PDA

Volledige versie bekijken : May... en de kids !

habibi
15 september 2008, 22:34
Hallo,

Enkele weken geleden liet ik jullie via het forum weten dat ik May (voorheen Moyra) uit het asiel in Geleen had gehaald. Wat ik er toen niet bij verteld heb is dat May 2 pups van twee dagen oud had en dat die dus ook zijn meegekomen. Het is een prachtig stel en we zijn heel blij dat we dit mogen doen. De pups krijgen t.z.t. allebei een prima thuis. Nu even over May. De eerste dagen plakte ze aan mijn benen en was erg onzeker, nu na dik drie weken is het al een heel andere hond die het spelen en rennen uitgevonden heeft. Ze is heel lief en voor geen goud zouden we haar nog willen missen. Binnenshuis is ze een echt moedertje die haar kroost beschermd maar buiten is ze een echte jonge hond die begint te stralen als het bietenveld in zicht komt.
May is onze derde hond en ook de twee vorige honden waren herplaatsers waar we veel plezier aan gehad hebben.
Groetjes

Ylona
15 september 2008, 22:44
Hoihoi, wat zien ze er goed uit, die kleintjes! Die zijn behoorlijk gegroeid zeg! Meid, wat fijn dat het zo goed met ze gaat, met mams en de kids. Ja, ik heb ook goede ervaring met een herplaatser, echt waar. Toch altijd weer leuk om te horen van mensen dat dat veel vaker voorkomt.

Fijn dat je een goed tehuis hebt gevonden voor allebei de kleintjes. Zoals al gezegd, ik vind het fantastisch dat jullie een thuis hebben geboden aan een herplaatser, en helemaal geweldig dat jullie meteen 2 pups erbij hebben geadopteerd .... Chapeau!

Groetjes,
Ylona

Chanel
15 september 2008, 23:25
Van harte welkom.

Wat een leuke foto van mams met de pupjes (en vrouwtje natuurlijk, hahaha).

Heel veel geluk met het drietal!

Kathy
16 september 2008, 07:48
Helemaal geweldig.Toppie

Dazzle
16 september 2008, 08:18
Welkom op het forum!
Mooi om te lezen dat May nog 2 pups had en dat jullie dit boevengezinnetje hebben geadopteerd.
Super dat het zo goed gaat.
Blijf vooral de belevenissen opschrijven en foto's natuurlijk:D.
Heel veel geluk met je boef(jes) en nog veel lees- en schrijfplezier hier op het forum!

Hanneke
16 september 2008, 10:13
Geweldig zeg dat ze het zo goed getroffen heeft en dan kregen jullie als toetje ook nog twee pups bij.:)% Fijn dat het zo goed gaat en volgens mij is het een wereldhond.

aljanssen
16 september 2008, 10:17
Fantastisch wat jullie hebben gedaan en dat het allemaal zo goed klikt.
Veel geluk samen.
Groet Joke en Asta

Jolinda
16 september 2008, 10:45
super dat het zo goed gaat!!
Wat een schatjes die pups!

vera
16 september 2008, 11:59
Schitterend, dat het zo goed gaat!!
Mooi van jullie dat er gelijk een "gezinnetje" geadopteerd werd!!!(l)
Leuke foto en tis een heerlijk stel.....!

annebasco
16 september 2008, 12:04
:c: Wij wensen jullie heel veel succes met May en wat prachtig dat jullie dit hebben gedaan, ook voor de pupjes, dikke knuf van Basco!

Gorki
16 september 2008, 13:54
Lief om May een warme mand te geven. Ik zou nadien wel een probleem hebben om afscheid te nemen van de pups.:( Bewonder jullie.
Sabine en :)$Gorki en Zorna

MaraJade
16 september 2008, 19:13
Hoi hoi

Wat fijn dat jullie May en ook de pups een warm nestje hebben gegeven. Super zeg. En wat zien de pups er goed uit.

Groetjes

Mara

Jamie
20 september 2008, 00:38
Geweldig mooie zaak, die je heeft aangepakt. Respect!:)
Ik wense de pups een de Mama een fijn toekomst.