Volledige versie bekijken : Wie is wie?
Chanel
9 juli 2008, 22:39
Dit is eigenlijk een topic voor mensen die meerdere boefs hebben die op elkaar lijken;).
Hebben jullie dat nu ook dat je af en toe het verschil niet zien :o......???? Roep ik de één en komt de ander. Of klets ik met naam tegen de ander en blijkt dat ik de verkeerde aanspreek.
Help!!!! .............. waarom lijken ze zoveel op elkaar:D!
Ebonoss
10 juli 2008, 00:20
:D Tja, was dat niet de bedoeling dan?!! :D
Pakkie
10 juli 2008, 00:37
Shame en Chiara, vader en dochter, lijken als twee druppels water op elkaar. In het begin waren ze werkelijk niet van elkaar te onderscheiden en moest ik echt aan de onderkant kijken;) Helaas is Chiara steeds bruiner aan het worden, vooral aan de poten, dus nu is het iets makkelijker, maar ik vergis me nog wel eens.
Seven is echt in alles anders al is hij ook zwart. Hij draagt z'n oren normaal, is veel hoger, heeft meer krullen, heeft een krul in de punt van zijn staart en is hyperdepieper qua gedrag maar wel elegant.
Shame en Chiara zijn ook druk qua gedrag, maar die zijn meer van het grove werk, d'r op en d'r over zeg maar. Maar andere mensen zien al die kleine verschillen niet:D
Hanneke
10 juli 2008, 07:57
In de periode dat ik meerdere bouviers had waren ze goed uit elkaar te houden door de oren al dan niet gecoupeerd en de hoogte.
Maar het was altijd wel zo dat als er eentje ondeugend was (kwam natuurlijk zelden voor:D) en die moest dan bij me komen ,dan gedroeg de ander zich voorbeeldig en zat dan al gelijk aan de voet en keek me dan zo verwachtingsvol van ik deed toch niks.
En Mien mijn voorlaatste boef was tot op hoge leeftijd een beetje een dondersteen . Als ze iets weg had gejaagd of mij meende te moeten te beschermen keek ze me ook altijd heel trots aan net of ze een grote grijns op haar snuit had ,herkenbaar ????????
opdondertje
10 juli 2008, 14:14
Gelukkig ken ik dat niet. Mijn boeven zijn heel erg verschillend. Zien er anders uit, lopen anders en als ik sávonds in de donkere woonkamer zit kan ik zelfs horen wie er water drinkt omdat ze zelfs daarin heel anders zijn. Maar ik verwissel wel eens de namen met name als er kattenkwaad uit word gehaalt dan is mijn eerste reactie altijd "Elmo" omdat hij het meestal is die iets aan het uitvreten is maar over de diepe kuilen soms in de tuin gaat Ringo.:D
:)$ Ringo
:)$Elmo