Volledige versie bekijken : Zora uit asiel Leiden is bij ons!
hallo allemaal,
we zijn verheugd u te kunnen mededelen dat ons gezin is uitgebreid met een lieve meid van 7 jaar: Zora. na veel pech vorig jaar met vechtende reuen en een herplaatshond die dezelfde dag nog werd doodgereden hebben we nu alle voorzorgsmaatregelen genomen, en moet het nu goedkomen. we hebben al 2 reuen, 1 echte boef en 1 kruising newfoundlander. Zora is een (te) stevige meid van maar liefst 50 kilo! maar bij ons kan ze de hele dag rondlopen. we hebben een boerderij, een omheind perceel van 3000 m2 en een hok met banken waar ze vrij in en uit kan. geen kennel dus. ze heeft het hele terrein al verkend. de reuen doen niks, vinden alles best.
ik hou jullie op de hoogte.
groetjes, Danjel.
Ha, fijn om te lezen dat zij een nieuw huisje heeft!!!!!
Wij wonen in Leiden .....en heb vaak aan haar moeten denken.
Wist ook, dat als ik ging kijken, dat ik verkocht zou zijn!!!!
Wij wensen jullie heel veel geluk met haar....en, hou ons op de hoogte hoe het met jullie beestenspul gaat.
Hoi Danjel,
Wat vind ik dat geweldig om te lezen! Daar ben ik oprecht blij om. Ik heb de oproep geplaatst bij de bouviers in asiels en ik heb ook haar foto daar bijgezet, zoals die op de site van het asiel stond. Ik weet niet, maar dat koppie van Zora had toch wel iets heel speciaals.... iets heel wijs ... Kan het niet uitleggen maar ik hoop voor jullie allemaal dat jullie er een wereldhond aan hebben!
Ik ben nog steeds erg blij (ergo: wordt steeds blijer) met onze Bo, ook een asielhond. Hij is geweldig en ik zou hem voor geen goud meer kunnen missen. Dat gun ik jullie vanzelfsprekend ook allemaal.
Heel veel geluk samen!
Groetjes,
Ylona
annebasco
20 mei 2008, 18:59
Hoi Danjel,
fijn dat Zora een goed huisje, boompje, beestje heeft gevonden, wij wensen jullie nog vele jaren plezier van haar en een dikke knuf van Basco!!
aljanssen
20 mei 2008, 19:59
Wat fijn voor Zora dat ze een warm nest heeft gevonden, heel veel plezier en geluk met jullie meisje.
Groeten Joke en Asta
Wat een fijn bericht om te lezen,dank je daarvoor:)
Van harte met Zora en hopelijk voelt ze zich snel bij jullie thuis.
Super zeg!
Zora, mooie naam, mooie herinneringen voor mij want zo heette onze D herder (uit mijn kindertijd).
Wens jullie heel veel geluk met haar en hou ons op de hoogte!
zora is hier nog maar een paar uurtjes, maar loopt hier nu al rond alsof ze hier al jaren woont. ze ligt al lekker op de bank, en heeft al uitdagend gespeeld met Brutus. ze is echt een schat, en ik snap er niks van dat mensen haar na een weekje hebben terug gedaan. ik moet het natuurlijk allemaal nog afwachten, maar ze lijkt het hier ontzettend naar de zin te hebben. ik heb al foto's gemaakt, maar moet nog even uitzoeken hoe ik ze moet plaatsen. komt er aan dus!
Catootje
20 mei 2008, 22:34
Heel veel geluk met Zora!
Zo te lezen gaat het hélemaal goed komen.
Jolinda
20 mei 2008, 22:44
Wat fijn dat er weer een boef een warme mand heeft gevonden!
We wensen jullie veel geluk met Zora!
Proficiat met Zohra en Zohra proficiat met je nieuwe baasjes!!!
Hoi Danjel,
Hoe is het met Zora gegaan, de 1e nacht en dag?
Groetjes,
Ylona
Mooi om te lezen dat die kanjer goed terecht is gekomen..heel veel geluk met jullie dametje..
het gaat boven verwachting goed. ze slaapt al op de bank en heeft haar plekje gevonden alsof ze hier al jaren woont. ze blaft zelfs al. van blijdschap, maar ook al om te waken naar de buurvrouw van 76. moest ik wel om lachen, want dat is de enige naar wie ze dat niet moet doen, zij voert de honden als wij er niet zijn. (is de enige die dat durft, dus ik ben zuinig op haar). in de bouviergalerij heb ik 3 foto's van Zora geplaatst. komen er binnenkort nog wel meer bij.
Hoi Danjel,
Meteen ff bij de fotootjes gekeken ... dat ziet er helemaal snor uit! Wat fijn dat Zora zo'n goed plekje heeft gevonden. En meteen al twee mooie mannekes erbij, waarmee het ook nog eens goed klikt. Ik ben er helemaal blij van.
Heel veel plezier samen!
Groetjes,
Ylona
Zora begon vanavond voor het eerst te janken, omdat wij binnen waren, en de honden buiten. ik even stiekem kijken, zonder dat ze me zagen. brutus kon er niet tegen, en liep meteen op haar af van: wat doe jij nou raar? het piepen was meteen afgelopen. mooi he? ze heeft vandaag de hele dag over het erf rondgebanjerd, en hijgt er wat af. ik moet ze wel even gescheiden voeren, anders eet Zora alles op van Max en Brutus, die gewend zijn de hele dag over hun bak met voer te doen. dus voorlopig allemaal afgemeten porties en wat niet wordt opgegeten later per hond weer voor de neus zetten. met de beweging die ze nu krijgt moet het goed komen.