PDA

Volledige versie bekijken : mijn oude lieverd kon niet meer

rivalda
24 maart 2008, 14:44
zaterdag, de dag voor pasen heb ik ook t besluit moeten nemen, mijn boef is op.. maar waarom voel ik me dan zo schuldig dat ik daarvoor de keuze moest aken, hebben het zo waardig mogelijk laten gebeuren, hier bij ons thuis, weigerde haar naar de dierenarts te brengen waar ze helemaal niet op haar gemak was, de dierenarts kwam binnen om 3 uur en gaf haar een narcose, hij kon nl niet de ader vinden in haar poot zonder dat ze hem toch nog even snel wou happen, ze viel vrijwel direct en slaap en is rustig heengegaan, ze is 13 en een half geworden, maar ze kon niet meer opstaan, niet meer liggen, alleen maar hijgen en ons aankijken van: help, we hebben haar zelf begraven, ik mis haar vreselijk, de troost is wel mijn andere boef, die pas 1 is, ze neemt t gemis niet weg, maar de leegte is minder, omdat je er tch uitmoet, toch t eten klaar moet zetten en toch de zorg hebt, uiteindelijk weet ik dat dit t beste was, maar is haar vreselijk!

dag lieve rivalda, xx van je baasjes en een pootje van mulan

annebasco
24 maart 2008, 15:06
Het is altijd een van de moeilijkste besluiten die je in je leven moet nemen, maar Rivalda zal oh zo blij zijn dat jullie haar, heel rustig thuis in haar vertrouwde omgeving, hebben laten gaan.
Het blijft altijd een groot gemis ook al is Mulan er nog, maar ze heeft een heel mooie leeftijd gehaald en denk maar aan al die mooie dingen die je met haar hebt meegemaakt.
Wij wensen jullie heel veel sterkte de komende tijd en een dikke knuf van Basco!!

Carin
24 maart 2008, 15:06
heel veel sterkte met het verlies van Rivalda.

dit zijn de moeilijkste beslissingen die we als baas van onze lieve schatten moeten maken, maar de moeilijkste beslissingen neem je uit de grond van je hart.

want Liefde is.............. ook afscheid durven nemen.

groetjes Carin en de Friemels

patricia
24 maart 2008, 15:25
heel veel sterkte,

Dazzle
24 maart 2008, 15:26
Heel veel sterkte met het verlies van Rivalda.

Ruben en Loes
24 maart 2008, 16:32
Dit getuigt van echte liefde voor je boef, hoe zwaar en moeilijk dit ook is, en het woordje help in haar ogen zegt al genoeg.... We weten allemaal hoe zwaar het voelt, als je lieverd in moet slapen. Veel sterkte!!

Echte liefde heeft geen gelukkig einde omdat echte liefde niet eindigt.
Laten gaan is een manier om te zeggen ik houd van jou

Loes Ruben en een extra troostknuffel van onze Xero

Jan en Anja
24 maart 2008, 16:53
Heel veel sterkte ook van ons met het verlies van jullie kanjer Rivalda.

Chanel
24 maart 2008, 17:05
Afscheid nemen komt altijd te vroeg.
Zoals Loes al schrijft, het getuigt van liefde voor je boef om haar een verdere lijdensweg te besparen.

Heel veel sterkte gewenst.

campcolla
24 maart 2008, 17:27
ook wij wensen jullie heel veel sterkte met dit grote verlies van jullie kanjer Rivalda.

woeffies Brenda en Enzo

Catootje
24 maart 2008, 17:48
Heel veel sterkte met het verwerken van dit grote verlies.

sivvels
24 maart 2008, 17:56
rust zacht lieve rivalda en voor je baasjes heeeeeeeeeeeeeeeeel veel sterkte gewenst!!!!:(

Jolinda
24 maart 2008, 18:20
Heel veel sterkte met het verlies van Rivalda!

MaraJade
24 maart 2008, 18:39
Hoi hoi

Heel veel sterkte met het verlies van jullie lieverd.

Mara

droesje2
24 maart 2008, 18:50
Hey Renate,
Ook vanaf deze plaats nog heel veel sterkte gewenst met dit grote verlies je hebt een goede beslissing genomen door haar te laten gaan, het was tijd voor dr ze gaf het zelf al aan. Voor mulan zal het ook nog ff moeilijk zijn ze was zo aan het zoeken naar dr.
De lange wandeling vanmiddag en het heerlijk ravotten met izzy heeft dr goed gedaan je zag het plezier op dr snoet.

Gr henneke en een slobber van de zandhaas.

nic
24 maart 2008, 19:08
Heel veel sterkte met dit grote verlies!
De woorden van Carin en Loes vind ik erg mooi!

jumbojet
24 maart 2008, 19:10
Heel veel sterkte toe gewenst met dit grote verlies.

anitaheijnen
24 maart 2008, 19:27
Heel veel sterte de komende tijd.

Lyts Boefke
24 maart 2008, 19:53
Heel veel sterkte.
Jantina en de meiden:)$:)$

veyron
24 maart 2008, 20:16
heel veel sterkte..
afscheid nemen van een vriend... het komt altijd te vroeg.

dikke knuffel

Kyrah
24 maart 2008, 20:41
Heel veel sterkte met het verlies van Rivalda.
Dat schuldig voelen is heel herkenbaar maar je hebt de juiste beslissing genomen om haar in alle rust heerlijk thuis in te laten slapen.
Rust zacht lieve Rivalda.

marja-s
25 maart 2008, 11:01
Heel veel sterkte mey jullie verlies. Jullie hebben het goed gedaan en haar verder lijden bespaard. Dit kan alleen als je heel erg veel van haar hebt gehouden.

Marja,Roxy en Macho

rivalda
3 april 2008, 23:11
thnx allemaal voor jullie lieve berichtjes! ik mis haar nog erg, maar weet dat dit de enige oplossing was waar zij bij gebaat heeft, heb gelukkig heel mooi over haar gedroomd, waar ze liep te rennen in een groot grasveld, volgens mijn vriendin een teken van haar dat ze t nu goed heeft, ikzelf sta iets meer met mijn benen op de grond, maar wel een mooie gedachte.. toch? laat ik t maar hopen, dan weet ik dat t goed zit:)