PDA

Volledige versie bekijken : Uitslag stemming bouvierpup informatie op het bouvierforum

Beheerder
6 maart 2008, 20:04
Zoals iedereen heeft kunnen meekijken en mee kunnen doen in de stemming voor de pupinformatielijst op het bouvierforum is de uitslag bekend.
Je kunt de topic over de stemming hier (http://www.bouvierforum.nl/showthread.php?t=5606) vinden.

De uitslag:

http://www.bouvierforum.nl/vbuploads/pupstemminguitslag.jpg

Conclusie:
De wens van een bouvierpupinformatie op het bouvierforum is aanwezig onder de leden van het bouvierforum.

Hoe gaat het verder:
De wens zal gehoor krijgen.
Er zal een pupinformatielijst worden ontwikkeld die betrouwbaar is en voor iedereen bereikbaar zal zijn. (fokker en koper)
Hiervoor is tijd nodig om enkele aspecten te onderzoeken. (afhankelijk van derden)
Wordt vervolgt....

Willem
6 april 2008, 16:32
Anton we zijn 1 maand verder en nog geen lijst aanwezig.
Links en rechts zie je wel dat er pups aangeboden worden op het forum.
Wat is de status of weet iemand anders de status?

Beheerder
10 april 2008, 20:46
De eerste aanzet is bijna gereed.
Omdat de lijst een zo groot mogelijk draagvlak moet krijgen zal het eerste proef ontwerp / voorwaarden aan de ledengroep Goldmembers en Cupresbezitters worden voorgelegd
Die kunnen dan wijzigingen - wensen -ideeen gaan opmerken / voorstellen.
Aansluitend volgen de aanpassingen en afhankelijk van de hoeveelheid voorstellen/wijzigingen een nieuw ontwerp

Willem
8 mei 2008, 16:30
Ik wil niet vervelend doen maar we zijn weer een maand verder.
Wordt er nog getest en wanneer kunnen we de lijsten nu verwachten?

Beheerder
9 mei 2008, 21:15
Ja Willem er wordt volop getest met de gebruikersgroep Goldmembers/Cupresbezitters
Ik begrijp dat sommige ongeduldig zijn en dat het allemaal lang duurt maar er is gekozen voor een opzet die brede ondersteuning heeft van de leden van het bouvierforum.
Met leden van het bouvierforum bedoel ik de actieve ondersteunde leden die een bijdrage leveren aan het bouvierforum.

Wel kan ik inmiddels een tussenstand geven:

Het aanmeldformulier voor plaatsing van bouvierpups op het bouvierforum zit in test versie 5.
Ik verwacht dat dit door de leden als definitief aangenomen gaat worden en er geen wijzigingen meer nodig zijn

De pupinformatie voor aspirantkopers (voorlichtings topic) zit in beta fase 1
Hierop worden nog wijzigingen verwacht

De informatie voor de verkopers (fokkers/particulieren) is in ontwikkeling.
De verwachting is dat de eerste beta hiervan een deze dagen ook online gaat.

De prijs voor het plaatsen van bouvierpups op de pupinformatielijst is nog niet definitief vastgesteld.
Wel zal voor Goldmembers en leden van Boe4 een kortingsregeling van toepassing zijn.
De prijs voor plaatsing op de bouvierpupinformatie lijst wordt ook voorgelegd aan de leden van het bouvierforum die ook hierop invloed krijgen.

Al met al dus volop in beweging,maar zoals geschreven wordt de pupinformatielijst met de grootste zorg en ondersteuning in elkaar gezet.
Tijd is daarbij niet het belangrijkste

Wilma
9 mei 2008, 22:00
Ik help mee zover ik het kan met het samenstellen van de lijsten.
Ik wil erbij vermelden dat Anton heel eerlijk en open is met het maken van de voorbeelden.
Het wordt een goeie lijst waar weinig op aan te merken valt