen is aangebroken, de mens lang niet altijd een goede vriend van het dier blijkt te zijn, terwijl andersom dat wel het geval is.

In ieder geval hebben Balou en ik binnenkort vakantie en we gaan er hier thuis heerlijk van genieten. Lekker leuke dingen doen, strand, bos, spelen, dingen leren. Genieten!!! En hopelijk, bij leven en welzijn, in het najaar saampjes op vakantie naar Frankrijk.

Groeten, Jeanka en voor allemaal een dikke knuffel van een lekker slome Balou (die even moet bijkomen van een paar heerlijke lange strandwandelingen deze afgelopen dagen en daar wordt ie zo moe van
~z~ ~z~ ~z~ :) :)

Kikie11
17 juli 2004, 17:36
Ja als je hem weg moet doen oke maar reageer dan tenminste op de reactie die je krijgt wees blij dat iemand haar van je wil overnemen en dat ze niet in het asiel beland.

Groetjes Monique

timbo
17 juli 2004, 21:55
zo denk ik er ook over jeanka. ik denk dat balou bij jou met "z'n gat in de boter is gevallen".

(in 1994 is op 12-jarige leeftijd mijn abrikoos poedel (middenslag) overleden en die heette ook ... balou !)

corry van veen
17 juli 2004, 23:54
Hallo Monique
Inderdaad daar ben ik het mee eens of vertel in ieder geval of je een adres heb gevonden want ik ben er ook wel mee bezig, en je ben toch weer blij als zo'n boefje weer een goed tehuis krijgt, en er best wel veel mensen reageren.
Goed teken toch.

groetjes Corry

Zonnestraaltje
18 juli 2004, 16:20
Hallo,
Bij ons precies hetzelfde als wat hier staat,maar krijg ook geen reactie van niemand.Ben ook inderdaad benieuwd of er al een oplossing is.

Groetjs Ellie

Van oorsprong geplaatst door djuke

Wij zij erg geinteresseerd in je hond; in de afgelopen jaren hebben wij al verscheidene herplaatsingshonden een goed tehuis geboden. Ik kwam per toeval op dit forum en heb je direct een mailtje gestuurd, maar ik krijg geen reactie. Ook al via de NBC geprobeerd om in contact te komen, maar daar wordt tot nu toe niet opgenomen. Graag hoor ik van je per mail

Kikie11
19 juli 2004, 10:00
Hallo Djara

Heb je al een adres gevonden en die emails heb je die al beantwoord want ik heb nog geen reactie van je gekregen.
Ik snap best dat als je prive problemen hebt dat je niet altijd even snel kunt reageren maar laat wel wat van je horen is wel zo fijn voor de mensen die er gereageerd hebben we willen toch allemaal het beste voor onze boefjes.

groetjes Monique

djara
19 juli 2004, 12:38

!!!!!!!!!! #"*/!

A Dog is for Life and not just for Christmas ! ik kan het mij en wil het mij ook niet voorstellen dat ik tijdens de vakantie "nu even geen hond wil".

ik kan wel begrip opbrengen voor mensen die omwille van buitengewone omstandigheden geen andere uitweg hebben dan definitief afscheid te moeten nemen van hun hond. dat moet gewoon verschrikkelijk zijn ...

lars

Van oorsprong geplaatst door timbo

!!!!!!!!!! #"*/!

lars

Ik zal even uitleggen waarom ze weg moet, want dit doe ik echt niet voor de lol hoor !!!!

Ik heb 2 teefjes uit het zelfde nest. Tot een paar maanden geleden ging het prima samen. Daarna begonnen ze alleen te vechten als ik ze samen ergens mee naar toe nam. Nu is het zover dat ze thuis de hele dag vechten.
Overal hebben ze schrammen, bloed druppels en als dit zo door gaat, ben ik bang dat de ene dood gebeten wordt. Ze is zelfs al zover dat ze niet meer in de buurt van de ander kan zijn, ze eet bijna niet meer en zodra ze de ander ziet begint ze te over haar hele lijf te trillen.
Op dit forum heb ik ook al eens een oproep gedaan voor hulp, want ik dacht dat het een rangorde probleem was. Daar werd mij ook al verteld dat dit gevecht kan uitlopen tot de dood er op volgt.

Wat is dan beter? Een nieuwe baas zoeken of wachten todat er eentje dood gaat?

djara
19 juli 2004, 12:41
Van oorsprong geplaatst door Kikie11

Ja als je hem weg moet doen oke maar reageer dan tenminste op de reactie die je krijgt wees blij dat iemand haar van je wil overnemen en dat ze niet in het asiel beland.

Groetjes Monique

Ik heb meer dan 20 mailtjes ontvangen van verschillende mensen, de helft heb ik tot nu toe beantwoord, maar het is niet gemakkelijk om allemaal in een keer te beantwoorden. En zoals je hebt kunnen lezen hierboven, heb ik al een tijdje geen e-mail gelezen.

Kikie11
19 juli 2004, 13:22
Ik heb ondretussen je email ontvangen en ben blij te horen dat je ondertussen een nieuw baasje hebt gevonden.
Ik kon je geen email terug sturen want krijg hem elkekeer terug.

Groetjes Monique

corry van veen
19 juli 2004, 13:38
Hoi Renske
Rot voor je dat je ze uit elkaar moet halen, ik weet wat het is ik heb dat met twee reuen meegemaakt. Gelukkig heb je een ander tehuis voor haar.
Groetjes Corry

chanicha
19 juli 2004, 15:48
Hoi Renske,
Ik hoop dat ze goed terecht is gekomen en ik wens jullie veel sterkte ermee want ik zou er ook niet aan moeten denken.

Groetjes,

djara
21 juli 2004, 12:34
Hallo allemaal,

Ondertussen heb ik dus een goed tehuis voor mijn boefje gevonden. Ze blijft gelukkig in de buurt, zodat ik haar ook af en toe eens kan zien.
Ik wil graag iedereen bedanken voor zijn of haar reactie.

Groetjes Renske

Cobie
15 maart 2006, 16:07
Hallo,
Ik ben Cobie zou u mij u tel nr willen geven of neem u contact met mij op .
Hoe is haar karakter en kan ze bij kleine kinderen en auto rijden.
Heb ze een stamboom,en wat is de prijs
Mijn Boef is 11 jaar .
Groetjes Cobie tel 0654678066

djara
15 maart 2006, 18:20
Beste Cobie

Misschien dat je het berichtje boven je eigen bericht nog eens goed moet doorlezen. En kijk dan gelijk even naar de datum wanneer dit geschreven is.

Groetjes Renske