Volledige versie bekijken : Cupressocyparis Hof
Huizer
17 maart 2003, 21:20
Wij hebben zeer goede ervaring met de fokker van deze site.
Wat ons erg is opgevallen is dat deze fokker alle tijd voor je neemt.
Zelfs als de pup niet eens bij hun vandaan komt.
Dat is bij ons het geval.
Dit is een voorbeeld voor anderen.
Bij deze fokker zit de liefde van de bouvier diep.
Dat voel en merk je als je met ze praat.
Ik wil daarom deze fokker aanbevelen aan iedereen die een bouvier zoekt.
P.Verweij
19 maart 2003, 20:50
Wij willen ons daar graag bij aansluiten.
Wij hebben een bouvier via de herplaatsing in huis gekregen.
Alhoewel ze er helemaal buiten staan en er helemaal geen geld voor vragen besteden ze erg veel tijd aan je als je vragen hebt.
Deze fokker is een aanrader van de bovenste plank.
Bjorn
22 maart 2003, 22:11
hoewel ik geen boef heb van hun ben ik door mijn interesse voor bouviers sinds jong eigenlijk al, enige jaren geleden op hun site uitgekomen in die tijd had ik ook een eigen site met mijn boef ik trainde toen met hem (knpv) en gaf op mijn site een korte omschrijving er van .
maar goed ik dwaal af.
wat mijn toen al op viel was de enthousiastheid van de fokkers en de foto´s van de mooie en schone kennel en ik durf haast wel te zeggen dat mijn volgende boef bij hun vandaan komt (wij twijfelen nog tussen een iets oudere pup die al wat manieren heeft of een hele jonge).
marjan
5 april 2003, 12:30
Een voorbeeld kennel zoals elke fokker eigenlijk zou moeten zijn.
Uit mijn naaste omgeving hoor je niets anders dan lof en ook ik onder de indruk.
Wat mij het meeste opvalt is dat mensen betrokken blijven bij deze kennel.
Mijn vriendin heeft het al over een cuppievirus of wat het ook mag wezen.
Dat heb ik denk ik ook al want ik moet altijd op deze site kijken als ik het internet opga.
Champ
5 april 2003, 15:30
Deze fokker weet wat mensen willen.
Uitstekende karakters van de bouviers met uitstekende begeleiding van de mensen die een pup bij hun kopen.
Geen broodfokker en belangstelling blijven houden voor je gefokte honden.
Zo kan het dus ook nog steeds in ons land.
Ruben en Loes
5 april 2003, 20:05
:):)
Wij hebben zo'n supercuppie van een bouvier van het Cupressocyparis Hof in huis.....en echt ik ben het met de vorige sprekers helemaal eens.....dit is echt een topfokker!! op deze manier hebben wij het ook nooit meegemaakt al hebben we zekers al een flink aantal jaren bouviers.....zoals het bij deze mensen gaat....vanaf het moment dat je binnenkomt om naar de puppies te kijken tot nu aan toe (Boris is nu 1 jaar) is het één groot feest geweest...wij die nooit naar shows zouden gaan...gaan nu naar shows omdat we met het cuppieteam gaan .....zo gezellig!!!....we zijn (en zo voelen we het echt) een supercuppiefamilie......ik hoop dat ze nog een aantal jaren doorgaan met fokken...want wij weten ZEKER waar we onze volgende bouvier vandaan willen!!!
Ruben en Loes:):)
Carla de Vries
20 april 2003, 18:59
Ook ik niets anders dan lof over deze kennel.
Pups groeien hier echt in de huiskamer op en hebben veel kontakt met kinderen.
Als de pups weggaan krijg je een mooi boekje mee waarin veel tips staan geschreven.
Ik heb met verbazing e.e.a. kunnen zien mij op cursus.
Toppertje deze bouvierkennel.
karel sandra
20 april 2003, 22:10
Hier een berichtje van Karel en Sandra,
Wij hebben 5 jaar geleden kennis gemaakt met deze kennel en de fokkers en zijn helemaal gek geworden van hun boeffies. Inmiddels is Astor 5jaar en Misty bijna 3 jaar, en de volgende pup!!! willen we ook weer hier vandaan. We zijn wel 1 keer bij een andere fokker geweest(die ook fantastisch is,aangezien wij daar ons teefje Maira van inmiddels 10 weken hebben gehaald) Sorry Anton en Petra!!! Maar ik weet dat jullie hier volledig achter staan!! Fantastisch toch, dat collega-fokkers ook goed met elkaar omgaan.Deze mensen doen geweldig goed hun best om de pups een goed tehuis te geven, en blijven ook daarna aanspreekbaar voor alle problemen. Wij hebben er in ieder geval een stel hele goede vrienden aan over gehouden en mij net zo gek gemaakt om ook met Bouviers te gaan fokken op termijn. Ook hier wordt ik volledig in gesteund.
Dus mensen, als jullie een goede pup willen die huiselijk is opgevoed en al bijna zindelijk is, dan is dit het enige adres,
Anton en Petra ga zo door en tot gauw!!!!!!!!!!
Groetjes van Astor, Misty, Hippie en Maira en van ons natuurlijk en tot gauw!!!
G.Mets
7 september 2003, 21:20
Kennissen van ons hebben bij deze kennel een pup besteld.
Na hun bezoek werd ik direct opgebeld om te vertellen over de bijzondere werkwijze van deze kennel.
Direct bij binnenkomst was er al een warm kontakt en er is heel veel informatie gegeven.
Het leukste vond ik om te horen dat deze kennel echt de hele buurt heeft aangestoken met bouvierkoorts.
Dat deze kennel wachtlijsten heeft verbaast mij helemaal niets.
Iedereen die een bouvier uit deze kennel heeft hoor je praten over de uitstekende begeleiding en de hechte kontakten die ontstaan bij deze kennel.
Borem
6 november 2003, 20:32
Voorbeeldige fokkker met een uitstekende uitleg over de bouvier
Prachtige pups en liefde voor het ras.
Niets wat hier staat geschreven is onzin.
Zoek je een pup dan is dit een fokker die echt uit liefde fokt.
Aanrader voor pupzoekers van de bovenste plank !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Coden
9 december 2003, 20:43
Slijm Slijm Slijm
Ja sorry maar ook wij moeten ons hierbij aansluiten.
Perfecte ontvangst en perfecte uitleg.
Hebben al 2 kennels bezocht,maar deze kennel steekt daar met kop en schouders bovenuit.
Alleen jammer van de wachtlijsten.
Heb je geen haast voor een pup dan is dit de numero 1 kennel die er is
Riensma
9 februari 2004, 15:29
Na uren bladeren op deze website en het maken van een afspraak hadden wij het geluk dat wij een bezoek mochten brengen aan deze kennel.
Het eerste wat ons opviel was de gastvrijheid van Anton en de bouviers.
Vrolijk werden wij ontvangen door de bouviers die voordat wij goed en wel binnen waren al op onze schoot hadden plaats genomen.
Direct al hadden wij een goed gevoel bij deze fokker.
Geen bouviers in hokken of kennels maar gewoon allemaal aanwezig in de woning.
Alles is er heel schoon en de omgeving waar de pups opgroeien kan niet beter.
Ondanks dat er veel bouviers in huis rondlopen merk je er naar een tijdje niets meer van.
Wij hebben een heerlijke middag bij deze fokker mogen doorbrengen en hebben een bron aan informatie gekregen.
De middag duurde wat ons betreft veel te kort.
Na afloop kregen wij nog een informatieboekje mee om thuis te lezen.
Wij kijken alweer uit naar het volgende bezoek als de pups bezocht mogen worden.
Het wordt onze vijfde bouvier allemaal afkomstig van verschillende fokkers.
Voor ons staat vast dat er geen betere fokker bestaat.
Met spanning wachten wij de geboorte van de pups af.
Familie Riensma uit Zeewolde
San Wilke
3 oktober 2004, 20:28
Deze fokker laat zien dat je ook met beperkt fokken je hele mooie bouviers kunt fokken.
Door de openheid van fokken en de omgang met de mensen heeft deze fokker bovendien een heel team van bouvierfreaks om zich heen weten te krijgen.
De positieve klanken op dit forum vertellen dat ook.
Gewoon een fokker zoals een fokker moet zijn.
Sara Beekman
11 november 2004, 21:16
Ik wil deze kennel in het zonnetje plaatsen voor de medewerking die ze geven aan asielhonden.
Doordat gebruik mag worden gemaakt van hun webruimte blijven bouviers duidelijk korter in het asiel dan andere honden.
Daarmee bewijst deze kennel dat het fokken van honden uitstekend samen kan gaan met het herplaatsen van honden.
Een voorbeeld voor elke rashondenfokker in Nederland
Sara Beekman , Dierenasiel Tiel
Pam
6 februari 2005, 19:28
Alweer een paar maanden hebben wij een pup van deze fantastische fokker.
Wij zijn het eens dat je veel geduld moet hebben om een pup uit deze kennel te bemachtigen.
Maar het is het meer dan waard.
Vanf de dekking totdat de pups met je mee mogen naar huis blijf je betrokken bij Petra en Anton.
Een heerlijk koppel waar Anton regelmatig met de ander bouviers overhoop ligt (hahahahahahaha).
Wij hebben een heerlijk kraamtijd bij hun gehad en veel met ze gelachen.
Wij willen hun dan ook geen fokker noemen.
Voor ons zijn het twee fantastische bouvierliefhebbers die ECHT uit hobby af en toe een nestje pups fokken.
Heb je geduld en wil je een fantastische kraamtijd beleven dan zit je bij Petra en Anton gebakken.
nanc
6 februari 2005, 21:30
Wij hebben dan nog wel geen ervaring met deze kennel.Maar wat we allemaal al hebben gelezen en gezien over de Cupressocyparis Hof sprak ons ook heel erg aan.Omdat wij niet op zoek zijn naar een pup, maar een iets oudere boef hebben we hun hulp ingeroepen,omdat ze zoveel ervaring hebben hopen we dat ze ons ook kunnen helpen.En nogmaals, wat we gezien en gelezen hebben niets anders dan lof.Dat verdiend een grote pluim!!!!!!
Alice
6 februari 2005, 22:19
ook wij kunnen enkel maar grote lof uit spreken over deze kennel , en zijn het ook helemaal eens met de woorden van hier boven
zelf hebben wij hier twee van deze kanjers bij ons in ons huissie wonen !!!!! en kunnen enkel maar zeggen a en p ga zo door zo dat we steeds kunnen genieten van jullie boeffies en jullie ofcourse ,en niet te vergeten de prachtige website !!!!!!
xxxxxxxxxx van ons en niet te vergeten yutah en kyra en natuurlijk ook anisha
Michella
20 maart 2005, 20:39
Wat kan ik er nog op aanvullen.
Alles is al geschreven over deze voorbeeld kennel.
Gewoon een topkennel die uit echte liefde fokt.
Ik denk niet voor niets zoveel positieve reacties en daar sluit ik mij voor 100 % bij aan
Cyvah
24 april 2005, 09:46
Anton & Petra,
...Het zijn net 2 Bouviers, ze zetten zich meer dan 100% in voor IEDEREEN zonder uitzondering te maken.
Groeten Bram & een poot van Cyvah
Vaesen
14 augustus 2005, 21:01
Sinds lange tijd weer eens op dit forum en dat komt doordat mijn zwager een bouvier uit het asiel heeft gehaald via hun website.
Het heeft wel niet met hun pups te maken maar ik vind dat best vermeld mag worden dat het asiel waar mijn zwager de bouvier heeft opgehaald zeer positief is over de medewerking van deze fokker.
Hoe bedoel je goede fokker?
Waren alle fokkers maar zo
Marijke
30 oktober 2005, 17:03
Anton ik wil je bedanken voor het luisteren naar mijn probleem die ik met noor heb.
Was de fokker van noor ook maar zo dan had ik veel eerder vertrouwen gehad dat het goed gaat komen met noor.
Mensen die dit lezen wil ik laten weten dat ik een heel goed gevoel heb gekregen bij deze fokker.
Het is niet eens pup van deze kennel en anton heeft mij gisteravond toch zeker een uur aangehoord over mijn probleem met noor.
Met de tips die ik heb gekregen van anton en de bezoekers van deze site heb ik vertrouwen dat het goed gaat komen.
Hartelijk dank!!!
Theadore
15 februari 2006, 20:58
Ik heb 1 van uw pups onderzocht en u heeft uw werk als fokker zeer professioneel verricht.
Zeker heel erg handig voor mij is het boekje wat u meegeeft aan de puppykopers waarin u de benodigde informatie verstrekt.
U heeft mij bewezen dat u tot de elite fokkers behoort in Nederland die weet hoe het hoort.
Proficiat!
Ruud van de Zijden
Dierenarts
Cooper
17 februari 2006, 16:44
Ik ben het met bovenstaande helemaal eens jullie zijn super. Ook onze dierenarts was zeer te spreken over alle informatie die we bij de papieren hebben ontvangen. Over onze pup ook niets dan lof. Een geweldig mooi ventje.( wisten wij al natuurlijk) Ze vond hem ook zeer relaxed. Petra en Anton jullie hebben het weer super gedaan. Bedankt.
Jan Sandra Jamie River