Volledige versie bekijken : De laatste "Week Van Boris" staat online
Ruben en Loes
6 juli 2007, 23:35
Hallo allemaal, het is me dan toch gelukt de laatste Week van Boris te maken en online te zetten. Wist niet dat dit zo moeilijk was en heb menig traantje gelaten. Het is nu alweer drie weken terug dat onze Boris ingeslapen is, maar het voelt als de dag van vandaag en we missen hem vreselijk het is zo stil in huis, maar waarschijnlijk zullen vele van u begrijpen wat ik bedoel. Gelukkig zal tegen het einde van Juli onze lieve nieuwe puppy Xero bij ons thuis komen wonen......daar kijken Ruben en ik heel erg naar uit.....lekker weer wat leven in huis.
Allemaal nogmaals heel erg bedankt voor alle steun die u ons en Boris gegeven hebt de laatste twee en een halve maand van Boris zijn leven en na zijn overlijden. Het was hartverwarmend zoals u allemaal reageerde.
Veel liefs en groetjes van ons
Ruben en Loes
gerda_b
7 juli 2007, 00:16
Pfffffffffff,
Nou Loes ik heb het weer niet droog kunnen houden, zo ontroerend en zo mooi geschreven...
En dat jullie je kanjer missen dat kan is 1 ding wat zeker is....
Maar uit het oog is NOOIT uit het hart hè...
Nogmaals sterkte...
Gerda
Monique
7 juli 2007, 00:38
Boris leeft voort in onze harten
Ik kan me voorstellen dat het heel moeilijk was deze laatste periode uit Boris zijn leven te omshrijven. Maar je hebt het prachtig gedaan.
Ook hier een traantje met je meegepinkt.
Sterkte verder nog!
sivvels
7 juli 2007, 08:35
ik heb net het laatset stukje van boris gelezen en de tranen rollen weer over mijn wangen, pfffffffffffffff dat zal heel heel zeker niet zijn meegevallen om het te schrijven, maar idd heel erg mooi geschreven weer, echt prachtig!!!
put kracht uit alle mooie herinneringen!!!
Wat mooi en moedig om zo waardig de week van Boris af te sluiten.
Ik heb het niet in 1 keer uit kunnen lezen,moest af en toe weg om een traantje te laten.
Boris heeft het korte leven wat hij hier mocht hebben prachtig beschreven in zijn week.
Een voorbeeld voor alle andere boefies.
Boris is er niet meer,maar voor mij leeft hij voort in zijn week die ik nog regelmatig lees.
Persoonlijk heb ik helaas Boris nooit mogen ontmoeten.
Het gekke is dat ik van hem ben gaan houden door zijn week.
Boris heeft gedaan wat elke ster doet:
Afscheid nemen op het hoogtepunt.
Boris je bent en blijf mijn voorbeeld.
Als ik 's-avonds buitenloop weet ik dat je in de hemel aan het schijnen bent.
kenter
7 juli 2007, 09:42
Hier zit er nog een te snotteren...moet altijd ook weer aan mijn lieve Spike denken...
Ruben en Loes jullie zijn geweldig lieve baasjes geweest voor jullie kanjer en ik weet dat ook je puppie straks weer een te gek , mooi leven gaat krijgen bij jullie.
En Boris zal hem zeker wat tips geven vanuit de hondenhemel..;)
( ps. groetjes en sterkte van Brenda uit Zaandijk...)
Tanja-Achim
7 juli 2007, 14:31
Liebe Loes , lieber Ruben,
Was für ergreifend Worte die ihr über den Stern Boris geschieben habt.
Ich, Achim, bin zwar verdammt gross und verdammt schwer aber diese Worte hauen mich ehrlich um und ich hatte die Augen sehr sehr nass.
Ich laube schönere Worte über einen sehr sehr großen Hund konnte man nicht schreiben.
Es ist sehr ergreifend und dennoch sehr schön.
Wir hoffen das der kleine Xero euch etwas über den Schmerz hinweg hilft.
Wir sind immer für euch da.
In lieber und ewiger Freundschaft
Achim, Tanja, Jessica, Baby Ben und Lovely Xanne
Bis hoffendlich morgen beim knuffeln von Xero
anitaheijnen
7 juli 2007, 14:57
Hoi Loes en Ruben,
Geweldig mooi heb je geschreven over jullie manneke.
Ook ik heb het niet droog gehouden wat was het ook een geweldige boef.
Veel liefs van anita en een dikke knuf van onze roxy..........
Heleenstorm
7 juli 2007, 16:50
Tranen en kippevel.
Sterkte, Heleen en Storm
Ruben en Loes
8 juli 2007, 22:04
Ik had het beloofd aan boris om netjes zijn verhaal af te vertellen en dat verdiende onze kanjer ook. Al was deze allerlaatste week wel heel moeilijk om te maken.
Bedankt weer voor alle reacties via e-mail en forum en priveberichtjes, echt superlief!!
groetjes Loes en Ruben
http://bouvierkennel.nl/cupresbouviers/Vervolg/boris/index.htm
patrick
9 juli 2007, 00:24
Ruben en Loes, jullie ook ENORM bedankt, voor al die mooie verhalen, die we mochten lezen van jullie Kanjer Boris.
Ik vindt dat jullie de week van Boris heel erg Waardig heb afgesloten, mijn complimenten en Boris zal dit ook zeker zo gewild hebben.
Zoals je al schreef Boris is uit het Oog, maar leeft bij iedereen nog zeker voort in het hart, daar sluit ik me volkomen bij aan.
Hierboven ons zal een extra ster glinsteren, en dat is onze lieve vriend Boris, die zal waken over jullie nieuwe pup Xero.
Nogmaals heel heel heel veel Sterkte met dit enorme zware verlies van jullie kanjer, en zeker heel veel succes met jullie nieuwe aanwinst (Xero Bouvier-Pup).
Ook bedankt voor De Week van Boris waarin jullie een stuk geschiedenis hebben geschreven, met de vele verhalen en vooral de foto's van Boris.
Ook is Boris waarschijnlijk de Meest Gefotografeerde hond ter wereld.
Boris je was en blijft een Kanjer !
Boris heeft zeker de beste baasjes (Ruben en Loes) gehad, die een hond kan wensen.
MVG Patrick en Miranda en kids en een hele dikke knuf van Kelly en Donna.
Chanel
9 juli 2007, 17:49
Beste Loes en Ruben,
Wat een prachtig, ontroerend verhaal. Werkelijk een waardig afscheid.
Ik denk dat iedereen die de verhalen kent het idee heeft dat Boris ook een beetje van ons was, al had je hem nooit persoonlijk ontmoet.
Iedereen herkende een beetje van Boris in zijn of haar eigen hond.
Daarom, we voelen met jullie mee!
sofieenfrederik
9 juli 2007, 19:59
Lieve Loes en Ruben
De tranen rollen ook over mijn kaken
Het is een waardig afscheid echt mooi geschreven
Hij blijft voor altijd verder leven in ons hart
Boris lieve jongen het ga je goed
veyron
9 juli 2007, 21:41
ik had me voorgenomen niet te huilen.... en hier zit ik dan.
tranen rollen over m'n wangen, ik ben er zelf niet goed van.
prachtig geschreven, heel veel emotie....
nogmaals hééééél veel sterkte
liefs
Birte & Veyron
Dazzle
10 juli 2007, 16:13
Kon het ook niet droog houden.
Nogmaals bedankt voor alle mooie verhalen over jullie kanjer Boris en waarin wij mochten delen. En hij zal voort"leven" in menig hart!
Wat heeft Xero een geluk, dat hij bij zulke geweldige lieve betrokken baasjes komt.
jalybo
12 juli 2007, 11:55
Lieve Ruben en Loes,
Ook wij hebben de laatste week van Boris gelezen. Wij waren zeer ontroerd. Bedankt dat je dit voor Boris hebt gedaan, en ook voor ons Boris-fans. Wij vinden het erg moedig en wensen jullie heel veel geluk met de kleine pup. Die komt in een gouden mandje terecht.
Loes, ondanks alles toch nog een fijne verjaardag.
Lieve groetjes van Jaap, Lyda en Cintha
inko2000
28 juli 2007, 03:00
Jeetje, wat ontroerend. Nog heel veel sterkte toegewenst.
Heel erg mooi geschreven! Ook ik kon het niet droog houden.
Boris wordt nooit meer vergeten.
Heel veel plezier en geluk met jullie nieuwe pup.
Diana Duka Kelly en Sissi
Catootje
28 juli 2007, 19:45
Lieve Ruben & Loes,
vandaag eens even echt de tijd genomen om de afsluiting van de week van Boris te lezen.
Zoals bij iedereen waren er tranen en kippenvel.
Maar er is ook de wetenschap dat Xero inmiddels bij jullie is,
dat verzacht zeer zeker bij jullie de pijn en het verdriet.
Je geniet van hem, maar ondertussen heb je nog verdriet om Boris.
Zo kunnen geluk en verdriet in één hart wonen.
Maar het verdriet krijgt vanzelf een plekje en het geluk wordt alleen maar groter.
Heel veel geluk met jullie kleine kanjer.
En Boris? Boris blijft in ieders hart.
Liefs van Carin en een hele dikke knuffel van Jazz.
Jolinda
28 juli 2007, 21:13
Ook hier tranen.
Ik werd helemaal gegrepen door je verhaal, het is prachtig geschreven.
Boris straalt nu als een ster aan de hemel en kijkt toe op jullie en kleine Xero.
Ik wens jullie heel veel sterkte met het verlies en tegelijker tijd ook heel veel geluk met Xero.
Liefs Jolinda en een dikke boevenknuf van Xantoz