PDA

Volledige versie bekijken : eindelijk Athos mogen ophalen!

nanny
29 augustus 2004, 17:19
Vrijdag hebben we onze pup op mogen halen.
We noemen hem Athos.
Ik wist niet dat ik hiervoor zo zenuwachtig zou zijn!
Ik vond het weer een hele belevenis [Athos ook]
Gelukkig hoefde we niet ver te rijden maar in de auto gedroeg hij zich prima en vond het alleen maar interessant.
Thuis zat iedereen met spanning en kado's te wachten.
Het was een heel feest. Ik was benieuwd hoe hij op de bench zou reageren want wij hadden bij onze vorige boeven deze nog nooit gebruikt. Hij heeft er tot nu toe geen problemen mee maar een voordeel is dat hij bij de fokker ook al een bench gewend was.
Het is natuurlijk pas 2 dagen dus je kan er nog niets van zeggen maar hij plast en poept al op een krantje en vanmiddag hebben we een klein stukje met hem aan een riempje gelopen wat voor de eerste keer prima ging.
We zijn er heerlijk druk mee en gaan er weer helemaal voor net als wat we bij onze boeven Kazan en Odessa hebben gedaan.
Groetjes,
Nanny

chris
29 augustus 2004, 18:15
Veel succes ermee.eigenlijk wel prettig hé zo een pup in huis.maar je hebt er wel je handen vol mee.

magda
29 augustus 2004, 18:46
Van harte met jullie pup.Wij hopen dat het een kanjer mag worden.

Francine
29 augustus 2004, 19:35
Nanny, van harte gefeliciteerd met Athos! Wij hopen dat hij voorspoedig mag opgroeien en dat jullie veel plezier aan hem mogen beleven. Wij hebben Eros nu 2 weken in huis en genieten elke dag weer. Ja je hebt wel de handen vol aan zo'n dreumes he. Geniet er maar lekker van.

Groetjes, Francine en een knuffie van Eros

Alice
30 augustus 2004, 00:08
egg van harte met de kanjer !!!!
zag net de foto egg een poeppieeee een dikke knuf voor de kleine van ons allen hier

nanny
30 augustus 2004, 18:04
Hoi Alice,

leuk dat je op mijn berichtje reageerd maar ik heb nog geen foto geplaatst van Athos.
Ik denk dat je de foto's van Francine haar puppie Eros heb bekeken. Wat natuurlijk ook een schatje is.
groetjes van Nanny en een knuffel van Athos

Alice
30 augustus 2004, 20:08
oepssssssss je heb gelijk ........... maar dat neem niet weg dat we jullie heel veel plezier met jullie kanjer wensen .... egg wel !!!!!!!