PDA

Volledige versie bekijken : "Schaarhekje" voor gebruik in auto

oudsh308
17 juli 2004, 19:11
Tijdens het voorbij-rijden ontdekte ik een klein soort "schaarhekje" in het opengedraaide achterraam. Het is ongeveer 20 cm hoog en kan tussen het opengedraaide achterraam van elke auto geplaatst worden. Wie heeft zo'n hekje al eens eerder gezien en waar en door wie wordt dit geleverd ?

Het lijkt mij een uitstekend idee aan beide zijden achterin zo'n hekje te plaatsen zodat elke boef heerlijke verse buitenlucht krijgt, bovendien kun je je auto afsluiten en het hekje blijft geklemd zitten !!

Ik hoop dat ik reakties krijg ik ben zeer benieuwd

groetjes van Lizzy

aadouds@hotmail.com

Carin
17 juli 2004, 22:53
Hoi Lizzy

je zou eens kunnen kijken bij Halfords winkels, die hebben wel eens van dat soort dingen voor in de auto. en anders bij een uitgebreide dierenspeciaalzaak.

groetjes Carin.

oudsh308
19 juli 2004, 15:27
Ja, best wel heel snel ben ik achter het adres waar men deze " hekjes" verkoopt gekomen. In Rotterdam (in het Sportdorp) is een kleine dieren-zaak en deze verkoopt ze !! (Naar ik meen, aan de Sportsingel.)

Ik laat jullie weten wat de prijs is en alvast bedankt voor jullie snelle reakties..

Lizzy

droopy
19 juli 2004, 16:34
maar dan niet de hond in de auto laten zitten met die hekjes ervoor. Ondanks de grote kier wordt het toch snel te heet in die wagen. Om te rijden lijkt het me prima maar een hond in de zomer achter laten in de auto is misdadig. Het dier kan immers geen kant op in die hete wagen!!!!

*aadouds
21 juli 2004, 11:56
Het is verkrijgbaar bij; Beestenspul Kado- en dierensportartikelen op de hoek van de Sportsingel en de Tennisstraat in Rotterdam zuid vlakbij de kuip.

E-mail; verkoop@bestenspul.net

www.beestenspul.net

en kost € 8.95

bedankt voor jullie reakties Lizzy