PDA

Volledige versie bekijken : Prijs voor een pension

Jos
2 april 2003, 21:14
Na enkele pension te hebben gebeld is het mij opgevallen dat er enorme prijsverschillen zijn.
Wat is de prijs die normaal is voor een bouvier in een pension??

bica
2 april 2003, 22:19
Beste Jos,
De prijzen van een pension verschillen inderdaad.
Voor mij maakte de prijs niet zo uit, want ik wilde gewoon het beste voor mijn hond. mijn honden gingen altijd mee op vakantie, want wij zijn nl. 18 jaar op een camping geweest. 2 jaar geleden moest mijn hond voor het eerst 14 dagen in pension. Ik ben toen een aantal pensions afgegaan en heb gevraagd voor een rondleiding. Er zijn pensions die dat niet wilde en heb mijn hond daar ook niet gebracht. Van de pensions waar ik wel moscht komen kijken heb ik een keuze gemaakt toen. Nu weet ik niet waar je woont, maar in Waddinxveen waar mijn hond komt ben ik zeer tevreden over. Ten eerste: komen ze niet alleen in een hok als de hond samen met een andere hond overweg kan, dus als je 2 honden hebt komen ze samen. Ten tweede: ze kunnen zo van hun binnenverblijf naar buiten al zit er als afscheiding grof gaaswerk. En er is een enorme stuk land achter waar alle honden kunnen ravotten en spelen met elkaar als dat toelaat. Zelfs als de hond een bepaald dieet moet volgen is dat geen probleem. Ook de mensen die dit runnen en de medewerkers zijn ontzettend vriendelijk en heel begaant met je hond. Volgens mij maakt het dus niet uit hoe duur de pensionskosten zijn per dag, maar of alles wel goed, schoon is e.d. voor je viervoeter. Althans dat geld wel voor mij. Trouwens moet je hond getrimt worden, ook geen nood. Je kan dat ook bespreken dat als je hem/haar op komt halen dat ie dan zijn vacht kwijt is. Hoe je getrimt wilt hebben kan je zelfs ook nog bespreken. Ik hoop dat je wat aan mijn antwoord heb en mocht willen weten waar en hoe het heet kan je altijd vragen.
Groetjes Elly.

imported_bella
3 april 2003, 21:36
Ha die Bica,

Wat Elly schrijft kan ik alleen maar bevestigen en omdat we niet weten waar je woont kan ik er nog aan toevoegen dat alles wat hier staat ook geldt voor bouvier kennel van het geboefte in Zeewolde. Succes.
groetjes,Bella