PDA

Volledige versie bekijken : Vakantiepret voorbij

aljanssen
6 april 2008, 20:42
Wij zijn weer terug van een heerlijk weekje Drenthe.
We zijn naar landal Parc Sandur geweest dit is zeker een aanrader als je lekker met je boef op vakantie in Nederland wilt gaan.
De bungalows liggen rond een grote plas waar je heerlijk kunt wandelen, de bungalows zijn ruim en liggen allemaal aan het water. Asta is een ware konijnenliefhebster en heeft de vakantie van haar leven gehad. Ze heeft haar neus in bijna alle konijnenholen gehad in de hoop er eentje te vinden maar ja een konijn is toch wel erg snel.
Ik ben een week aan het trainen geweest met een lange lijn om haar te leren bij mij te blijven. De eerste dag was ze er vandoor en rende door alle tuinen heen om maar zo'n langoor te bemachtigen en aangezien niet iedereen hiervan is gediend en bang is voor zo'n grote zwarte hond ging ik aan de slag. De laatste twee dagen kon ik met een slappe lijn langs de konijntjes wandelen en daar ben ik best trots op. Door mijn enthousiasme kreeg ook Asta er steeds meer lol in en presteerde als de beste. Asta ligt nu uitgeteld op haar bed en alles beweegt terwijl ze slaapt, waarschijnlijk ziet ze de witkontjes nog steeds voorbij komen.
Dit park vinden wij heel geschikt voor een vakantie met de boef misschien een tip voor jullie.
Groeten Joke en Asta