Volledige versie bekijken : Wat kan dat zijn?
Joke&Sjenna
11 juni 2008, 13:48
Hallo Boefliefhebbers,
Ben met mijn Sjenna naar het park geweest,ze is 9 maanden.Toen ik met haar naar huis liep en halverwege was,ging ze zitten een beetje janken en piepen.:confused: Schrok hier heel erg van:eek: Ik heb altijd de tijden aangehouden wat ze mogen lopen.En ook niks geforceerd.Wie herkend dit.
Groetjes& :)$ Joke en Sjenna
annebasco
11 juni 2008, 14:08
Hoi Joke, heeft ze dat al eerder gehad en is ze wel weer normaal mee naar huisgelopen?
Joke&Sjenna
11 juni 2008, 15:43
Hoi annebasco,
Ze heeft dat niet eerder gehad,heb aan haar voetzooltjes gevoeld of er misschien iets tussen zat,ze is verder gewoon,wel rustig tempo naar huis gelopen.En nu merk ik ook verder niks aan haar.
Groetjes
annebasco
11 juni 2008, 16:35
Joke dat je nu niets meer aan haar merkt is gewoon een goed teken, dus misschien heeft er toch iets scherps tussen haar teentjes gezeten, wat er weer tussenuit gevallen is. Hou het maar een beetje in de gaten en heel veel succes verder met Sjenna, dikke knuf van Basco!:c:
Joke&Sjenna
11 juni 2008, 16:54
Ja,ik hou het in de gaten. Het is ook geen hondje wat je zomaar even op tild 8-) Als mijn Jack Russel Jimmy of Daisy mijn maltezer het zouden hebben,is niet leuk,maar die neem je zo onder je arm.Dus ik was allang blij, dat de pijn weg ging en ze weer ging lopen.In ieder geval bedankt voor het meedenken.
Groetjes en pootje Joke@Sjenna
Chanel
11 juni 2008, 19:40
Hoi Johanna,
Maak er in de eerste plaats geen "item" van.
Een boef is per definitie een meester in het manipuleren:o. Dus, zal gewoon ff uitprobreren/kijken hoe JIJ reageert.
Mijn ervaring met boefs (in tegenstelling tot menig ander ras) is dat een boef een hele hoge pijngrens heeft. Wanneer een boef aangeeft echt pijn te hebben hebben ze dus ook ECHT pijn.
Hier kan je vaak door in verwarring raken.
Zoals mijn voorgangers al aangeven: hou het in de gaten!
Is er daadwerkelijk iets mis..... onderneem actie!
boevengek
11 juni 2008, 21:08
Hoi,
Ze kunnen inderdaad goed toneel spelen en als pup zeker!
Misschien is haar nageltje dubbel geklapt tijdens het lopen,
kan echt wel ff pijn doen.
Maar boeven zijn doorbijters en geen piepers.
Bij Eros kan ik bv met echte zekerheid zeggen dat als hij niet eet hij echt ziek is.
Zo weet je precies bij je eigen hond of er iets mis is.
Sandra.
Dazzle
11 juni 2008, 21:27
Gezien haar leeftijd, kan ze ook last van groeipijn hebben.
Idd (onopvallend) even goed in de gaten houden.
Rita Baart
12 juni 2008, 00:33
Hoi Johanna,
Ben het met mijn voorgangers eens!
Het kan inderdaad uittesten van jou zijn. Of misschien zich even verstapt.
Had Harley ook weleens. Beide dus.......!
Maar hou het in de gaten.
Succes!
Groetjes Rita.
Joke&Sjenna
12 juni 2008, 12:44
Hallo...
Het leek er niet op dat ze me in de maling nam..Sjenna heeft nog de gewoonte om als zij een andere hond ziet als een gek aan de riem te trekken,maar daar belast ze natuurlijk ook haar pootjes extra mee.Ben ook wel bezig om dat af te leren,door met haar tennis bal te stuiteren 8-) maar ik heb het niet altijd gelijk door.Misschien is dat toch de oorzaak geweest?Het zal toch niet zo zijn dat als je alles voorzichtig opbouwd, dat ze dan later ook last van haar pootjes krijgt?Of kan dat altijd wel gebeuren?
Groetjes en poot Joke&Sjenna
Mijn boef heeft dit een paar keer gedaan en toen bleek dat hij een urineweg infectie had. Het is niet iets wat je combineerd met het gaan zitten en janken, maar bij hem was het wel de reden.
Joke&Sjenna
14 juni 2008, 12:58
Hallo........
Het gaat tot nu toe gelukkig nog steeds goed met Sjenna:D ik heb verder nog niets aan haar gemerkt.Ik blijf het in ieder geval goed in de gaten houden.Bedankt voor het meedenken:)b
Groetjes en :)$:)$ Joke & Sjenna
Joke&Sjenna
16 juni 2008, 23:25
Hallo meedenkers:)
Ben vanmiddag toch met Sjenna naar de dierenarts gegaan omdat er vanmorgen bloed op mijn hoeslaken zat:eek:goed voor de wasmachine:)Dacht eerst dat het een jongedame was geworden,maar toen ik terug ging denken klopte er is niet :rolleyes: 10 mei had ik ook al een paar druppeltjes bloed gevonden op de grond en ging er vanuit dat ze toen loops was.:oVandaar de DA vanmiddag,daar is uit gekomen dat ze een onsteking heeft bij haar Vulva en heeft ze antibiotica gekregen.
Heeft mijn Sjenna toch echt pijn gehad en dat vind ik zo erg :( maar merkte ook niks aan haar,alleen toen ik in het park gelopen had,maar dacht meer aan haar pootje.
Groetjes Joke en :)$:)$Sjenna
Ebonoss
17 juni 2008, 07:21
:)sickBoefkes zijn stoere honden die niet vlug laten merken dat ze pijn hebben!Gelukkig dat het "raadsel" nu opgelost is....en dat het natuurlijk wel vervelend maar gelukkig niet iets ernstigs is!
:)$Beterschap Sjenna.
Dazzle
17 juni 2008, 14:22
Boefjes zijn idd harde bikkels.
Gelukkig nu duidelijkheid wat er aan de hand is en kan er wat aan gedaan worden!
Beterschap!!
annebasco
17 juni 2008, 14:45
Gelukkig is de oorzaak nu duidelijk en wij wensen Sjenna heel veel beterschap, dikke knuf van Basco!