PDA

Volledige versie bekijken : zorba heeft een nieuwe thuis

zorba
22 december 2007, 13:00
met deze neem ik afscheid van dees forum en ook van mijn bouvier.
met enorm veel tranen en pijn heb ik gisteren zorba bij zijn nieuwe eigenaar gezet.
hij zal er goed wezen.
ik zeg geen vaarwel aan zorba maar totweerziens.

annebasco
22 december 2007, 14:10
Je gaat hem toch nog wel eens bezoeken in Lommel. Dat moet je altijd doen hoor, je weet maar nooit.
Veel sterkte verder.

vera
22 december 2007, 15:23
Heel veel sterkte, valt niet mee om je boeffie weg te moeten doen.

Hoop dat hij een goed huisje heeft gekregen, waar hij de rest van zijn boevenleventje kan slijten.

Chanel
22 december 2007, 18:03
Je gaat hem toch nog wel eens bezoeken in Lommel. Dat moet je altijd doen hoor, je weet maar nooit.
Veel sterkte verder.

Beste Zorba,

Heel veel sterkte gewenst met deze stap!

Ik zou alleen niet op bezoek gaan. Hier doe je niet alleen jezelf verdriet mee, maar ook je hond (weer afscheid nemen). Hij zal niet meer weten waar hij aan toe is en wordt hiermee in verwarring gebracht.

Toen ik ooit een dergelijke beslissing moest nemen heb ik wel telefonisch contact gehouden (en tegenwoordig hebben we de computer). Zo kon ik van een afstandje toch nog een beetje met hem meeleven.

(Misschien wil je het niet, maar je kunt gewoon op het forum blijven hoor!)

annebasco
22 december 2007, 18:13
Ik bedoelde eigenlijk te controleren of hij er nog is.
Als er kontakt blijft bestaan via internet is dat natuurlijk het beste.

aljanssen
22 december 2007, 19:37
Ik ben het helemaal eens met Chanel, heb zelf ook honden gehad die afgestaan zijn maar nooit toegestaan om de hond te komen bezoeken. De hond weet dan niet meer waar hij aan toe is. Het is echt het beste om de hond zo snel mogelijk aan zijn nieuwe baas te laten wennen en geen contact meer met de oude baas te hebben hoe groot het verdriet om het gemis ook is. Internet en de telefoon zijn de beste middelen om contact te houden over hoe het met de hond gaat.
Groeten uit Vleuten,
Asta en Joke

Duka
22 december 2007, 19:58
Zorba heel veel sterkte.
idd je kan toch op het forum blijven.

kenter
23 december 2007, 08:13
Ook van ons heel veel sterkte in deze moeilijke tijd...

sivvels
23 december 2007, 09:26
aterkte hoor, dat valt absoluut niet mee en...je bent en blijft hier welkom hoor, dan kun je het ook van je af praten bij mensen die begrijpen wat er speelt!!! heel veel sterkte!!!

nic
23 december 2007, 10:19
Hoi,

Heel veel sterkte!
En kontakt houden via internet en telefoon is niks mis mee.
Geeft jou ook een beter gevoel als je ziet dat je de goede beslissing hebt genomen.

zorba
24 december 2007, 08:59
zijn al heel veel traantjes gekomen. en er zullen er nog komen.
ben ni veel thuis meer veel te veel pijn.
het is hier zo leeg zonder hem.
maar hij zit goed dat weet ik heeeeel zeker.
ik zal hem nog niet direct gaan opzoeken.
mss in de zomer.
ik zal hier blijven op bouvier forum.
mss later binnen paar jaren als ik een huisje van mij zelf heb komt er nog een bouvier binnen.
maar dan weet ik zeker dat ik hem over neem van iemand anders dat nu in de zelfde situatie zit als ik.
prettige kerstdagen iedreen.
xxx