PDA

Volledige versie bekijken : Honden welkom

Beheerder
20 mei 2008, 21:25
http://img.bol.com/intershoproot/large/BOOKCOVER/FC/9/0/1/8/0/9018022705.gif

Beschrijving:
Op vakantie gaan is heerlijk. Op vakantie gaan met je eigen trouwe viervoeter is echt een feest. Helaas wordt de (voor)pret soms getemperd omdat blijkt dat de hond niet overal welkom is. Het is een feit dat niet iedereen even enthousiast is over een hond in zijn of haar omgeving. Dit kan komen door minder goede ervaringen. Meestal ligt niet aan de hond, maar aan de eigenaar die zijn of haar viervoeten de juiste opvoeding onthouden heeft. De goedwillende hondenbezitter is hier de dupe van en moet een ander adres zoeken. Vergeet niet om altijd bij de boeking te vermelden dat u een hond (of meerdere) mee wilt nemen. Hierdoor hebben zowel de beheerder als u de mogelijkheid om nog even door te spreken wat bijvoorbeeld de huisregels zijn.

prijs: € 15,95

Bestellen (http://clk.tradedoubler.com/click?a=1512501&p=67859&g=17297694&epi=1001004002607614)

mariella
20 mei 2008, 21:48
Heb een mooie meegemaakt weekje of 2 geleden.
Hotel Volendam mochten honden mee stond op hun site. Ja leuk..nemen we Alma mee kan die eens lekker door de zee rennen. Word ik gebeld....ander beleid, geen honden meer in het hotel.
Oke regels zijn regels dus laten we de hond thuis.
Kom ik daar lijkt het wel een asiel zoveel honden..ben ik maar eens even gaan vragen wat daar de bedoeling van was. Ja de mensen die voor de nieuwe regels hadden geboekt mochten wel nog de hond meenemen.
Oke maar ben niet blonT dus de eerste de beste met hond vraag ik wanneer hij geboekt had.
Eergisteren!!!! :-@
Langzaam kookpuntje bereikt.
ik bedoel dat ze geen honden in het hotel willen oke maar regels moeten voor iedereen hetzelfde zijn.
Dus toen was ik erg boos!!!!!!!
Ben naar de directie gegaan omdat ik me niet laat naaien door een of andere Jan l*l die me probeert wijs te maken dat die met honden al lang geleden hadden geboekt. Ik bedoel ...ben erg allergisch voor mensen die liegen of me iets proberen wijs te maken.

Maar ze wilden het goed met me maken...leuk toch???
Mag ik een keer gratis komen ontbijten.
ONTBIJTEN in Volendam :eek:.
Het ontbijt duurt tot 10 uur.
Moet ik er om 9 uur zijn.
ik moet dik 2 uur rijden om er te komen.
Moet ik opstaan, douchen en mijn visage beschilderen ...pakweg half uurtje bij elkaar.

Dus zal dan om ongeveer 6 uur moeten opstaan om te ontbijten ...aardig toch (l) van de directie van het van der valk in Volendam.

Ik vind het echt een giller maar mocht er iemand van jullie in Volendam wonen...ga je er maar lekker mijn ontbijt halen ;)

Dus bedankt voor de tip van dit boekje...is wel nodig.
Kan Alma toch nog een keer lekker naar de zee en krijg ik misschien een lekker eitje.