Volledige versie bekijken : maagzuur????
imported_bella
18 mei 2004, 21:55
Het lijkt wel of mijn Boef last van maagzuur heeft. Soms is hij heel sloom, wil niet eten en gromt alsof hij niet lekker ligt. Als ik hem dan een beetje melk geef is hij direct weer kwiek en speels en wil weer eten. Ook als ik hem afleid gaat het weer beter. Heeft iemand dit wel eens meegemaakt??????
groetjes,Bella
the champ
19 mei 2004, 17:03
betse bella,
heeft je hond dit alleen voor het eten???
en eet je hond op vasten tijden?? probeer dit eens misschien knapt hij hier ook van op.
hoe oud is je boef????
ik zal eens navraag voor je doen op de hondenclub misschien dat er mensen zijn die je probleem herkennen.
je hoort nog van me
The Champ
imported_bella
19 mei 2004, 19:16
Hoi Champ,
ben net terug van de dierarts omdat hij vanmorgen weer niet heeft gegeten. Wel weer gras gegeten en overgegeven. Hij heeft een lchte darm infectie en moet een weekje op speciaal voer. Ook moet hij , lach niet!!!!i edere dag een flesje yakult. Hij vindt het uitermate smerig maar vermengt met een beetje melk vindt hij het lekker!!!!
groetjes en bedankt,
Bella
the champ
20 mei 2004, 08:37
hai bella
wel vervelend dat hij een lichte darm infectie heeft,en ja ik begrijp best dat hij yakult niet te drinken vindt dat lust ik ook niet!!!!
maar was het niet erg dat hij veel melk drinkt????
ik hoop dat je hond snel opknapt
groetjes The Champ
imported_bella
20 mei 2004, 12:11
Hoi Champ,
Wat eten betreft heb ik een vreemde hond. Als hij een takje van straat eet wordt hij ziek maar hij had laatst een bak met kip en veel kerry te pakken en daar heeft hij geen last van. Omdat hij erg hoog op de poten staat pakt hij gewoon alles van het aanrecht en laatst ging er ook een stuk stinkende franse kaas in, met papier en al. nergens last van gehad. ook is hij dol op spruitjes en lof!!!!!!! Hij heeft nu 2 keer een yakultje gehad en tweemaal dieetvoer en hij begint weer op te knappen.
groetjes,Bella
the champ
20 mei 2004, 18:43
ha die bella
heerlijk om te lezen dat je hond opknapt
maar ja hij heeft wel rare smaak de kip met kerry is voor ons smakelijk maar voor een hond???? ~0
succes en laat je het horen als hij weer de oude is
The Champ