Volledige versie bekijken : Verloop.....
Chanel
8 augustus 2008, 21:51
Vanavond staat er weer een nieuw berichtje bij een "oud" topic.
Altijd leuk om weer eens te lezen.
Het viel me plotseling op dat ik over bijna 20 pagina's berichtjes slechts één of twee personen nog "ken".
Merk ook tot mijn teleurstelling dat mensen een korte of langere periode meer dan actief zijn, waarna zij vervolgens "verdwijnen met de Noorderzon".
Wilde het ff kwijt....... vind het gewoon heel jammer.
Leo
8 augustus 2008, 22:05
Heel veel vragen en antwoorden staan op het forum en als je niets te vragen hebt dan hoef je alleen maar te lezen.
Dan beginnen mensen beginnen aan een bouvier maar maken ze ook af waaraan ze begonnen zijn?
Ik bedoel, bij puppy's zie ik namen staan die in het begin veel vragen hadden maar van hun daarna nooit meer wat van lees.
veyron
9 augustus 2008, 19:04
soms vragen de mensen me wel eens : word je het dan niet beu dat bouvierforum?
ik zeg dan, nee. af en toe is het minder spannend, maar meestal boeien de topics me wel.
kgeef toe dat ik ook niet altijd tijd of zin heb om te reageren.
maar ik ben nog bijna dagelijks effe online...
tja, 't blijft een verslaving :D
samaurai
9 augustus 2008, 20:38
ik snap wat je bedoelt
ik merk dat ook vaak als ik elke morgen ,middag en avond mijn rondje over het forum doe
en ik moet zeggen dat ik dan ook vaak zelf ook niet meer reageer
stom misschien !!
Ans-m
9 augustus 2008, 21:54
Soms is het beter je mond te houden en de ander laten denken dat je een idioot bent ,dan je mond opendoen en de ander laten horen dat je een idioot bent !!
Groetjes Ans en de boefkes
jogova
9 augustus 2008, 22:39
Vanavond staat er weer een nieuw berichtje bij een "oud" topic.
Altijd leuk om weer eens te lezen.
Het viel me plotseling op dat ik over bijna 20 pagina's berichtjes slechts één of twee personen nog "ken".
Merk ook tot mijn teleurstelling dat mensen een korte of langere periode meer dan actief zijn, waarna zij vervolgens "verdwijnen met de Noorderzon".
Wilde het ff kwijt....... vind het gewoon heel jammer.
Wij zijn echt niet met de noorderzon vertrokken hoor:) en hebben
hier een heel erg gelukkige Laica (l)
Alleen was ik het thuiszitten na een jaar zat en ben ik via een uitzend-
bureau in de organisatie van het beachvolleybal gekomen,waar het nu
een topseizoen is(olympische spelen,jeugd w.k.,en div.lokaties hier.o.a.
scheveningen,busloo,monster,e.d.)zodat er heel weinig tijd voor ons
nu overblijft om ook maar ergens op te kunnen reageren.doch lezen
doen wij regelmatig,hoor dus wij blijven ons forum op de voet volgen:D
Mart
14 augustus 2008, 20:13
Ik ben ook echt niet met de horizon vertrokken maar doe elke avond toch even mijn rondje op het forum.
Vaak als gast en zo nu en dan log ik in om de verborgen berichten te lezen.
Komende tijd zal ik vaker inloggen want ik heb de filmpjes ontdekt :D
Maar verdwenen ... echt niet ;)
Rita Baart
15 augustus 2008, 07:10
Ook Ik ben niet met de noorderzon vertrokken.
Ben ook elke dag online.
Bij mij is het zo dat ik periodes heb dat ik zo ongeveer overal wel op reageer, maar ook niet. Lezen doe ik zo wie zo elke dag.
Het heeft denk ik ook te maken met; heb je de tijd en de rust in jezelf om te reageren.
Het is en blijft een verslaving als je eenmaal besmet bent met het forumvirus!!!
groetjes Rita.
Jolinda
15 augustus 2008, 21:25
Ook ik ben er nog hoor!
Ben de laatste tijd ook erg druk en lees vaak alleen de topics door zonder er op te reageren. :)
Catootje
15 augustus 2008, 21:35
Hier momenteel ook iets minder tijd voor het forum en ik lig iets vroeger op bed de laatste tijd, dus weinig in de chat.
Het is inderdaad zo dat je in topics en ook op de galerij namen tegen komt waarvan je denkt: hee, waar is die gebleven?
Er is wel een groep "blijvers" , die krijg je volgens mij never nooit niet van het forum af :D.
Hanneke
16 augustus 2008, 07:22
Ik ben ook nog maar een kleine week aanwezig ,want dat gaat het echte werk hier beginnen:)$ ik kijk toch liever naar een klein puppy dan naar een beeldscherm(I)
Gorki
20 augustus 2008, 16:12
ook hier lezen we bijna elke dag de nieuwe forumberichten, maar reageer niet altijd. Soms staat mijn mening of een idee er al en denk dan "het staat er al. En tijd hebben om te reageren is ook nog zoiets:D.
Groetjes
Sabine en Roger :)$Gorki en Zorna
Mirjam89
7 september 2008, 20:48
Ik ben er ook nog ;)
Ben voor het laatst in Juli op mijn eigen gebruikersnaam geweest, maar lees altijd trouw mee met en via mama dus vandaar.
:D