PDA

Volledige versie bekijken : Odette

Isabelle
29 augustus 2008, 16:10
Beste Bouvier liefhebbers.Ik heb zopas mijn Odette bij de herplaatsers geplaatst.Hopelijk wordt ze aanvaard.Ik wou nog even melden dat ik het heeeeeeel erg vind dat ik deze beslissing heb moeten nemen.
Odette is zeker geen ondoordachte impulskoop geweest .Ze is al mijn 3 de bouvier ! Op mijn 17 jaar had ik al mijn eerste bouvier Neron( ik ben inmiddels 40 ) Deze is op 12 jarige leeftijd aan kanker gestorven en ligt in de tuin begraven.Ook mijn tweede(Prosper) is aan 12 jarige leeftijd gestorven aan een hersenbloeding en ligt nu naast Neron.Spijtig genoeg past Odette door haar karakter niet bij onze jonge kinderen.Ze is voor de rest zo een toffe hond met tonnen energie.Het is echt een zware dilemma maar ik moet aan mijn kinderen denken.
Ik hoop op begrip want ik had nooit gedacht dat ik zo een zware beslissing zou moeten nemen.
Groeten van Isabelle

Isabelle
29 augustus 2008, 21:02
Heb mijn tel nr vekeerd ingegeven .Hopelijk kan de webmaster deze snel verbeteren.
0032474490896

Isabelle

Cyvah
31 augustus 2008, 21:05
We hebben je een mailtje gestuurd.

Met vriendelijke groet,
Bram Bonnewel

Cyvah
2 september 2008, 20:06
Odette is herplaatst bij ons in Sluis :)b

Hebben we toch weer 3 boeven in huis.

Het is een scheet van een hond, en de kennismaking met Cyvah en Ereza
ging ook prima.:D

Het is een mooie lichtgrijs gestoomde dame......:)$

groeten Bram, Marleen en de "boevenbende":rolleyes:

vera
2 september 2008, 20:14
Hoi Bram,
Schitterend dat jullie Odette weer een warm mandje hebben gegeven!!!!
Heel veel succes met haar en veel respect voor jullie!!

corry van veen
2 september 2008, 20:18
hoi Bram
wat geweldig dat jullie Odette een nieuw thuis geven. fijn dat jullie twee andere kanjers het ook goed vinden.
ik wens jullie heel veel plezier en geluk met elkaar.
een dikke kus voor Cyvah, Ereza en Odette

veyron
2 september 2008, 20:45
hoi Bram

fantastisch dat jullie deze prachtboef een warme thuis geven!

Henk&Boyke
2 september 2008, 21:22
Bram toppie wat je gedaan hebt, veel plezier met je boevenspul

Ebonoss
2 september 2008, 21:25
(l)SUPER, leuk om te horen dat jullie Odette een fijn en veilig mandje hebben kunnen geven!!

:)$Proficiat en veel plezier en geluk met elkaar!

Catootje
2 september 2008, 21:40
Heel veel geluk met Odette!
Super dat jullie haar hebben geadopteerd, ze boft enorm.
Ook heel fijn voor haar baasjes om te weten dat ze het heel goed zal hebben bij jullie.

Chanel
2 september 2008, 22:24
Hallo Bram, Marleen en de boevenbende,

Van harte gefeliciteerd met Odette!

Prachtig dametje!!! Heel veel geluk gewenst!

Isabelle
2 september 2008, 22:26
Beste Bram en Marleen,

Jullie zijn me voor om het goede nieuws van deze fantastisch nieuwe thuis te kunnen melden op het forum.We moesten eerst nog wat bekomen.
Hoe" koel" ik ook zijn kunnen blijven ,op het moment zelf van het afscheid kon ik de traantjes niet meer houden.(Er waren er al veel gevallen deze laatste weken).Zelfs buurvrouw Isabelle met Odette's vriendje Basil heb ik mijn zakdoek moeten lenen.
Bij Floris (oudste) kwam pas het besef , de traantjes en boosheid op mij ,als hij in zijn bed lag.Niet gemakkelijk om je beslissing te moeten verantwoorden als je zelf zoveel vedriet heb.Ik hem deze discussie laten lezen en het ging al wat beter.
Odette zal verder een prachtig leven tegemoed gaan bij jullie, daar ben ik zeker van!!!!

Nog een dikke dikke dikke merci aan Bram en Marleen.

Ylona
2 september 2008, 23:10
Hoi beste allemaal,

Wat verschrikkelijk dat jullie afscheid hebben moeten nemen van zo'n fijne hond, Isabelle, en wat geweldig dat Odette terecht is gekomen bij zulke bouvierliefhebbers čn nog eens samen met 2 andere bouviers! Ik kan me voorstellen dat dit allemaal heel dubbel is.

Isabelle, sterkte met de verwerking en het afscheid. Bram en Marleen, fantastisch dat jullie Odette een plekje hebben gegeven. Ik wens jullie heel mooie tijden samen met haar en de andere boeven!

Ylona

aljanssen
3 september 2008, 08:32
Beste Isabelle,
Heel veel sterkte met deze moeilijke beslissing die je hebt moeten nemen.
In alle jaren dat wij boeven hebben egehad is het een keer voorgekomen dat ook wij die beslissing moesten nemen. Buitenstaanders begrijpen er helemaal niets van en zien alleen dat alles toch altijd goed gaat. Het streelt je dat je een prima plekje voor je boefje hebt gezocht waaruit blijkt dat je veel van Odette houdt en haar een goed leven wil bieden. Een hele dikke grote pluim dat je uit liefde voor de kinderen deze keuze gemaakt hebt.

Geweldig Bram en Heleen dat jullie Odette een mandje hebben kunnen aanbieden, heel veel geluk en plezier samen.
Groet Joke en Asta

Dazzle
3 september 2008, 09:10
Bram en Marleen, super dat jullie Odette een fijne plek aanbieden.
Heel veel geluk en plezier met deze dame erbij!

Isabelle wens je heel veel sterkte!

Cyvah
3 september 2008, 10:52
Hier de beloofde foto van Odette.

http://bonnewelsluis.nl/images/odette.jpg

Groetjes Bram

k-broek
3 september 2008, 11:19
Hoi Bram
Veel sucses met je nieuwe huisgenoot.
En wat is nu leuker dan 2 boeffie's.??
Juist 3 !!

Groet kees

annebasco
3 september 2008, 12:06
Hoi Bram ook wij vinden het fantastisch dat jullie voor een warm mandje voor Odette hebben gezorgd, dikke knuf voor je 3 boeffies van Basco.

vera
3 september 2008, 12:12
Wat een lieffie om te zien!!!
Heel veel succes met haar en de andere 2!!

Gorki
3 september 2008, 15:24
Geweldig wat jullie voor Odette hebben gedaan!Isabelle hier kun je Odette dan toch nog een beetje volgen.
Roger en Sabine :)$Gorki en Zorna