Volledige versie bekijken : Bouvier uit het asiel
w.j.jens
26 maart 2003, 20:26
Afgelopen zaterdag heb ik een bouvier uit het asiel gehaald in Numansdorp.Onze vorige hond moesten we woensdag daarvoor in laten slapen wegens tumors.
Het is een hele lieve hond die goed luistert.Hij is 4 jaar en 8 maanden.Ik heb hem veel laten los laten draven in het park en ik met de fiets er achteraan. Nu loopt hij iets mank. De eeltkussens bij de voorpoten, bij 1 voorpoot zit de mankheid,zijn perfect. Hoe komt dit? En zijn bouviers hier gevoelig voor.
Tenslotte zou ik iedereen willen aanraden om een bouvier uit het asiel te nemen.
droopy
10 april 2003, 18:03
heeft de boef wel conditie?? Als ie al een tijdje in het asiel heeft gezeten waarschijnlijk niet. Rustig opbouwen lijkt me een betere optie. Dan kan ie in conditie komen en lekker met de fiets meelopen.
Hallo Heer Jens,
Prima dat er weer een Bouvier uit het assiel is gehaald.
Doe even rustig aan met het los rennen en fietsen, zijn conditie zal niet optimaal zijn. Rustig opbouwen en dan zal alles wel goed komen. Voor de huidige mankheid: even aan de riem uitlaten en laten genezen. De eeltkussens van de bouvier zijn dik zat en worden ook dikker door er op verharde oppervlakten mee te lopen , maar er kan altijd een blesure ontstaan, steentje tussen de tenen, in iets scherps stappen?? ga maar door. Altijd goed controleren en bij mankheid aan de riem uitlaten, even niet fietsen of los laten rennen, dan is de spierblesure zo weer weg.
Als na ruim 1 week de hond nog mank loopt toch even langs de dierenarts gaan en nalaten kijken.
Gr Guda
carin heckmanns
15 mei 2003, 09:34
Origineel geplaatst door w.j.jens
Afgelopen zaterdag heb ik een bouvier uit het asiel gehaald in Numansdorp.Onze vorige hond moesten we woensdag daarvoor in laten slapen wegens tumors.
Het is een hele lieve hond die goed luistert.Hij is 4 jaar en 8 maanden.Ik heb hem veel laten los laten draven in het park en ik met de fiets er achteraan. Nu loopt hij iets mank. De eeltkussens bij de voorpoten, bij 1 voorpoot zit de mankheid,zijn perfect. Hoe komt dit? En zijn bouviers hier gevoelig voor.
Tenslotte zou ik iedereen willen aanraden om een bouvier uit het asiel te nemen.
carin heckmanns
15 mei 2003, 09:35
Origineel geplaatst door carin heckmanns
Origineel geplaatst door w.j.jens
carin heckmanns
15 mei 2003, 09:39
Wat leuk zeg!!!Ik had zelf ook een boef uit het asiel gehaald.Ik heb samen met mijn zoontje heel veel plezier van Boes gehad.;)Zoals hij was vindt je geen tweede meer!Ik hoop dat het pootje snel weer beter wordt!!!En jullie veel kunnen gaan genieten van hem!Sucses ermee,gun hem maar de rust en tijd om te wennen.Groetjes Carin.