Snarf
12 november 2003, 07:31
Een kennis van me heeft ook een stel bouviers en zijn jongste hond (teefje van ca. 1 jaar) is erg mager. Toen ze pas van de trimmer terugkwam schrokken we ons dood. Ze ziet er heel verwaarloosd uit alsof ze heel onregelmatig te eten krijgt, maar volgens hem eet ze heel goed. Wel is ze heel energiek en gaat hij af en toe fietsen met hun. Ik heb hem dat afgeraden omdat ze nog te jong zijn, maar ze zijn anders niet te houden volgens hem.
Nu heeft hij het advies gekregen om naast het gewone voer ook een bak met Brinta te geven. Is dat wel een goede oplossing?
Ik dacht zelf ook aan een lintworm omdat de hond echt goed eet. Aangezien de hond een wormenkuur had gehad vroeg ik me af of een lintworm eigenlijk daardoor wel gedood wordt ? Of moet je daar iets speciaals voor halen?
Nu heeft hij het advies gekregen om naast het gewone voer ook een bak met Brinta te geven. Is dat wel een goede oplossing?
Ik dacht zelf ook aan een lintworm omdat de hond echt goed eet. Aangezien de hond een wormenkuur had gehad vroeg ik me af of een lintworm eigenlijk daardoor wel gedood wordt ? Of moet je daar iets speciaals voor halen?