Volledige versie bekijken : herplaatsing Gratje
natascha
11 juli 2008, 10:19
hallo allemaal,
Hier even een berichtje van het nieuwe baasje van Gratje. Gratje stond op de herplaatsingslijst van dit forum. Ze komt niet uit het asiel maar had wel een nieuw huis nodig. Woensdag hebben we deze schat opgehaald en het gaat hartstikke goed. Ze is een superlieve enthousiaste hond. Ze geniet bij ons van het buitenleven. Bij deze wil ik het vorige baasje van Gratje bedanken voor deze geweldige hond.
Natascha
k-broek
11 juli 2008, 10:30
Kijk eens .
Dat hoor ik graag.
Het is ook een wereld hondje.
Waar iedereen verliefd op kan worden.
Leuk je hier op het forum te treffen.
Groet kees
hoi Natascha
Kan je docher wel van Gratje afblijven:D
Ze heeft een enorme hoge knuffel waarde.
Nu alleen je man nog even bewerken voor een puppy hahahaha
groetjes kathy
Lyts Boefke
11 juli 2008, 11:56
Altijd leuk, dit soort berichtjes!:)b
En welkom op het forum.
Groetjes Jantina en de meiden:hond:
Hoi Natascha, welkom hier! Gefeliciteerd met de nieuwe, leuke, mooie en zeer gewaardeerde uitbreiding! Geniet ervan saampjes.
Groet,
Ylona
annebasco
11 juli 2008, 15:03
Natascha welkom op het forum en veel lees- en schrijfplezier en fijn dat Gratje een warm mandje gevonden heeft bij jullie, knuf van Basco!
Chanel
11 juli 2008, 19:31
Hallo Natascha en Gratje,
Van harte welkom op het forum!!!
Geweldig te lezen dat jullie zo enthousiast zijn over Gratje!
natascha
11 juli 2008, 22:13
Mijn dochter kan inderdaad niet van haar afblijven. Ze kan de hele dag knuffelen met haar eigen kleine hondje Dezzel en met Gratje ( die omgedoopt is naar Sennah, waar ze nu al naar luistert, goed he). Sennah is de hele dag bij ons, of ik nou de stallen schoonmaak of dat we gewoon buiten aan het werk zijn (tussen de buien door), ze wijkt niet van mijn zijde. Ook nu ligt ze lekker bij me, onder het bureau. Ze heeft kennis gemaakt met de paarden. De eerste dag vond ze het maar vreemde wezens, maar nu wil ze eigenlijk wel spelen, en snapt niet zo goed dat dat niet mag. Ze is enorm leergierig en pikt alles heel snel op. Het is net of we haar al veel langer om ons heen hebben. Ze helpt mij zo ook om over het overlijden van Danousia (onze vorige boef die vorige week op 15 jarige leeftijd is overleden) heen te komen. We genieten met volle teugen van onze Sennah.
Hoi Natascha,
Wat geweldig dat jullie Sennah (Gratje) een nieuw tehuis hebben gegeven...
En natuurlijk welkom op het forum, leuk een tukker erbij!!! :D
Catootje
12 juli 2008, 00:13
Hoi Hanneke,
welkom op het forum en veel geluk met Sennah!
(vond Gratje ook wel een geinige naam :)).
Hanneke
12 juli 2008, 10:57
Hoi Natascha,
Veel plezier met Sennah (Gratje) en van harte welkom in het forum.
Hallo Natascha,
Welkom op het forum.
Heel veel plezier met Sennah, leuk dat zij al zo goed luisterd naar haar nieuwe naam.
Sterkte met het verlies van jullie Danousia.
MaraJade
12 juli 2008, 18:39
Hoi Natascha
Fijn dat jij Gratje een goed huisje hebt gegeven. Dat lees ik heel graag.
Veel plezier!
Groetjes
Mara en :)$ Beau :)$
aljanssen
13 juli 2008, 14:51
Hardstikke goed van jullie dat er weer een boef een warm mandje heeft ze zal je er erg dankbaar voor zijn. Veel geluk met Gratje.
Groet Joke en Asta
Dazzle
19 juli 2008, 12:35
Welkom op het forum en nog heel veel plezier en geluk met jullie Sennah (Gratje)!!
Jolinda
24 juli 2008, 19:27
Welkom op t forum!
Top dat Sennah een fijn thuis heeft gevonden!