PDA

Volledige versie bekijken : op zoek naar fabremahof!

imported_nanny
29 juni 2004, 18:08
Wie kan ons helpen aan een e-mailadres of telefoonnummer van Bouvierkennel de Fabremahof van de Fam v/d Kerkhof? wij hebben 11,5 jaar geleden onze boef Odessa bij deze kennel gehaald. Helaas hebben wij haar ruim 1 maand geleden moeten laten inslapen.[Petra en Anton hebben haar een plaatsje gegeven op de virtuele begraafplaats op hun site]
Wij willen Fam v/d/ Kerkhof v/d Fabremahof dit laten weten maar kunnen hun adres nergens meer terug vinden. Van kennissen hebben we vernomen dat ze jaren geleden zijn verhuisd maar we weten niet of ze nog actief zijn met de bouvierkennel. Het is nog te kort geleden om al een andere bouvier op" Odessa's terrein" toe te laten want dat kunnen we nog niet aan maar misschien over een tijdje willen we weer graag een Bouvier en dan het liefst van de zelfde lijn als Odessa want dat was een wereld hond. Kan iemand ons misschien verder helpen?

Carin
30 juni 2004, 07:11
hoi Nanny,

allereerst heel veel sterkte met het verlies van Odessa.
en ik heb inderdaad ook gehoord dat de familie Kerkhof is verhuisd, maar als ik me niet vergis hebben ze nog niet zo erg lang geleden nog een nestje gehad.
dus ze zijn nog wel actief in de bouvierwereld.

maar misschien dat je de bouvierclub zelf kan bellen de penningmeester doet ook de leden administratie, en misschien kan die je een recent adres van de familie Kerkhof geven als je uitlegd waar het voor is.
en als die je niet kan helpen kan misschien de Raad v. Beheer je wel verder helpen, die hebben alle adressen van fokkers.

een ding kan ik je wel verzekeren en dat is dat het nog heel veel honden zijn waar mee gefokt wordt uit de lijn waar Odessa uit komt, zij is naar alle waarschijnlijkheid een nestzusje van Onathan Emy v.h. Fabrema hof en die reu heeft heel veel nakomelingen verwekt waar momenteel nog mee gefokt wordt.

succes en groetjes Carin.

nanny
9 augustus 2004, 14:29
Hoi Carin

Nog bedankt voor je reaktie!
We hebben inmiddels contact gehad met Fam Kerkhof van de Fabremahof.

groetjes Nanny