PDA

Volledige versie bekijken : blonde boefje

jos.debeer
21 juni 2008, 14:26
hoi ik ben via via aan een adres gekomen nu net en wil vragen of iemand ze kent of ervaring mee heeft het is newmeerlenhof uit belgie

dorine
21 juni 2008, 18:08
Hoi zou er nog even over nadenken om daar een pup te gaan kopen.

Google maar eens op meerlenhof en broodfok. .
Is niet echt positief wat je dan leest.

Dorine

jos.debeer
21 juni 2008, 18:36
ik heb inderdaad wat gelezen en ben zelfs op de site van tros radar gekomen maar dat is al van 2005 of 2006 dus ik dacht misschien veranderdt maar heb echt wel twijfels het is ook moeilijk om aan blonde boef te komen dus ik dacht wie weet ik hoor wel reactie's maar bedankt voor het antwoorden alles helpt natuurlijk

annebasco
21 juni 2008, 18:38
Als er zoveel honden op een hoop zitten geloof ik er niks van dat ze die allemaal zelf fokken, waarschijnlijk import uit de Oostbloklanden dus gewoon broodfok, niet doen, een gewaarschuwd mens telt voor twee!!

kenter
21 juni 2008, 23:41
Jos in het asiel van Tiel zit Bo, een lieve blonde reu van 4 jaar..kan je hem geen warm nestje geven..??? Hij verdient het echt !!:)$

Jolinda
29 juni 2008, 20:46
Het is zelfs dit jaar nog op tv geweest in das je goed recht gepresenteerd door alberto steegeman.
Een dorpsgenoot van ons had daar een pup gekocht.
Misschien kun je de uitzending nog terug vinden op sbs6.nl
Ging om een vrouw uit vroomshoop.
Zou daar zeker geen pup gaan halen!!

Dazzle
29 juni 2008, 22:55
Uitzending gezien!
Absoluut niet doen!!!

Hanneke
30 juni 2008, 11:23
Sluit me bij de vorige schrijfster aan,heb de uitzending ook gezien ,niet doen!!!!!!

marja-s
30 juni 2008, 16:48
Hallo

Ik heb de uitzending gezien absoluut niet doen deze mensen deugen niet. Zoveel zieke puppies van allerlei rassen dat is geen toeval.

Marja,Roxy en Macho

jos.debeer
2 juli 2008, 21:04
bedankt voor de reactie's ik heb die uitzending niet gezien maar ik geloof jullie en blijf er zeker weg mvg jos en rianne

inko2000
8 juli 2008, 23:37
Ik heb de uitzending ook gezien, maar
ik heb een heerlijke blonde boef uit het
asiel in Zwolle, hij is lief en trouw.

Die duim is voor Yassar bedoeld hoor, mijn blonde boef.