Volledige versie bekijken : Yunishka
Catootje
14 september 2008, 11:41
Hoihoi!
Herinneren jullie je onderstaande foto nog?
Yunishka was toen 8 weken oud...........
743
Inmiddels zijn we 6 weken verder en ziet het er nu zó uit.........
744
Wat gaat dat hard hé?
Het gaat prima met Yunishka, het is een heerlijk hondje en het gaat absoluut geweldig samen met Jazz.
Op cursus is het één groot feest, in de winkel gedraagt ze zich voorbeeldig, daar is ze ook helemaal zindelijk. Thuis gaat het héél af en toe nog mis en realiseert ze weer een vlek op mijn vloerkleed :rolleyes:. Ik maak me er niet druk om, het komt vanzelf goed.
Ze heeft haar eerste echte knipbeurt gehad, haar oortjes zijn geplakt (het rechteroor neigt naar een heus konijnen-oor), ze stoeit met Jazz dat het een lieve lust is (de Bolle in tijden niet zo happy gezien) en geniet met volle teugen van haar puppy-leventje.
Af en toe blijft ze een uurtje alleen thuis, dan ga ik met de Bolle een privé-wandeling maken, ook dat gaat goed (al moet ik zeggen dat de Bolle het helemaal niet zo leuk meer vindt als Yunishka niet mee gaat). Op zondag 21 september zal Yunishka in Heteren haar eerste showtje lopen (ik ook trouwens :p). Jazz gaat dan ook mee. Al met al ben ik apentrots op allebei mijn meisjes en ik geniet, geniet en geniet.........(l)
vera
14 september 2008, 11:51
Hoi Carin,
Wat is de kleine Yunishka al gegroeid zeg!!!!! Jammer dat het zo hard gaat, maar het is een scheetje.
Ook heerlijk dat het samen met Jazz zo goed gaat. En jij...genieten, genieten, genieten.(l)(l)
Jammer dat wij niet naar Heteren komen, had ik de kleine meid is in het eggie kunnen bewonderen!!!!
Nou, we komen elkaar zeker nog weleens tegen.
Ik wil jouw en Yunishka heel veel succes wensen op jullie eerste showtje....en de foto's natuurlijk!!!
anitaheijnen
14 september 2008, 11:53
Hoi Carin,
Wat is Yunishka al gegroeid,en wat gaat dat snel.
Wat geweldig dat het zo goed gaat met Jazz,maar ik had ook niet anders verwacht.
Ik geloof graag dat je er van geniet.
Groetjes Anita en een dikke knuffel van Roxy.:)$
MaraJade
14 september 2008, 11:56
Hoi Carin
Wat gaat het hard zeg en wat is ze lief zeg, Jazz trouwens ook! Super gewoon!
Mara
loraine
14 september 2008, 11:58
Wat is hij rap gegroeid zeg, kan dit bij ons ook verwachten. Leuk dat de twee het samen ook goed kunnen vinden. Is altijd afwachten. Prachtig stel, zo achterin de auto. Elke 2 maanden foto vanaf de kofferruimte....zo saampjes.
groetjes Loraine en Rodan
Dazzle
14 september 2008, 12:55
Hele een leuke foto weer(l).
Wat een verschil hè, en dat in 6 weken!
Wordt een knappe (grote) meid en het is een geweldig span die twee, Jazz en Yunishka.
Hoop in Heteren jullie even in levende lijve te ontmoeten en alvast heel veel succes met jullie 1ste showtje.
Als we er zijn, komen we jullie uiteraard even aanmoedigen:applaus::D.
Rita Baart
14 september 2008, 13:12
Hoi Carin,
Wat is ze gegroeid zég! Wat een plaatje om beide zo te zien.
Goed he dat ze zo leuk met elkaar op kunnen schieten.
Wens jullie veel succes met de show, en ga vooral genieten van het mooie stel!
Groetjes Rita.
Jolinda
14 september 2008, 13:41
Jemig zeg wat is ze gegroeid!!
En ook super dat het zo goed gaat samen met jazz! 21 september heteren? Zal het hier in de groep gooien, misschien komen we dan nog wel even langs!! ( heb je tijden voor me??)
annebasco
14 september 2008, 13:43
Hoi Carin, wat een prachtig stelletje heb je toch, en wat is Yunishka gegroeid zeg, dat kun je zo op de foto goed zien, leuk te lezen dat het zo goed samen gaat met Jazz, heel veel plezier weer met jouw meisjes. Dikke knuf van Basco!
Ylona
14 september 2008, 13:53
Zit er alweer 6 weken tussen die beide foto"s? 't Is niet waar ... wat vliegt de tijd! Ik weet nog dat je meldde dat de kleine er aan kwam, maar dat je nog zo lang moest wachten. Joh.
Meid, wat een mooie dames die twee. Ik kan me voorstellen dat je geniet, geniet, geniet. En zo hoort het ook! Heel veel plezier met je beide meiden!
Groetjes,
Ylona
k-broek
14 september 2008, 15:37
Is ze verslaafd aan de pokon.??
haha
Dat is behoorlijk veel voor 6 weken.
Mooi stel.
Groet kees
annemieke
14 september 2008, 15:41
Hoi Carin
Zooooo die is gegroeid zeg !!
Succes in heteren
groetjes Annemieke
Pakkie
14 september 2008, 16:36
Ik geloof er helemaal niets van. Dat kàn gewoon niet hetzelfde dametje zijn. Weet je zeker dat je niet de 6 jarige reu van de buren naast Jazz hebt zitten????:p;) Ik kan ook niet wachten om ze (en jou ook) te ontmoeten in Heteren:D
Hanneke
14 september 2008, 17:14
Jeetje wat is ze al groot ,ik geloof ook dat ze aandelen heeft in pokon.
Catootje
14 september 2008, 17:24
Is ze verslaafd aan de pokon.??
haha
Dat is behoorlijk veel voor 6 weken.
Mooi stel.
Groet kees
:D
Nee Kees, voor zover ik weet niet.
Maar misschien vertekent het beeld een beetje doordat Yunishka schuin voor Jazz zit.
Bovendien is Jazz een smurf van 59 cm hoog dus naast haar lijkt Yunishka al snel groot. Dat ze boven haar "zus" uit zal groeien staat in elk geval wel vast :rolleyes:.
Feit blijft dat zo'n klein moppie héél snel groot is :-#.
Ebonoss
15 september 2008, 09:21
(l)Wat een geweldige foto, geweldige groeispurt en wat geweldig te zien dat de meissies zulke goede vriendinnen zijn geworden.....
:)bGEWELDIG!!!!
jalybo
15 september 2008, 09:28
Hoi Carin,
Ze is inderdaad snel gegroeid. En wat een leuk stel met elkaar. Geniet inderdaad maar met volle teugen.
Groetjes van Jaap en Lyda en een knuf van Cintha
Kathy
15 september 2008, 13:37
Zoooo die is de lucht in geschoten zeg :O Net als Indy ongelooflijk hoe hard dat kan gaan he? haha
Al is ze nu nog klein vergeleken met over een jaar, dus geniet er nog maar even van :D
Groetjes Mirjam
dorine
15 september 2008, 15:05
Hier nog z'n pup die enorm gegroeit is, lijkt wel of ze nu veel harder groeien dan "vroeger".
Zou er dan toch pokon in de puppenbrokken zitten?
k-broek
15 september 2008, 15:10
Kan bij jullie ook de frisse gezonde lucht van het platte land zijn Dorine.
Of toch die pokon.??
Krijg je zo een hele generatie bouvierjunkie's die pokon verslaafd zijn.
haha
Groet kees
Hanneke
15 september 2008, 17:12
En staat daar dan wel een leger hulpverleners voor klaar?
k-broek
15 september 2008, 17:47
Moeten we het even aan Den Haag doorgeven.
Kan er een voorstel worden gedaan over opvang en gratis vervangende pokon en schone naalden .
Speciale toelage voor de baasjes van een boeffenjunk.
Maar eigenlijk moeten die baasjes zowiezo al een vergoeding hebben omdat zij zelf boefverslaafd zijn.
haha
Groet kees
Hanneke
15 september 2008, 19:04
Ik vrees dat daar geen therapie tegen bestand is ,ben al 34 jaar verslaafd.
k-broek
15 september 2008, 19:31
Natuurlijk wel .
Bijvoorbeeld de kosten voor een pup vergoed door de AWBZ
Alleen bij erge verslaving natuurlijk.
haha
Groet lkees
nadientje
15 september 2008, 19:32
Haha geweldig die foto's zo onder elkaar, ze groeit echt heel erg hard! Succes in Heteren met haar :D
Hanneke
15 september 2008, 19:42
Natuurlijk wel .
Bijvoorbeeld de kosten voor een pup vergoed door de AWBZ
Alleen bij erge verslaving natuurlijk.
haha
Groet lkees
Ik ben de kassabon kwijt van Babs ,vrees dat ze dan niks voor me kunnen doen bij de AWBZ,of kun jij er eentje voor me ritselen?
Ik ben de ontkenningsfase voorbij ,dus hartstikke verslaafd(l)
Kathy
16 september 2008, 06:54
Nee joh,dat doe je heel anders.
Kopie stamboom maken en deze bij de jaarlijkse inkomsten aangifte van de belastingen doen.
Is hier al 6x gelukt.:D
Ik sta inmiddels op de lijst van Borst voor chronisch verslaafden.
Chanel
16 september 2008, 09:13
Wat leuk dat je die twee naast elkaar kunt zetten zodat je het verschil ziet hè?
Denk dat het een flinke dame gaat worden (ook zonder Pokon;)).
Alvast heel veel succes zondag in Heteren!!!
Hanneke
16 september 2008, 09:23
Nee joh,dat doe je heel anders.
Kopie stamboom maken en deze bij de jaarlijkse inkomsten aangifte van de belastingen doen.
Is hier al 6x gelukt.:D
Ik sta inmiddels op de lijst van Borst voor chronisch verslaafden.
Kopieerapparaat pakt de stamboom niet,hij is ge plastificeerd.:-@
Vrees dat je er lang zult blijven staan,voor die lijst moeten eerst weer een hoop bureaucratische handelingen worden gevoerd.Tegen de tijd dat ik dan aan de beurt ben zit ik al in het bejaardenhuis .;)
Ik geloof dat ik nu begin te flippen:eek:
Cooper
16 september 2008, 14:40
Hoi Carin
Wat is ze hard gegroeid zeg! Hier loopt er ook zo een hoor hihihi. Ik ben wel benieuwd om haar weer "live" te zien. We komen jullie zondag supporteren. Ik kan me voorstellen dat je heerlijk loopt te genieten van je meiden, het is een mooi stel.
Tot zondag.
Groetjes Sandra