PDA

Volledige versie bekijken : Onze lieverd is niet meer

Francine
1 augustus 2004, 14:34
Sorry maar ik moet dit even kwijt. Vanochtend lag onze Gino dood in de kamer. Een vreselijke vondst. Hij is maar 6 jaar geworden. Vanaf een half jaar heeft hij zo getobt met gewrichten, huid en haar. De laatste paar maanden ging het erg goed met hem en hij is een week geleden nog zo mooi geknipt - zag er weer zo goed uit! ( dank je wel Carin) Er was helemaal geen aanwijzing dat er iets mis was. Vanmiddag heeft de dierenarts sectie gedaan en daar is uitgekomen dat hij een groot hart had met zwakke wanden en heeft dus gewoon een hartstilstand gehad. Hij is volgens de arts gewoon ingeslapen, dat is tenminste een schrale troost. Kan het gewoon niet geloven dat onze lieve lobbes er niet meer is. De arts zei dat het beslist geen nalatigheid was geweest maar dat deze dingen weleens gewoon gebeuren.

Groetjes, Francine en de mooie herinnering aan onze Gino

corry van veen
1 augustus 2004, 14:45
Hoi Francine

Wat verschrikkelijk voor je dat is erg als je hem zo vind, wel fijn dat hij geen pijn heeft gehad. Maar je hebt ook geen afscheid kunnen nemen.
En zes jaar daar hou je toch geen rekening mee.
Nou ik wens je heel veel sterkte, het zal wel leeg zijn zonder hem.
Toen ik het zat te lezen greeg ik er kippevel van.
Groeten Corry van Veen

Jose Aalst
1 augustus 2004, 15:17
Tranen staan in mijn ogen bij dit bericht.
Ik herken er heel veel van.
Ik wil je heel veel kracht en sterkte wensen om dit zware verlies te kunnen verwerken.

Carin
1 augustus 2004, 15:19
hoi Francine.
Wat vreselijk vind ik dit om te horen. en wat een verschrikking om Gino zo te moeten vinden. Woorden schieten hier echt te kort om mijn medeleven te betuigen.
Hij was zo ontzettend lief!
Heel veel sterkte bij het verwerken van het verlies van je grote kanjer.
Als je tijd hebt bel me dan even, ik heb geen nummer van je anders zou ik je zelf wel bellen.

Groetjes Carin.

Kikie11
1 augustus 2004, 16:32
Hoi Francine.

Wat erg, ik leef erg met je mee met dit zware verlies van je kanjer.
Heel veel sterkte de komede tijd.

Groetjes Monique

Ruben en Loes
1 augustus 2004, 16:42
Ik las je verhaal en ja woorden schieten hier echt tekort...dit wens je niemand toe dat je zo je lieverd moet vinden. Wat zal je geschrokken zijn!! ik wil je heel veel sterkte wensen met het verwerken van het verlies van je lieve Gino....

Veel liefs van Ruben en Loes Igor en Boris

Jan en Anja
1 augustus 2004, 19:49
Hallo Francine,

Wat moet jij geschrokken zijn. Ik wens je heel veel sterkte de komende tijd om het verlies van je kanjer een plaatsje te geven.
Groetjes, Jan & Anja - Bo - Kay

edwin44
2 augustus 2004, 09:12
Hallo Francine,
verschrikkelijk nieuws, in plaats van blij op gewacht worden door je lieverdje
mis je hem en onmiddelijk schrik je van het aanblik.
Ontzettend jammer dat je Gino overleden is, ik praat uit eigen ervaring,
zo heb ik al 9 honden verloren, het zal nooit wennen.

Sterkte gewenst en ga je een nieuwe bouvier halen ?
groeten,
edwin

magda
2 augustus 2004, 12:08
Wat erg als je je groote vriend zo moet vinden.Wij leven met je mee

Magda

celine
2 augustus 2004, 21:52
Hoi !!

Ik hoorde het van Carin dat je boefje er niet meer was
Ik wens je heel veel sterkte met het verlies helaas heb ik het 9 weken ook mee gemaakt dat ik mijn joyner heb moeten laten inslapen ze was bijna 9 en nog mis ik haar

Heel veel boefknufs van Hennie Nynk en Plops ( Lobke)

Dotje
3 augustus 2004, 16:33
Hallo Francine,
Wat erg voor je!En dan nog zonder het te zien aankomen en afscheid te kunnen nemen! Maar je hebt je mooie herinneringen die kunnen ze niet van je afnemen! Veel sterkte!
Dotje

kenter
3 augustus 2004, 23:02
Vreselijk om je hond zo te vinden...ik heb het jaren geleden met een van mijn katten gehad..die lag ook dood toen ik thuis kwam van mijn werk...zomaar...
Ik wens je heel veel sterkte met je grote verlies en zal aan je denken..
groetjes van Elly en een poot van Rowan en Brista
xx

Zagaha
4 augustus 2004, 08:36
Verschrikkelijk!!!!
Daar zijn geen woorden voor. Het moet vast een troost voor jullie zijn, om te weten dat hij niet geleden heeft. Maar dat is dan eigenlijk ook maar een schrale troost. Want het gemis is er en zal nog blijven. Maar heb begrepen dat je op kort termijn weer zo'n lief klein hoopje in huis krijgt. Dus.... succes met de kleine pup en hoop dat die gedeeltelijk je over je verdriet heen kan helpen.

Sterkte

Francine
4 augustus 2004, 14:25
Allereerst jullie allemaal hartelijk bedankt voor jullie medeleven. Wij waren zondag echt nergens meer. Ja Zagaha, over twee weken hebben wij hier weer zo'n heerlijke dreumes lopen. Wij zijn gisteravond gaan kijken en het zijn zulke mooie pups, kan bijna niet wachten. Wij weten ook wel dat hij Gino nooit kan vervangen maar het is toch heerlijk om weer een lekker ventje in huis te hebben. Te weten dat er straks weer een pup in huis is is toch iets om naar uit te kijken en het helpt inderdaad ook het verdriet iets te verzachten.
Carin wil ik ook hier nogmaals heeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeel bedanken voor haar hulp in het verkrijgen van onze nieuwe pup - meid je bent goud waard!!!

Groetjes, Francine

Carin
4 augustus 2004, 18:16
hoi Francine

ik zit hier wel een beetje te blozen hoor, maar geen dank. ik gun je uit de grond van mijn hart het nieuwe geluk met je kleine nieuwe kereltje, want na alle ellende van het afgelopen weekend geeft de wetenschap dat hij over 2 weekjes komt je misschien weer een beetje de zin om door te gaan.
en je hebt helemaal gelijk als je zegt dat hij Gino nooit zal kunnen vervangen, maar een ding weet ik zeker, hij zal in ieder geval de enorme leegte die onstaan door het overlijden van Gino opvullen, en ik weet zeker dat het kereltje heel erg welkom is bij jullie.

heel veel succes gewenst met je nieuwe puppie.

groetjes Carin.

corry van veen
4 augustus 2004, 19:25
Hoi Francine

Ik wens je heel veel geluk met je kleine kereltje spannend hoor nou maar hopen dat die twee weken snel voorbij gaan.
We horen nog wel hoe je hem gaat noemen.
Hij kan jou Gino niet vervangen en dat hoeft ook niet maar hij kan wel een beetje van die verschrikkelijke leegte weg nemen.
Ik hoop dat je heel veel jaren plezier van hem mag hebben.

Groetjes van Corry en een knuffel van Quinto