PDA

Volledige versie bekijken : van Rovika

loraine
5 juli 2008, 21:22
Wil eerst enkele kennels bezoeken eer wij in toekomst aan pup gaan beginnen. Heb er al 2 uitgezocht. Nu stond bij onze Donar veel voorkomend Rovika. Nu is mijn vraag, weet iemand of dat deze kennel er nog is? In Tilburg? Staat wel overal vermeld, maar geen site/mail. (krijg deze laatste retour)

B.v.d. Loraine

Chanel
5 juli 2008, 21:37
Heb je al geïnformeerd bij de rasvereniging (NBC)?

harley
5 juli 2008, 21:54
Volgens mij is zij Nel jammer genoeg op gehouden , en woont zij nu in België

Wil eerst enkele kennels bezoeken eer wij in toekomst aan pup gaan beginnen. Heb er al 2 uitgezocht. Nu stond bij onze Donar veel voorkomend Rovika. Nu is mijn vraag, weet iemand of dat deze kennel er nog is? In Tilburg? Staat wel overal vermeld, maar geen site/mail. (krijg deze laatste retour)

B.v.d. Loraine

k-broek
6 juli 2008, 05:56
Yes die zijn er al weer een paar jaartjes uit.

Groet kees

Carin
6 juli 2008, 08:11
hoi Loraine,

Bouvierkennel v Rovika is inderdaad al een aantal jaren gestopt met fokken en de eigenaresse is verhuisd naar België, maar er zijn nog wel bouvierkennels in Nederland te vinden die nog fokken met de nakomelingen uit de Rovika-Kennel.

Misshien kun je eens contact opnemen met Bouvierkennel v.d. Elcohoeve of de Dambearnhoeve, deze fokkers kunnen je waarschijnlijk wel vertellen waar er nog puppies verwacht worden uit de bloedlijnen van Rovika.

groetjes Carin.

k-broek
6 juli 2008, 08:42
Of Kennel Rijn en Ijsselland.
Van Corina Bosman.
Of v Dafzicht.
Van Kra Semler.

Groet kees

loraine
6 juli 2008, 09:20
zo bedankt allemaal voor de info. Ben pas bezig met dit forum, maar iedereen reageert vrij direct. Wat de een niet weet, weet een ander weer.

groetjes

miet
7 juli 2008, 12:37
Dank je wel Kees

Annie

loraine
7 juli 2008, 13:29
Had nog niet bij NBC geinformeerd nee. Dacht probeer het op het forum, zie dat iedereen dan toch snel reageerd. Inmiddels heb ik dus het antwoord op mijn vraag.

groetjes

corina
7 juli 2008, 14:04
Yes die zijn er al weer een paar jaartjes uit.

Groet kees

Of Kennel Rijn en Ijsselland.
Van Corina Bosman.
Of v Dafzicht.
Van Kra Semler.

Groet kees

:DThanks opa Kees!!!:-#

groetjes Corina

k-broek
7 juli 2008, 14:29
Hoi Annie en Corina

Graag gedaan.
Alleen vergeet ik mijzelf .
haha
Want ik heb bij het aankomende nest van Rosa X Jagger ook wat Rovika bloed erin.
Door Jagger en Kane.

Groet Opa kees