Volledige versie bekijken : ons dario ons sterretje
jos.debeer
3 juli 2008, 13:30
ons dario is niet meer met zijn 5 jaar kreeg hij suikerziekte accuut , ik moest na een operatie 1 week in ziekenhuis zijn en hij mistte me dit kon de oorzaak zijn stress en zijn mama weg nu dit was geen probleem voor ons de baas gaf hem elke dag zijn spuit insuline en dario kreeg op uur en tyd zijn eten een pracht beestje nooit gemiept hij nam alles zo als het was of het zo hoordde nu ging hij moeilijk lopen men dacht artrose hij was zwaar geworden door insuline en pijn bij lopen nu andere brok nog zwaarder dus lopen allen als het echt moest nu andere brok hij viel echt af te hard hoor 1 pond per week nu ik zijn mam zag blauwe waas nu de da deed test blind ander oog ook ver weg foto's gemaakt geen artrose he, het was dus de blindheid van onze maat nu daar kon niets meer aan gedaan worden evt operatie zou hij mischien niet overleven in andere omgeving en zonder mij nu tydje aan gezien maar ander oog werdt rood en hield hy dicht dit moet veel pijn doen zei de da .zijn urine was in de ochtend en avond ook al schuim dus nierfalen zou het volgende zijn hy werdt buiten ook echt bang en ongelukkig nu zware beslissing genomen en met pijn in ons hart hebben we hem laten gaan op 29.05.2008 nu 5wkn geleden mijn hart is ook een beetje mee gestorven en ben ook volledig ingestort want o mijn lieverdje is niet meer maar vergeten doe ik hem nooit dag lieverd tot ooit ik hoop dat je me boven opwacht en dat we dan weer kunnen knuffelen en dat we weer gelukkig zijn je mama en papa helaas mocht je maar 6 jaar en 11mnd worden we missen je nog elke dag en soms hoor ik je, je bent ook weer thuis in een mooie urn en hebt je plekje thuis zo dat ik nog tegen je kan praten
MaraJade
3 juli 2008, 13:34
Hoi Jos
Ik had een beetje moeite om je verhaal te lezen zo zonder punten en komma's maar ik vind het heel erg dat jullie Dario hebben moeten laten gaan.
Voor hem hebben jullie de beste beslissing genomen, hoe moeilijk het voor ons ook is om die beslissing te nemen en ook te accpeteren.
Heel veel sterkte met het verlies van Dario, hij is nu aan de andere kant van de regenboogbrug.
Als tranen een trap konden bouwen
en herinneringen een brug
dan klommen we hoog in de hemel
en haalden we je meteen weer terug.
Groetjes
Mara en :)$ Beau
loraine
3 juli 2008, 13:47
Heb vandaag ook een bericht geplaatst over onze Donar. Vanavond een week geleden laten inslapen. Ben er kapot van. Kreeg een kaartje van crematorium dat hij maandag gecremeerd is. Heb niet voor urn gekozen, ieder moet het zelf doen zoals voor hem het beste is.
Heel veel sterkte!!!
Groetjes Loraine
annebasco
3 juli 2008, 15:22
:ccc: Ook wij wensen jullie heel veel sterkte met het verlies van Dario, het was een prachtige blonde boef hij staat op de galerij, Hij was nog jong, maar lijden hoeft gelukkig ook niet en jullie hebben het juiste besluit genomen, heel veel troostknuffels van Basco!
Chanel
3 juli 2008, 15:44
Heel veel sterkte met het verlies van Dario.
ringostar
3 juli 2008, 17:07
vanuit nieuwerkerk (zeeland ) wensen wij jullie ongelofelijk veel sterkte toe met het verlies van jullie kanjer Dario.
Veel te vroeg , maar goed dat verder lijden hem bespaard is gebleven.
ik weet hoe moeilijk het is om je trouwe boef te moeten laten inslapen maar als leven lijden word is sterven een verlossing.
nogmaals heel veel sterkte
hartelijke groetjes Marlies
lebber van Enzo
Catootje
3 juli 2008, 18:26
Heel veel sterkte met dit verlies.
Wat was Dario nog jong, oneerlijk is dat toch.
marja-s
3 juli 2008, 18:43
Heel veel sterkte bij het verlies van de nog zo jonge Dario. Verder lijden is hem gelukkig bespaart.
Marja,Roxy en Macho
Jan en Anja
3 juli 2008, 19:04
Ook van ons heel veel sterkte met het verlies van Dario.
aljanssen
3 juli 2008, 19:06
Veel sterkte met het verlies van jullie maatje Dario.
Groet Joke en Asta
Heel veel sterkte met het verlies van Dario....
Ruben en Loes
3 juli 2008, 21:48
Heel veel sterkte met het verwerken van het verlies van jullie lieverd.
Loes Ruben en een troostknuffeltje van onze Xero
jalybo
3 juli 2008, 23:35
Heel veel sterkte met het verlies van Dario.
Jaap en Lyda en heel veel knuffels van Cintha
Dazzle
4 juli 2008, 00:07
Heel veel sterkte met het velies van Dario!
Heel veel sterkte met het verlies van jullie allerliefste Dario!
anitaheijnen
4 juli 2008, 06:05
Woorden schieten hier te kort.
Heel veel sterkte met het verlies van jullie lieve Dario.
Groetjes Anita en een dikke knuffel van Roxy.
Ebonoss
4 juli 2008, 07:31
Ook van ons heel veel sterkte gewenst met het verlies van Dario.
corry van veen
4 juli 2008, 09:46
heel veel sterkte met het verlies van jullie lieve Dario.
kenter
8 juli 2008, 11:42
ook van mij heel veel sterkte gewenst met het verlies van jullie kanjer...:hug:
inko2000
9 juli 2008, 01:18
Jeetje, wat verschrikkelijk, jullie Dario, nog zo jong, maar jullie hebben het beste gedaan wat goed voor hem was, n.l.hem niet laten lijden.
Ik wens jullie HEEL VEEL STERKTE en ik denk aan jullie.