Volledige versie bekijken : Wie wilt Boris een goed huisje geven?
MaraJade
21 augustus 2007, 16:01
Hoi iedereen
Graag zou ik jullie aandacht willen vragen voor Boris. Boris staat momenteel op herplaatsingsite van dit forum. Dit omdat zijn vrouwtje ernstig ziek is en door omstandigheden kan ze niet meer voor hem zorgen. Dit doet haar veel verdriet en ze hoopt op deze manier een goed thuis voor Boris te vinden.
Boris is een zwarte bouvier van bijna 9 jaar oud met een stamboom. Het is een hele lieve hond die goed met andere honden en bouviers kan omgaan, zijn beste vriend is mijn eigen blonde bouvier, Oscar. Wij wandelden geruime tijd elke dag met Boris en Oscar samen, daardoor heeft Boris heel goed geleerd om om te gaan met andere honden maar hij luistert ook goed naar de commando’s die wij ook voor Oscar gebruiken, dus ‘blijf’ en ‘zit’ en dergelijk.
Hij is ontzettend speels en aanhankelijk. Hij vindt soms dat hij een schoothond is en wilt bij je op schoot, maar als hij met zijn hoofd op je schoot kan liggen, dan is hij ook al tevreden. Knuffelen vindt hij heerlijk en van aaien kan hij geen genoeg krijgen.
Verder kan hij goed met grote kinderen overweg maar kleine kinderen is ook geen probleem, men moet er natuurlijk bij blijven want het zijn en blijven kinderen en honden. Als je met hem bij een kinderwagen kwam, dan keek hij eens van wat is dat en dan was het voor hem goed.
Boris verdient een goed thuis juist omdat hij al veel heeft moeten doormaken sinds zijn vrouwtje ziek is geworden.
Ik hoop dat er iemand is die Boris een lief thuis wilt bieden.
Jullie kunnen eventueel contact opnemen met mij via mail.
Groetjes
Mara
Jolinda
21 augustus 2007, 22:33
Helaas momenteel niet genoeg ruimte en tijd voor nog een boef.
Hopelijk vind hij snel een warme mand!!
groetjes, Jolinda
moreel
30 augustus 2007, 20:19
Als het geen probleem is dan geef ik hem op voor bemiddeling bij Bouvier-in -Not in Duitsland.We hebben al vele honden op deze manier geplaatst.
Ik ben bemiddelaarster in Nederland/ Belgie
MaraJade
30 augustus 2007, 20:23
Hoi Jolinda
Dank je wel voor je steunbetuiging.
Hoi Moreel
Boris heeft een huisje gevonden, dus helaas zal ik je aanbod moeten afslaan.
Groetjes
mara
sivvels
1 september 2007, 09:32
fijn te lezen dat boris ook weer een nieuw mandje heeft gekregen!!!
Jolinda
1 september 2007, 21:36
idd fijn dat hij een nieuwe mand heeft gevonden!
moreel
4 september 2007, 17:43
Gelukkig dat hij geplaatst is en een nieuw mandje heeft gevonden.
MaraJade
11 september 2007, 18:36
Hoi Sivvels, Jolinda en Moreel
Boris is zondagmiddag opgehaald en ik heb gisteren een berichtje gekregen dat het allemaal goed gaat. Daar ben ik natuurlijk heel erg blij om.
Nu kunnen we beginnen met alles een plekje te geven.
Dank jullie wel en ook een complimentje aan de beheerders dat er zoiets moois bestaat als deze site en het herplaatsingsgedeelte, want zo is Boris bij zijn nieuwe baasjes gekomen!!!
Heel veel dank, iedereen!
Mara
sivvels
11 september 2007, 18:40
heel graag gedaan en fijn te horen dat alles goed gaat, tuurlijk ben je daar blij om! en dat het allemaal een plekje moet krijgen, ja zekers.....zal niet mee vallen, zeker voor het zieke vrouwtje niet......iig fijn dat boris nu goed zit, dat geeft vast wat rust!!!
MaraJade
11 september 2007, 18:44
Hoi Sivvels
Helaas is het vrouwtje van Boris overleden. Vorige week is de crematie geweest. :(
Het doet heel erg zeer hoor, zowel het overlijden als dat Boris weg is. Maar gelukkig hebben we allemaal onze herinneringen en vandaag heb ik dus gelezen dat het goed gaat, dan ben ik al heel erg blij.
Mara
k-broek
11 september 2007, 20:23
Wauw.
Bij deze gecondoleert.
Hopelijk moet het nog een fijn gevoel voor haar geweest zijn dat Boris voor haar overlijden een fijn tehuis heeft gevonden.
Groet kees
inko2000
12 september 2007, 01:34
Jeetje wat erg.
Boris gelukkig wel een goed huisje gevonden, maar het bazinnetje
inmiddels overleden.
Sterkte met alles.
sivvels
12 september 2007, 09:23
hai marajade.....o potverdorie en dan rakel ik dat zo zeker ook nog op......bij deze oprecht gecondoleerd meid en dat snap ik dat het nu dubbel moeilijk is en dat dat pijn doet....pfffffffffff het is ook nog al wat!
en idd gelukkig weet je nu dat boris het goed vergaat, dat is in deze situatie al heel wat...sterkte!!!
MaraJade
12 september 2007, 19:53
Hoi Kees en Inko2000
Dank jullie wel.
Hoi Sivvels
Je kont het niet weten, ik had het hier ook niet neergezet. Maar het is heel moeilijk, vooral omdat ik niet zo goed weet wat ik er mee moet doen.
Dank je wel.
mara
moreel
13 september 2007, 08:38
Harstikke fijn voor Boris dat hij nog een nieuw mandje heeft gevonden.
Gecondoleerd.
k-broek
13 september 2007, 08:53
Mara
Misschien weet je nu niet wat je er gevoelsmatig mee moet .
Maar je kunt het ook ondanks het gemis en verdriet.
Zien als iets heel moois dat iemand dat laatste stukje van zijn leven met je heeft willen delen en dat je haar hebt kunnen helpen met onder andere Boris.
Dus zie het niet als een gemis maar als ongelooflijk mooie ervaring en een verijking van je leven.
Groet kees
kenter
13 september 2007, 17:46
Dat heb je mooi verwoord Kees !!
Ook van mij heel veel sterkte en een dikke knuffel voor wat je voor haar hebt gedaan..dat is niet niks hoor...xxxx
MaraJade
13 september 2007, 19:07
Hoi Moreel, Kees en Kenter
Dank jullie wel. Kees, dank je wel voor je lieve woorden. Het is inderdaad een herinnering en een ervaring rijker, eentje die ik niet gauw zal vergeten. Want als iemand bescheiden was, dan was het vrouwtje van Boris dat wel. Altijd vol goede moed ook zat het een keertje tegen. Achter elke traan van verdriet, zit een glimlach van herinnering. Ja, dat klopt ook, dus we huilen er soms nog eens om, en denken dan maar dat Boris het goed heeft, en dat was voor haar belangrijk en dus voor mij ook. En dat is gelukt.
Mara
sivvels
14 september 2007, 10:16
kippevel meid........geniet maar lekker van je lieve boris!
MaraJade
17 september 2007, 18:08
Hoi Sivvels en iedereen
Dank jullie wel voor alle steun. AL met al ben ik het nu langzaam aan het verwerken allemaal, het heeft gewoon wat tijd nodig.
Mara
MaraJade
13 november 2007, 16:20
Hoi iedereen
Ik wil even laten weten dat Boris een heel goed huisje gevonden heeft en het daar reuze naar zijn zin heeft.
Nogmaals, iedereen bedankt voor de lieve woorden en de steun. Mede dankzij jullie heb ik het kunnen verwerken.
Mara
Chanel
13 november 2007, 16:49
Geweldig dat hij een nieuwe baas heeft!!!
Hoop dat hij daar nog heel veel gelukkige jaren zal hebben!!!
Catootje
13 november 2007, 19:25
Gelukkig!
Ook ik hoop dat hij nog lang van een fijn leven mag genieten.
:)
Dazzle
13 november 2007, 19:32
Geweldig dat het bij z'n nieuwe huisje zo goed gaat. Dat hij nog lang daar van mag genieten.
inko2000
14 november 2007, 01:04
Er is geen beter bericht, dan dit bericht.
Super voor lei lieverd, dat hij een goed
huisje heeft gevonden.
sivvels
14 november 2007, 08:53
sluit ik me helemaal bij aan: super!!!