Volledige versie bekijken : Op vakantie, en ik mag mee!
Jolinda
23 maart 2008, 21:06
Wat mijn baasjes me vanavond vertelden, daar stond ik even verteld van!
Ze gaan een weekendje op vakantie, en ik mag mee!!! We vertrekken vrijdag morgen eerst richting Hengelo waar we mijn hondevriendjes tiko ( engelse bull) en spike ( franse bull) en hun baasjes op gaan halen.
Daarna gaan me met z'n 8en naar Zeeland!!!
Wat mn baasjes me verteld hebben moet het daar heel erg mooi zijn. We slapen in een riant vakantiehuis met een omheinde tuin van maar liefst 800 m2! Dit is natuurlijk mooi meegenomen maar dat het strand op 300 meter afstand ligt vind ik nog véél gaver!
Mn baasjes hebben het over een sauna in het huisje en een zwembad bij het huisje, maar daar heb ik natuurlijk helemaal geen boodschap aan. We gaan wat mij betreft gewoon de hele dag naar het strand! Weer of geen weer! Mn baas vertelde dat hij z'n camera mee zal nemen, dus ik vraag wel of mn vrouwtje ze nadien op dit forum wil zetten.
Maandag middag gaan we weer naar huis, dus daarna kunnen jullie de foto's en een uitgebreid reisverslag verwachten.
Morgen mag ik alvast even gaan oefenen tijdens de paaswandeling zegt mn vrouwtje. Nou hier heb ik wel oren naar!
:)$ Xantoz
Catootje
23 maart 2008, 22:50
Hey Toz,
da's helemaal niet verkeerd zeg, met vriendjes nog wel!
Dat wordt genieten.
Ik mag 31 maart met 't vrouwtje mee naar Friesland, lekker een paar dagen er tussenuit, ook wandelen dus!
Zo slecht hebben we het niet hé? :D
Maar eerst morgen Paaswandelen, tot dan!
Knuf van Jazz.
Lyts Boefke
23 maart 2008, 23:04
GAAF XANTOS, klinkt goed!
Hele fijne vakantie met al je vriendjes en baasjes.
En JAZZ "helemaal" naar Friesland!
De baasjes treffen het maar, dat ze met de boefjes mee mogen.
Veel plezier allemaal!
Jantina en de meiden:)$:)$
Dat klinkt goed!
Ben benieuwd naar de ervaringen van zowel baasjes en boefjes
Jolinda
24 maart 2008, 08:28
Hee Jazz!
Wat gaaf dat jij ook op vakantie gaat!!
Vanmiddag gaan we even flink oefenen oke?
Tot vanmiddag!
Knuff toz
Catootje
24 maart 2008, 09:48
Egg wel!!!
Ik zit er al helemaal klaar voor want de rugzak én de prutschuiflaarzen van het vrouwtje staan al klaar in de gang (I).
Over hoogtepunten gesproken..........
Tot strakkies!
annebasco
24 maart 2008, 10:18
Wij wensen jullie een heel fijne vakantie in Zeeland en knuf voor de woeffies van Basco!!
Jolinda
31 maart 2008, 22:34
Tjonge jonge dat was me het weekend wel!!
Ik weet niet eens waar ik moet beginnen.
Na mijn vriendjes opgehaald te hebben begonnen we aan een lange reis naar zeeland. Ik zat samen met mn vriendjes in de kofferbak en we hebben flink gekeet onderweg. Regelmatig maakten we een stop om even te plassen en wat te drinken.
Het huisje waarin we zaten was mega luxe volgens mn baasjes! Twee badkamers, 4 slaapkamers en een kleine sauna.. nou ik vond het niet zo boeiend allemaal.. Wat ik wel boeiend vond is dat we elke dag naar het strand gingen. De weergoden zaten ons mee, want we hebben maar één keer regen gehad tijdens onze wandelingen. Er scheen een meer op 300 meter afstand te liggen, maar dat hebben we niet gezien. Mijn baasjes en hun vrienden vond het het strand en de duinen leuker, want dat hebben we thuis niet. Ik heb heerlijk in de zee 'gebubbelt' zoals wij dat noemen. Mijn vrouwtje zal nog even wat foto's plaatsen.
Ook de tuin vond ik erg leuk. Hier kon ik lekker met mijn vriendjes ravotten. De omheining was prima voor elkaar, dus ik kon er niet stiekem tussenuit knijpen.
Ik ben het met mijn baasjes eens, dit is echt een aanrader!!
Ondertussen lig ik al lang en breed te maffen.. ik heb wel een paar dagen nodig om weer bij te komen..
Maar ik heb mn vrouwtje gevraagd of ze nog even een klein verslagje kon typen en er een paar foto's bij kon zetten.
Ze heeft nog lang niet alle foto's uitgezocht, dus er volgen er vast nog meer. Ook is ze bezig met een film, maar dat duurd nog wel even!
Een dikke boevenknuffel van een boef die moe maar voldaan is.
Xantoz
http://www.mijnalbum.nl/Foto-38BA6W4I.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-8BVLICNO.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-KSXVZVT8.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-UT3GULFR.jpg
Hey Xantoz, dat ziet er heerlijk uit!!
Fijn dat jullie zo genoten hebben.....ik ( Goya ) vind het strand ook altijd leuker dan het bos!!
Lekker rennen en afkoelen in zee...hihi!!
Hoop voor jou dat je baasjes dit vaker gaan doen.
Nou Xantoz, dat ziet er super uit!!!
Mijn vrouwtje heeft wel oren naar het adres....
Dazzle
1 april 2008, 08:03
Dat klinkt echt fantastisch..........!
Willen zeker nog meer foto's zien...ennuh, ja hier hebben wij onze oren ook gespitst benieuwd naar het adres:D
Gorki
1 april 2008, 10:51
Nou Xantoz, wij stikken helemaal van jaloersheid! Kan je bazinnetje misschien het adres even vermelden, want de baasjes hier zien het ook wel zitten om er eens een weekje door te brengen.
Kunnen Zorna en ik er ook lekker ravotten.
Gorki
Jolinda
1 april 2008, 18:25
haha overspoeld door pb's en vragen naar het adres plaatst mn vrouwtje hier de link naar de marktplaats advertentie.
http://www.marktplaats.nl/index.php?url=http%3A//vakantie.marktplaats.nl/vakantiehuizen-ned-zeeland/129991928-luxe-vakantiebungalow-met-sauna-pinksteren-vrij.html%3Fxref%3D1
( weet niet of dit mag, maar anders wordt het vast wel verwijderd)
Het is ons echt mega goed bevallen!! We zouden zo weer gaan!! Ze is druk bezig met de film. Dus die krijgen jullie nog te zien.
Een boeven knuff van een nog steeds vermoeide Xantoz
Catootje
4 april 2008, 14:48
Hallo allemaal!
Wij zijn ook weer thuis.
Heerlijk 4 dagen in Balk (Gaasterland in Friesland) geweest.
We hebben er weer héél wat wandelkilometers op zitten, het is daar zo mooi! Bossen, polders, het IJsselmeer, het Slotermeer, super!
We hebben in een B&B gelogeerd, heel goed verzorgd en heel knus.
Wij hadden niet zo'n mooie luxe accomodatie als Xantoz en baasjes.
De B&B is klein, eenvoudig, voorzien van douche en toilet, ijskast, mogelijkheid om een lekker bakkie koffie te zetten, een houtkachel (echt gezellig om die op te stoken en er na een lange wandeling met een wijntje voor te gaan zitten), rond bed dat héérlijk sliep.
Je moet alleen wel een ladder op om bij het bed te komen, dus dat is iets om rekening mee te houden.
Je staat in no-time in het bos en zit vlakbij het Slotermeer.
Maar ook het IJsselmeer is dicht in de buurt, wandelen kun je naar hartelust.
Donderdag gingen Jazz en ik om half 11 op pad, zwerven door de bossen. Na 2 uur een pitstop gehouden en daarna weer 2 uur terug, we stapten om half 4 weer de B&B binnen, we waren moe, maar het was echt genieten!
In elk geval hebben we lekker bij kunnen tanken, we kunnen er weer even tegen.
Dazzle
4 april 2008, 15:29
Klinkt goed joh, jij hebt je schoenzolen weer heerlijk versleten:D.
Jazz, mag echt wel blij zijn met zo'n bazinnetje.
Twee opgefriste en bijgetankte dames...op naar het volgende uitstapje.
Ennuhhh... foto's?
Chanel
4 april 2008, 19:07
Ik dacht al: waar is Catootje:confused:
(maar nu weten we het:D)
Hoop dat jullie lekker genoten hebben (en idd foto's????????)
Jolinda
4 april 2008, 19:53
Ook dat klinkt heerlijk zeg!!!! Wat boffen onze boefjes toch (l)
Zo, jullie hebben weer heerlijk genoten.....en kunnen er weer een tijdje tegenaan!!!!
Tot het volgende uitstapje!! Leuke foto's!!!