PDA

Volledige versie bekijken : C'est la Vie! Hier is Vita!

Vita
23 juli 2007, 18:57
Woef, ik ben Vita! En zoals mijn naam zegt; ik hou van het leven! Werkelijk waar, ik doe overal aan mee, niets is me te dol. Ik doe samen met vrouwtje de was, ik kijk hoe ze die strijkt en ik speel graag met mijn kind-vriendje. Op schoot bij vrouwtje (ze zit dan op de grond) vind ik ook tof.
Bezoekers? Altijd welkom! Ik zeg nog niet zoveel (ben 7,5 maand oud, misschien leer ik nog te blaffen?!) maar poten geven doe ik héél graag.
Langs de Waal wandelen en door het water spurten vind ik gaaf :D.
Ik waak sinds februari dit jaar over Huize Van den Broek. Ik ben de opvolger van bouvier Caya. Caya is 13,5 jaar geworden. Maar nog altijd in vrouwtjes en baasjes hun hart.
Vrouwtje wil me de frisbee leren vangen. Ik lach me rot, of eigenlijk; ik sta stokstijf stil, wiebel wat met mijn hoofd en zie vrouwtje rare bewegingen maken, zo van, haal dat ding dan! Snuffelen en spelen met andere honden vind ik véél belangrijker. Als vrouwtje een hondenkoekje vast houdt dan ga ik zeker naar haar toe. Maare, ik doe graag mijn eigen ding!
Verder wordt er wat met me afgeknuffeld en gespeeld. Ik vind het allemaal goed. Vrouwtje en baasje zegt dat ze het wederom getroffen hebben met zo'n lieve Boef. Tja, wat kan ik zeggen: Dolca Vita! :rolleyes:

Jolinda
23 juli 2007, 19:15
Zo dat klinkt helemaal super!!
Welkom hier! ;)
Let je er wel op dat je vrouwtje niet te veel tijd op dit forum verslijt?
Het schijn namelijk erg verslavend te zijn :o

Dikke boevenknuffel Xantoz en co

Kyrah
23 juli 2007, 19:22
Hey Vita!!!;):)
Leuk dat je ook op het forum komt rondsnuffelen maar kijk uit hoor, het is verslavend. Dat je een lieve boef bent dat wist ik al. Je bent een lekkere
knuffelboef.
Macho kan niet wachten om weer lekker met je te spelen in het park.:D:D

Groetjes Silvia en een dikke knuf van Macho.

nic
23 juli 2007, 20:52
Van harte welkom hier!!!
Verslavend????? :D

kenter
23 juli 2007, 20:55
Verslavend...nee...cést la vie ...;)
Welkom!!!

jumbojet
23 juli 2007, 21:05
Welkom op dit forum!!!

Catootje
23 juli 2007, 21:05
Welkom op het forum, gezellig dat je er bent.
Haal nou af en toe die frisbee even op,
anders wordt het forum voor je vrouwtje leuker.
Kun je mooi gaan liggen wachten tot ze met je komt spelen en dat kan dan wel even duren!
:D

Chanel
23 juli 2007, 21:11
Van harte welkom........... en nog vele "verslavende" uurtjes;)!!!

samaurai
23 juli 2007, 21:35
welkom hier op het forum

en verslavend :D nee hoor :)

Vita
24 juli 2007, 08:46
Woef Bouviervrienden! Wat een warm welkom. Mijn oren gaan ervan wapperen! Poot Vita

vera
24 juli 2007, 10:58
Ook namens ons van harte welkom op dit gezellige forum!!

Duka
24 juli 2007, 14:48
Ook wij heten je van harte welkom!!!!
verslavend???? nee toch??????;)
Diana Duka,Kelly en Sissi