Volledige versie bekijken : Dierenartskosten
Wilma
20 maart 2004, 16:03
Vandaag stond in de krant een artikel over de dierenartskosten.
Het blijkt dat er nogal wat verschillen zijn in prijzen die dierenartsen berekenen.
Het lijkt mij wel aardig om de prijzen van het consult te vergelijken.
Wat betalen jullie voor een consult?
Ik woon in Heerlen en betaal 34,50 voor een consult.
Voor de inenting van mijn bouvier betaal ik 22,50.
imported_bella
21 maart 2004, 00:11
Hoi,
goed idee, die prijsvergelijking!!
Voor een enting en de kennelhoest betaal ik bij elkaar 67 euro en voor een consult...schrik niet....25,50.
Ik kom dan nog bij een dierenkliniek en ga er van uit dat deze nog aan de dure kant is omdat ze veel appartuur in huis hebben. Ik praat trouwens ovder een kliniek in Amsterdam.
groetjes,Bella
Dorinda
21 maart 2004, 12:53
Bij mijn vorige dierenarts in woerden betaalde ik voor een consult al 32,50 en voor een cocktailenting ook nog eens 37,50. ze was ook veruit een van de duurste in de streek hoor.
groetjes dorinda
patricia
21 maart 2004, 15:54
hier in vinkeveen betaal ik voor een consult 21,50, jaarlijkse inenting 38,50 en voor de tweede hond 32,50(ik weet niet of dit bij meer dierenartsen is dat de tweede hond goedkoper is)en rabies is 36,-
groetjes patries
imported_bella
21 maart 2004, 18:43
het is typerend dat er voor een tweede hond korting wordt gegeven. Dit betekend dat er dus aardig wat op wordt verdiend. Ik ben nu echt nieuwsgierig gevonden en ga eens kijken of er landelijke richtlijnen zijn voor dierenartskosten. Als ik er achter ben laat ik dit natuurlijk weten.
groetjes,Bella
imported_webmaster
30 maart 2004, 20:48
Hieronder ( op verzoek) het artikel zoals dat in de krant is verschenen:
http://www.bouvierkennel.net/kranten/dierenarts-prijs.gif
Ik woon in veghel en betaal voor een cocktail inenting plus kennelhoest euro 43,50.
Dit bedrag is inclusief consult.
Hier valt het dus gelukkig wel mee met de prijs .
Groetjes el en een poot van bo-ghy
Francine
28 april 2004, 16:11
Ben gisteren naar de dierenarts geweest en betaalde voor een consult 20.85, rabies inenting 18.00 en voor de parainfluenza/Weil ook 18.00.
Francine en Gino
Zagaha
28 april 2004, 17:00
Wij wonen in Kornhorn(groningen) en gaan naar de dierenarts in Grootegast/Marum.
Wat we daar voor entingen betalen weet ik niet, maar voor een consult betalen we 15,50