PDA

Volledige versie bekijken : Zo netjes van de dierenarts

rivalda
3 april 2008, 23:15
hoi, dat de dierenarts mijn hondje thuis in liet slapen vond ik al geweldig mooi, maar nu, twee weken later krijg ik een heel echt condoleancekaartje van ze! wat een mooi gebaar zeg, ik neem al mijn gemopper op hun de laatste tijd terug.

Lyts Boefke
3 april 2008, 23:33
Dat doet je even goed. Een klein gebaar.
Ik kreeg geen kaartje, maar een rekening voor de euthenasie.
Wel zeer gepast 2 maanden nadien, en tegen gereduceerd tarief, ivm een operatie 3 weken voor ons Sassies overlijden. Ook netjes.
Later klaagde ik eens over de kosten als grootverbruiker en of ik niet eens korting kon krijgen, grapte de assistente: Nou..... een kerstkaartje, meer zit er niet in. Maanden later moest ik vreselijk lachen om het kerstkaartje dat dus daadwerkelijk in de bus lag.
Er zijn heus nog wel meelevende dierenartsen cq assistentes. Ik klaag niet.

Jantina en de meiden :)$:)$

sivvels
4 april 2008, 07:46
inderdaad een mooi gebaar!!!

lars
4 april 2008, 07:54
Ook wij kregen 2 jaar geleden een kaartje van onze dierenarts na het overlijden van ons ouwe bessie.
Ik was er toen zo van onder de indruk dat ik spontaan weer in tranen uitbarste.

Ans-m
4 april 2008, 09:32
Lieve mede verslaafden ,

Gelukkig zijn er inderdaad nog dierenartsen die begaan zijn met hun pacienten en hun baasjes !
Zo ook onze dierenarts . Menno mijn man viel uit de nok van het dak , wou niet naar de dokter en zodoende heeft onze dierenarts hem onderzocht en foto s gemaakt GRATIS!!

Groetjes Ans en de boefjes

Ans-m
4 april 2008, 09:39
Hallo mensen ,

Ik ben Menno , 34 jaar getrouwd met Ans ,en trotse vader van 3 kinderen nu inmiddels het huis uit .
Ben opgegroeidt? bijna met en tussen de honden ,in een klein dorpje !
Samen met Ans ben ik een echte bouvier-liefhebber !!

Groet Menno

djara
4 april 2008, 12:02
Ook ik heb vorig jaar een condoleancekaartje gehad na het inslapen van mijn hond. De DA had het kaartje zelf ondertekent ook omdat hij tijdens het inslapen met vakantie was en dat vond ik een erg leuk gebaar. Heb hem daar dus ook vriendelijk voor bedankt. Hij vond het heel normaal en ze deden het dus ook bij alle dieren die bij deze kliniek ingeschreven staan.

Jolinda
4 april 2008, 19:59
Dat is idd een mooi gebaar! Netjes dat ze dit doen!

k-broek
5 april 2008, 04:39
Ans

Foei foei
Je hebt dus eerst een 3 nestjes van Menno gekregen en toen heb je hem pas naar de DA gebracht om te laten róntgen.??

haha
Groet kees

Ans-m
5 april 2008, 07:38
Hoi :D

Was in die tijd ook nog niet verplicht :rolleyes:
En ik heb met deze pups ook niet hoeve te leuren , bv op marktplaats, en geen forum,hahahaha
Had niet eens een diploma nodig ,

Die goeie ouwe tijd :-# hahahaha

Groetjes Ans en de boefjes

MaraJade
5 april 2008, 11:22
Hoi Rivalda

Er zijn ook nog dierenartsen die begaan zijn met het lot van de dieren die aan hun zijn toevertrouwd, en ik spreek uit ervaring.

Onze eerste hond, een witte keeshond van dik 16 jaar oud, hebben we ook moeten laten inslapen, dit gebeurde in de DA praktijk van de dierenarts, heel onpersoonlijk. De DA was ook niet vriendelijk of meelevend. De hond ging dood in de wachtkamer waar andere mensen en dieren bijzaten. Geen condoleance, geen kaartje, niets.....maar wel een boel geld vangen.

Onze Oscar, blonde bouvier, hebben we 20 december 2007 moeten laten inslapen. We zijn in de tussentijd overgestapt naar een andere DA praktijk en eerste gebeld. Ze konden helaas niet thuis komen om Oscar thuis in te laten slapen maar of we konden komen. Dit keer was het heel fijn, ze hadden alle tijd, er waren geen andere patiënten en de DA en de assistente leefde ook met ons mee. En inderdaad, een goede week na het gebeurde kregen we een ontzettend lief kaartje van de DA praktijk en van de trimster van Oscar. En dat heeft ons zo ontzettend goed gedaan.

Dus lieve Rivalda, ik snap helemaal dat je dit gebaar ten zeerste waardeerd. Bij ons op het kaartje stond ook dat, als we behoefte hadden om over het hele proces en het ascheid (Oscar had prostaatkanker met uitzaaiïngen naar lever en nieren). En dat was ook heel troostrijk.

Het is een heel verhaal geworden, sorry, was eigenlijk niet mijn bedoeling :)% maar wilde eigenlijk alleen maar illustreren dat er ook nog hele goede dierenartsen zijn....

Liefs en nogmaals veel sterkte.

Mara en Beau :)$