Volledige versie bekijken : belgische bouvier
Bob
15 augustus 2004, 15:37
Hallo,
Mijn naam is Bob ben van plan een bouvier te kopen.
Deze site heeft mij zeer geholpen met alles wat ik moet weten over bouviers.
Heeft er iemand tips over het kopen van een bouvier in Belgie.
groet
magda
15 augustus 2004, 18:41
Hallo Bob,
Wij kennen een goede kennel in Belgie en dat is van de Kuanyhoeve.
Op de bouvierdag in Heteren is hij met zijn jeugd honden in de eindkeuring van de jeugdklasse 2e en 3e geworden.Hij heeft een web-site maar daar hebben wij helaas de gegevens niet meer van.De honden van hem kennen wij tot in de 4e generatie. zijn e-mail adres is:van de Kuanyhoeve@pi.be
Succes,Magda
Dotje
16 augustus 2004, 16:33
Hallo Bob,
Kuanyhoeve is inderdaad een goede kennel.
web-site is :www.kuanyhoeve.be
succes met de zoektocht
Dotje
sir
16 augustus 2004, 18:07
hallo,
wij hebben onze bouvier ook uit belgie van het gieldrehof,en wij zijn blij met onze boef.
m.vr.gr.sir
veel succes met het vinden van een boef uit belgie
marjan
16 augustus 2004, 19:41
Ik hoop niet dat je een bouvier uit Belgie wilt voor de gecoupeerde staart.
Er zijn hele goede kennels in Nederland en waarom dan een bouvier uit Belgie halen?
Bob
16 augustus 2004, 20:25
Hallo Sir, Dotje en Magda
Ben op internet gegevens over deze fokkers aan het zoeken, ziet er tot dusver goed uit.
Bedankt voor de tips.
Groet Bob
chris
19 augustus 2004, 11:45
hallo bob,
Mijn bouvier komt ook van de kuanyhoeve en hij heeft echt wel mooie honden.Zowel karakter als schoonheid zijn zeer goed.Mijn boef is nu een jaar en drie maanden en heb er al heel veel plezier mee beleeft.En ja in belgie couperen ze de staart nog maar als je aan de fokker vraagt om je pup niet te couperen zal hij zeker gevolg geven aan je eisen.
chris
20 augustus 2004, 10:40
ik heb enkele foto's van chivas van de kuanyhoeve geplaatst op de bouviergallerij.
Bob
20 augustus 2004, 14:29
hallo chris,
De foto's zien er goed uit een hele mooie bouvier die Chivas.
We twijfelen nog tussen deze kennel en een andere.
Groet Bob
chris
20 augustus 2004, 16:33
Ook een Belgische?
ikke
12 januari 2006, 18:21
Wij hebben onze Bouvier in de kennel Gewdra van der Oel (goeivaerts) Hijst op den Berg ,België bekomen deze kennel telt zeer vele kampioenen, wat dat ook moge betekenen. De vader van ons teefje (41kg) is een grijze Nederlander met een zeer lief karakter, moeder is pekzwart en zeer temperamentvol.