Volledige versie bekijken : soesterduinen
nic
17 augustus 2008, 08:33
Ik zat te denken dat het weer tijd word voor een forumwandeling, nu voor de meesten de vakantie er weer op zit.
Vanmiddag ga ik met vrienden mee naar de soesterduinen, gelijk om te kijken of dit een leuke lokatie is voor een forumwandeling.
Jullie horen vanavond meer!
En tips voor een datum zijn welkom ;)
vera
17 augustus 2008, 15:44
Hoi Nic,
Lijkt ons weer heel gezellig!!!
Ben benieuwd.....!
nic
17 augustus 2008, 19:48
Hoi Allemaal,
Op zich hebben we een heerlijke wandeling gehad, maar ik vond het zelf niet zo geschikt voor ons. Het is 1 grote zandvlakte. Geen water, geen bos.
Ik heb nog wel een ander idee, op de veluwe. Daar heb ik afgelopen voorjaar met een vriendin een leuke wandeling gemaakt. Ik moet alleen effe checken hoe de lokatie ook alweer heet.
Ik kom hier zo spoedig mogelijk op terug. Tot die tijd zijn suggestie's voor een datum welkom!
Rita Baart
18 augustus 2008, 12:06
Hoi Nic,
Wij hopen dat wij nu eindelijk eens mee kunnen vanwege ons werk.
Hou ons maar op de hoogte!
Groetjes Rita.
Hanneke
18 augustus 2008, 14:20
Hoi Allemaal,
Op zich hebben we een heerlijke wandeling gehad, maar ik vond het zelf niet zo geschikt voor ons. Het is 1 grote zandvlakte. Geen water, geen bos.
Ik heb nog wel een ander idee, op de veluwe. Daar heb ik afgelopen voorjaar met een vriendin een leuke wandeling gemaakt. Ik moet alleen effe checken hoe de lokatie ook alweer heet.
Ik kom hier zo spoedig mogelijk op terug. Tot die tijd zijn suggestie's voor een datum welkom!
Was het misschien de Leesten?