PDA

Volledige versie bekijken : Off Soeranda's Home

Marlon
15 april 2003, 21:15
Is er iemand bekend met de kennel Off Soeranda's Home?
Wat is de ervaring met deze fokker?

mokie
16 april 2003, 14:58
Onze eerste bouvier was van deze kennel.
Best een goed adres om een pup te kopen.
Niet een kennel die belangstelling toont als je eenmaal de pup hebt opgehaald.
Maar dat is het enige puntje van kritiek.

Viola
12 oktober 2004, 21:13
Geen eerlijke fokker.
Heeft een bouvier verkocht van 1 jaar oud aan vrienden van ons die slechts 4 jaar is geworden.
De bouvier had vanaf het begin HD en dat heeft deze fokker verzwegen.
Deed vervolgens erg lakoniek toen het hem gemeld werd.
De rest zal ik hem hier besparen.

Carla de Vries
6 november 2004, 16:58
Waarom deze fokker besparen?
Het is volgens mij de bedoeling om zoveel mogelijk informatie van fokkers te plaatsen.
Dan kan iedereen een juiste beslissing nemen of het de moeite is de fokker te bezoeken.

Lizzle
7 juli 2005, 12:57
Onix komt van deze kennel, maar aangezien wij de 2e eigenaar van hem zijn weten wij er niet veel vanaf. Aan de telefoon klonk hij in ieder geval erg vriendelijk.

Hondenschool Lucky
16 november 2007, 14:14
Wij hebben Magic daar vandaan.
In het begin vriendelijk, hij had gevraagd of we Magic een keer wilde showen, dit hebben we toen ook gedaan. Zelf getrimd en daar was hij al ontevreden over.
Daarna geen shows meer gelopen, in het begin nog kerstkaartjes gestuurd, e-mailtjes maar niks meer van de man vernomen.
Toen Magic een paar maanden geleden bloedneuzen kreeg, hebben wij nog eens geprobeerd om te vragen waaraan magic zijn broers en zusjes zijn overleden, en of zij hiervan al eerder hebben meegemaakt...
GEEN ANTWOORD! Niet eens van "wat rot voor jullie" of iets dergelijks.. Al had hij maar geschreven dat er niks over bekend was in zijn foklijn ofzo maar geen letter terug gekregen.
Ik heb het idee dat 'de man' het alleen voor het geld doet en als je de hond niet showt dan hoor je niks meer van hem.

Magic zelf was een ontzettend lieve hond met een zeer goed karakter, daar absoluut niks mis mee.

Nog een minpuntje was dat zij toen ook nog zeiden toen we de pup gingen halen dat ze het jammer vonden dat de oren niet meer gecoupeerd mochten worden....

boevengek
16 november 2007, 19:16
Toen Eros 6 maanden was en naar een show ging heeft deze fokker hem geknipt.
Door goed af te kijken heb ik het model van de boef feitelijk van hem geleerd.
Eros komt bij een andere fokker vandaan.
Ik vind het aardige mensen en heb er geen nare ervaring mee, maar al gezegt dat Eros daar niet vandaan komt.
Ik vind dat hij er een paar mooie boeven heeft rondlopen, volgens mij deugt hij wel.
Sandra.

nic
16 november 2007, 20:17
Zo zie je maar weer, iedereen heeft verschillende ervaringen.
De 1 negatief en de ander positief.
Dit bewijst maar weer eens, dat als je een pup wilt dat je zelf bij verschillende fokkers moet gaan kijken.
Niet alleen wat de boeven betreft, maar ook de klik die je met een fokker hebt.

Hondenschool Lucky
16 november 2007, 23:11
Met de Bouviers is niks mis mee, zeker niet!
Maar zodra je geen shows meer loopt, besta je niet meer voor hem, voor het zelfde geldt zou ik een heel slecht baasje kunnen zijn... wordt niet gevraagd hoe het gaat etc.etc.
We hebben ook een Border Collie en zijn fokkers zijn toppie! Minstens 1x in de 2 maanden een email, al je vragen worden beantwoordt, toen Magic ziek was hebben zij zelfs gevraagd hoe het met Magic was... Kijk.. zo kan het ook!

henrita
20 november 2007, 19:23
Ik heb mijn hond ook bij deze fokker gehaald hij heeft mooie honden en
verzorgt ze goed. Ik snap al die negetieve verhalen niet het is een zeer
aardige man hij heeft het altijd erg druk dus kan ook niet iedereen bellen en e-mailen. Ik show ook niet met mijn hond maar hij is altijd belangstellend en trimt hem ook altijd. Ik zal zeggen bel hem gewoon of ga eens kijken dan zul je merken dat het wel mee valt. Zwolle

Hondenschool Lucky
20 november 2007, 23:17
Nee dank je, ik ga liever naar een fokker die wèl geintresseerd is.
Ik heb ook niet gezegd dat hij zijn honden niet goed verzorgd hoor, en hij heeft idd hele mooie honden maar ik mag hem gewoon niet. Is het nou zo moeilijk als wij twee keer iets vragen - omdat onze Bouvier zo ziek was - om een heel klein zinnetje terug te e-mailen?
Als je werkelijk geintresseerd bent doe je dat gewoon, als je honden fokt heb je ook zeer zeker met mensen te maken, anders moet je geen fokker worden.

Op de show had ik mijn eigen boef geknipt, was hij erg ontevreden over, maar ik keek om mij heen en zo zagen alle boeven eruit... was toch nog 2e geworden in de jeugdklasse..
Dus kom ik dat trots laten zien, wimpelt hij het een beetje af..

Ik vind dat als je gewoon iets vraagt over de ziekte van je eigen hond (kanker) hij best wel eens iets terug mag antwoorden. Op z'n minst "goh wat erg"... Nu kan hij het wel druk hebben (vooral met zijn honden te showen), maar mij maak je niet wijs dat hij even geen tijd heeft om iets terug te schrijven.

Hondenschool Lucky
20 november 2007, 23:46
Nog iets vergeten te schrijven... Met onze hond was ook totaal niks mis mee hoor, vreselijk lief en mooi!

kirsten3110
12 september 2010, 17:28
Ook wij kennen deze fokker, echt een gluiperd is het! Winnen op een show met een corrupte keurmeester, wat knap zeg! En dan vooral daarna gaan lopen gillen en springen en doen van yessss ik heb gewonnen en wij moesten maar klappen voor hem.. Een randdebiel dat vind ik er van. Niks slechts over zijn honden, maar hij spoort niet.

kirsten3110
13 september 2010, 16:38
Iemand anders heeft dit via mijn naam geplaatst.. Erg fijn ook dat ik dan gelijk door deze fokker word gebeld en word aangevallen aan de telefoon! Op me 06 nummer nog wel! Hoe komt hij hier in godsnaam aan? Geeft geen goede indruk zo hoor.

annebasco
13 september 2010, 17:20
Dan moet je maar snel je wachtwoord voor toegang op het forum wijzigen, moet misschien dan toch een bekende van je geweest zijn, want wie heeft anders je wachtwoord en je mobiel telefoonnummer!

boevengek
13 september 2010, 18:16
Wat een rotstreek en erg flink van degene die dat geplaatst heeft!!
Zou inderdaad je wachtwoord maar ff veranderen!
Wel weer gesust met de fokker?

Sandra.

loraine
13 september 2010, 18:30
Nou, dat is dan idd een rotstreek. Hopelijk heb je het met de fokker goed uit kunnen praten. Vond het al zo vreemd dat ik het las gisteren.
Dacht nog, hier komen div fokkers op het forum, dus deze misschien ook wel.
Neem aan dat je nu ww veranderdt hebt.

kirsten3110
14 september 2010, 15:57
Heej iedereen,

ja ik heb mijn wachtwoord veranderd, met deze fokker kon ik niet praten aan de telefoon, zat er nog aan te denken om een mailtje te sturen met verklaring dat ik gehackt was maar goed, hij behandelde mij nou ook niet echt geweldig aan de telefoon dus heb ik dan ook weinig zin om daar tijd in te steken. Vind het namelijk niet echt normaal dat ik zo behandeld word terwijl ik van niks af weet en dat ook duidelijk vermeld heb. Aghja, kennelijk leest hij het hier dus ook en misschien dat hij dit nu ook leest en dus ook aanneemt dat dit niet van mij afkomt, ik ken maar 1 hond van deze kennel en die is van een andere eigenaar dan van de desbetreffende meneer de Zwaan. Kan ook moeilijk mijn excuses aanbieden voor zoiets wat ik niet veroorzaakt hebt en aangezien ik ook niet meer op mijn 06 gebeld ben (snap nog steeds niet hoe hij hieraan is gekomen???) hoop ik dat het kwartje ook is gevallen. Ik bemoei me anders ook nooit met zulke dingen en wil dat ook niet, hou niet zo van die haat en nijd naar elkaar. Tuurlijk iedereen heeft zijn voorkeur maar die zou ik nooit zo openlijk uiten of die persoon moest er echt omvragen en dan zou ik het nog niet snel doen. Hoop dat hiermee ook het gedoe klaar is want baal wel van dit soort dingen.. Ik loop zelf ook shows met mijn hond en kan hierdoor wel flink benadeeld worden door iemand die me dit geintje heeft geflikt!
Maar goed we zien het wel.
Wachtwoord is veranderd, hoop dat het nu ook klaar is.
Groetjess allemaal en bedankt voor het vertrouwen!

loraine
14 september 2010, 16:32
Ok, was een heftige reactie die iemand hier onder jouw naam getypt heeft, maar stel je voor, dat we mekaar allemaal gaan opbellen....
Zouden we een dagtaak hebben hier op forum

kirsten3110
14 september 2010, 18:39
hahahaha een dagtaak? Mijn god, dan zit je 24/7 aan de telefoon:P En dan moet je nog vroegtijdig afkappen ook als het net gezellig word want dan moet je alweer de volgende bellen hahahaha

loraine
14 september 2010, 19:30
Nee, alle gekheid op een stokje, hij moet nu ook zo eerlijk zijn, en begrijpen dat jij het dus niet was.
Jij hebt het uitgelegt en hem willen uitleggen, nou dat was dus nix.
Snap dat hij zich aangevallen voelt, maar kom op, we zijn hier volwassenen, gedraag je dan ook zo

John
17 september 2010, 12:37
Iemand anders heeft dit via mijn naam geplaatst.. Erg fijn ook dat ik dan gelijk door deze fokker word gebeld en word aangevallen aan de telefoon! Op me 06 nummer nog wel! Hoe komt hij hier in godsnaam aan? Geeft geen goede indruk zo hoor.
Helaas ben ik geen moderator van dit forumonderdeel anders had ik je geholpen door het bericht te verwijderen.
Stuur voortaan direct een bericht naar de beheerder die je hierbij zeker kan helpen.
Helaas heb je daar nu niets aan want de beheerder is een paar weken niet op het forum aanwezig.
Laat het voor iedereen een les zijn om een goed wachtwoord te kiezen die niet makelijk te achterhalen is.
De naam van je hond is het eerste wat hackers vaak proberen.

kirsten3110
17 september 2010, 13:26
Dankjewel John, ik wist namelijk totaal niet hoe ik het op moest lossen.. Zag ook nergens iets van een kopje staan om het te verwijderen of anders te wijzigen om alles eruit te halen.. Maar ik hou dit zeer zeker in me achterhoofd, zal me niet nog een keer gebeuren!
Bedankt voor de hulp!

henrita
28 september 2010, 21:15
zeker zelf nooit wat gewonnen?????????????????
Als de man niet ken oordeel dan niet.

Elly de Roos
1 oktober 2010, 22:36
zeker zelf nooit wat gewonnen?????????????????
Als de man niet ken oordeel dan niet.

Hoi henrita, Is dit bedoeld voor Kirsten? Zo ja, lees dan even goed wat zij geschreven heeft!! Volgens haar heeft ze dit niet geschreven maar iemand anders. Hoe dit kan weet ik niet en wie nu wel en niet gelijk heeft ga ik ook niet beoordelen. Maar de reactie van:"Zelf nooit wat gewonnen" en "als je de man niet kent oordeel dan niet" . Dit geld dan zeker voor jou gezien het stukje wat zij dus heeft geschreven, nadat het bewuste berichtje hierop het forum staat. Dus om met jou "vuile was"' te gooien: Ken je kirsten? Nee? Oordeel dan niet!!! En alles beter doorlezen als je een reactie plaats!!!!

loraine
2 oktober 2010, 09:50
Mis volgens mij div reacties!!! Lijkt of er er in is geknipt. Die reacties waren niet zo schokkend.
Had nl ook getypt dat men moest lezen en Ans had oo niets schokkends getypt naar mijn idee.

kirsten3110
2 oktober 2010, 10:28
Dankjewel Elly voor jou reactie terug op Henrita. Sommige mensen moeten echt leren lezen en mensen kom op zeg, het is nu al paar weken geleden dat dit irritante voorval is gebeurd! Get over it, heb meer dan genoeg uitgelegd en de mensen die mij kennen weten dat ik zulke dingen niet publiceer over andere mensen. Dus precies zoals Elly zegt, ken je mij niet? Oordeel dan ook niet over mij, ik ben een meid van 21 die net in dat wereldje komt kijken dus wat zou ik dan allemaal moeten weten en wat heb ik over het algemeen in te brengen? Helemaal niks dus bemoei ik me er ook niet mee, ik doe mijn eigen ding met mijn eigen kampioentje. Waar ik overigens al de nodige prijzen mee heb gewonnen Henrita ;) Hoop dat het gezeur nu gewoon klaar is, beetje erg kinderachtig om er zo in te blijven hangen zeg! Snap dat het een vervelend iets is wat er is gebeurd maar ben het uitleggen en verklaren beu, als mensen dit niet snappen moeten ze maar is op gaan zoeken wat een hacker is en dan pas verder oordelen!
Nogmaals bedankt Elly en Loraine voor het vertrouwen! :)

loraine
2 oktober 2010, 11:57
You're welkom!!!:D

Elly de Roos
2 oktober 2010, 15:20
Graag gedaan hoor. Ik hou nl. niet van dit soort dingen. En wat betreft het showwereldje...............ik zit er ook maar net in. 6 jaar vind ik nog niet lang en toen was ik altijd te vinden met mijn veteraankampioentje Bica en nu ben ik te vinden in dezelfde klasse als waar Ziggo in te vinden is. Ik hoop ook dat dit ge*** nu over is.