PDA

Volledige versie bekijken : Inhoud verenigingsblad Boe4 jaargang 3 nummer 4

Beheerder
30 augustus 2008, 21:03
Het verenigingsblad Boe4 jaargang 3 nummer 4 is vandaag bij de leden in de brievenbus gevallen.
http://www.bouvierforum.nl/vbuploads/voorkant16.jpg

Inhoudsopgave:
Voorwoord
Uw pup hoeft geen angst te hebben - Hondenschool Lucky (verhaal)
Vier dagen prutschuiven in Gaasterland (verhaal)
Hartekiekjes
Allergie bij honden (Medisch)
Demy en Shamira (verhaal)
Jippie...We gaan baasje ophalen (verhaal)
Zoek de 7 verschillen (puzzel)
Boe4 strip
Mini kleurenposter Demy en Shamira
Een dienblad met de foto's van uw bouvier (creatief)
Miquell op bezoek bij broertje Tommy (verhaal)
Op visite bij......... (Reportage)
Moet mijn hond gewassen worden? (verzorging)
Timbo en Xayenna (verhaal)
Belevenissen op de dierenambulance (verhaal)
Benchtraining(informatie)
FF voorstellen... Ik ben Ebony (verhaal)
In de schijnwerpers.....(Caz) (verhaal)
Colofon
Voor altijd in ons hart (memory)

Jouw verhaal in Boe4?
Verstuur dan online (http://www.boe4.nl/upload/index.php) jouw verhaal naar de redactie op!

Lid worden???
Voor slechts 21 euro per jaar ontvang je ook het superleuke verenigingsblad van Boe4 en kun je gratis Goldmember (http://www.bouvierforum.nl/showthread.php?t=2261) worden op dit bouvierforum (ledenvoordeel)
Meld (http://www.boe4.nl/) je aan op de website van Boe4 (http://www.boe4.nl/)en profiteer van de voordelen van het lidmaatschap van de bouviervereniging Boe4.

Het Boe4 verenigingsblad bevat geen reclame en is dus 100% leesplezier

Boe4 voor en door leden gemaakt en dat lees je

Catootje
30 augustus 2008, 21:31
Joepie, Boe4 in de brievenbus toen ik thuis kwam uit het werk.
Daar ga ik zo meteen eens lekker mee onderuit op de bank!
Ik heb hem eerder al even snel doorgebladerd, ziet er weer toppie uit.

Ingrid
30 augustus 2008, 21:48
Het is werkelijk weer een ongeloofelijk leuk nummer en heel mooi vormgegeven.
Heerlijk om te lezen en te zien.
Complimenten!!!!

anitaheijnen
31 augustus 2008, 09:33
:)$Ik had gisteren het blad ontvangen,en in een keer uitgelezen.
Het was weer toppie,ik heb er van genoten,schitterende verhalen.
Groetjes Anita en een knuffel van Roxy.

Heleenstorm
31 augustus 2008, 11:52
De post kwam gisteren pas om 4 uur. Balen.
Maar ik heb weer lekker genoten van de mooie en leuke Boe4.
Bedankt.

MaraJade
1 september 2008, 19:34
HOi hoi

Ik heb hem ook binnen, zaterdag al maar heb hem nu pas doorgelezen, druk druk.

Erg leuk, vooral het stukje over het prutschuiven. Haha, echt lachen.

Mara

Catootje
1 september 2008, 19:45
HOi hoi

Ik heb hem ook binnen, zaterdag al maar heb hem nu pas doorgelezen, druk druk.

Erg leuk, vooral het stukje over het prutschuiven. Haha, echt lachen.

Mara

Ik ben blij dat je het een leuk verhaaltje vond. Alleen mist het laatste stukje (foutje, kan gebeuren), daarom eindigt het een beetje vreemd, hihi. Als je het laatste stukje ook nog wilt lezen, ik kan het altijd nog hier in de topic zetten :D.

MaraJade
1 september 2008, 19:56
Hoi Carin

Dat zou wel leuk zijn als je dat zou willen plaatsen. Mijn ouders vonden het ook leuk!

Mara

Ruben en Loes
1 september 2008, 21:55
Ik ben blij dat je het een leuk verhaaltje vond. Alleen mist het laatste stukje (foutje, kan gebeuren), daarom eindigt het een beetje vreemd, hihi. Als je het laatste stukje ook nog wilt lezen, ik kan het altijd nog hier in de topic zetten :D.

Sorry Carin..... foutje van de hoofdredactrice in dit geval.... beloof beterschap hihihih

groetjes Loes

Catootje
1 september 2008, 21:59
Hoi Carin

Dat zou wel leuk zijn als je dat zou willen plaatsen. Mijn ouders vonden het ook leuk!

Mara

Okee dan, Jazz maakt haar verhaaltje nog even af........

In dat hondvriendelijke restaurant ben ik omgevallen naast de tafel en ik heb
dat uur pauze benut om te slapen. Na dat welverdiende dutje zijn we weer het bos in gedoken en al prutschuivend terug gewandeld naar Balk. Sjonge, toen had ik het echt wel gehad hoor! Nog één keer gegeten bij het kacheltje met Ruth, Ype en Bandit. Dit keer zonder wijntje (wel met blabla) want wij gingen na het eten op weg naar huis. Om kwart voor 7 namen we afscheid van Bandit en zijn baasjes. Ik lag prinsheerlijk achterin de auto, ik heb het ligkussen van Bandit gekregen omdat hij er niet meer op wil liggen. Dat kussen lag dus achterin en daar bovenop lag ik! Ik heb de hele weg geslapen. Om half 9 waren we thuis. Catootje heeft mij toen nog even uitgelaten en eenmaal boven ben ik op mijn stretcher gestapt en volledig van de wereld geraakt, ik was zóóóóó moe. Nu is het vrijdag en ik heb spierpijn, ik ben behoorlijk stijf, vandaag een rustdag. Catootje heeft het ook wel even gehad met wandelen (hoe is het mógelijk), die zit al de halve dag voor de computer, ze moest op het forum 180 berichten lezen en héél veel foto's bekijken, hihihi. Sja, dat heb je hé? Vier dagen weg en je loopt ontzettend achter. Afijn, we hebben het heerlijk gehad, lekker bij getankt, we kunnen er weer even tegen. Die B&B is trouwens een aanrader hoor, honden zijn heel erg welkom daar, superbelangrijk toch?

Tot de volgende keer allemaal, dikke knuffel van Jazz.

jalybo
5 september 2008, 13:05
Gelukkig alles weer goed gegaan en tevreden weer thuis gekomen. Ik miste het laatste stukje ook, maar ben nu weer helemaal bij.
We hebben erg genoten van jullie vakantietripje.
Ook het blad was weer toppie. Erg leuk om ook eens leden te ontmoeten. Wij lezen wel waar en wanneer dat gaat gebeuren. Wij geven ons zeker op voor een ontmoeting en een etentje.
Groetjes van Jaap en Lyda en een dikke knuf van Cintha.

MaraJade
5 september 2008, 13:17
Hoi Carin

Leuk verhaal, ik lees het namelijk nu pas want ik heb een paar dagen geen internet gehad wegens een storing op mijn lijn.

Maar heel leuk om te lezen!!

Mara

Wilma
5 september 2008, 15:52
Zeker weer een topie blad met en topie inhoud :love1: