PDA

Volledige versie bekijken : Foto's - Bouviergalerij - Albums - Blogs - Boefbios

Beheerder
21 juli 2008, 20:42
Het uploaden van foto's naar het bouvierforum is populair onder de bouvierliefhebbers.
Het bouvierforum heeft inmiddels zoveel mogelijkheden gekregen dat het tijd wordt om wat uitleg te geven aan de verschillende mogelijkheden.
Ook maak ik gebruik van de mogelijkheid om wijzigingen aan te geven die op stapel staan.

De bouviergalerij
Deze galerij was de eerste online mogelijkheid om foto's te delen met andere bezoekers.
Nog steeds is de bouviergalerij populair.
Ieder lid kan hier foto's delen met andere leden en reacties plaatsen op geplaatste foto's.
Ook kunnen geplaatste foto's als Ecard worden verzonden over het internet
Op verzoek komt er een beperking aan in het plaatsen van foto's per dag.
Goldmembers kunnen nu nog per dag7 foto's plaatsen dat worden 5 foto's per dag
Members kunnen er 3 per dag plaatsen dat worden er 2 per dag

Alle onderstaande mogelijkheden zijn alleen te gebruiken voor Goldmembers en Cupresbezitters

Image Hosting:
Deze dienst kwam online voor het gemakkelijk plaatsen van foto's in berichten of voor de eigen website.
Inmiddels hebben de albums deze functie overgenomen en daarom zal deze dienst komen te vervallen.
Op 1 augustus wordt deze dienst afgesloten

Albums
Een dienst die relatief nieuw is maar een enorme krachtige tool is die zeker een concurent gaat worden voor de bouviergalerij.
Gebruikers kunnen hier zelf fotoalbums aanmaken en beheren.
Zelf kan aangegeven worden wie de albums mag bekijken.
Albums maken deel uit van sociaal netwerken en deze tak van het bouvierforum zal de komende maanden alleen maar uitbreiden met nieuwe functies
Op dit moment kan een album 60 foto bevatten maar wordt geupdate naar 100 foto's per album
Alle albums samen kunnen 250 foto's bevatten maar wordt geupdate naar 500 foto's
Door albums te vullen kun je in berichten zelf de foto;s openen of verwijzen naar je albums.
Nogmaal hier zijn veel updates te verwachten de komende maanden.
Net als bij de bouviergalerij komt er een laatste update index van laatst geplaatste albums / foto's etc
De albums zijn meer interactief doordat de eigenaren zelf kunnen aangeven of er reacties gegeven mogen worden op de foto's.
Ook kunnen eigenaren aangeven wie de albums mag bekijken

Blogs
Ook de bouvierblogs zijn relatief nieuw op het bouvierforum
Er is een verschil tussen de blogs op het bouvierforum en de blogs die gemaakt kunnen worden op www.bouvierblog.net
De blogs op het bouvierforum hebben eerlijk gezegd de toekomst omdat die veel updates zal ondergaan met veel uitbreidingen.
In combinatie met het sociaal netwerken en de vriendengroepen worden de mogelijkheden van deze blogs enorm groot.
Op dit moment draaien de nieuwste software versies van de blogs in betafase.
Foto's uit de albums kunnen hierin worden opgenomen.

Boefbios
Boefbios is de video database op het bouvierforum.
Hier staan de videofilmpjes verzameld die er te vinden zijn op het internet van de bouvier.
De software is inmiddels in betafase voor het uploaden van video's.
Straks kan iedereen hier net zo simpel als in de albums en de bouviergalerij met 1 klik zijn filmpjes uploaden naar de videogalerijen

Mijn albums
Helemaal nieuw is mijn albums op de Ecards van het bouvierforum.
In deze albums kun je foto's uploaden en vervolgens aankleden met eigen muziek, je stem, skin, tekst etc etc om ze te versturen over het internet.

Toekomst
Er zijn veel ontwikkelingen gaande en eigenlijk is het zo dat als de software draait op het bouvierforum er alweer aan de volgende updates gewerkt wordt.

Hopelijk is met mijn uitleg enige duidelijkheid voor het plaatsen van foto's op het bouvierforum.
Voor suggesties sta ik altijd open.

nic
21 juli 2008, 20:53
Weer helemaal helder Anton!

Wilma
22 juli 2008, 09:00
Bedankt voor de uitleg het is voor mij duidelijk.
Net als andere hier ben ik blij dat je luistert naar onze wensen.:)
Het aantal uploads wat beperken in de bouviergalerij is toppie.
Zo blijven foto´s wat langer te bekijken op de index en kan ik gemakkelijker de berichten terugvinden.
De video´s heb ik pas ontdekt en die is ook geweldig.
Toppie wat je allemaal maakt voor ons. :love1:
Eigenlijk erg dat we nog eisen stellen ook maar ja we zijn ook zo verwend door je. :meek1:

annebasco
22 juli 2008, 11:06
:j: Helemaal eens met voorgaande schrijfsters