PDA

Volledige versie bekijken : Quincy (samantha)

ri-nne
20 september 2008, 10:25
hoi hoi

ik heb al lang geen berichje meer geplaatst over hoe het met me gaat.
het gaat heel goed. heb het heel erg naar me zin bij me baasje leo en bij rianne en naomi en cilia en was gister 3 jaar geworden en ik werdt een beetje verwend en morgen ben ik een half jaar bij hun. ik zal nu wel vaker wat van me laten horen maar goed heb een beetje een druk leventje haha:P:P lekker met naomi spelen en met baasje en natuurlijk ook lekker slapen haha:P

nou de groetjes en tot snel maar weer hoor
groetjes van naomi en rianne en me baasje en natuurlijk een hondenpoot van mij:)$:)$

Ylona
20 september 2008, 10:30
Da's inderdaad een tijdje geleden ... wat fijn dat het zo goed gaat met Quincy en jullie allemaal! Van harte gefeliciteerd met de 3e verjaardag!

Groetjes,
Ylona

Jolinda
20 september 2008, 10:37
Fijn dat het goed gaat met jullie!!

Dazzle
20 september 2008, 12:16
Gefeliciteerd nog met je 3e verjaardag!!
En super dat het zo goed gaat.

annebasco
20 september 2008, 12:28
Fijn dat we weer even wat van jullie horen en natuurlijk Heel Hartelijk Gefeliciteerd met je derde verjaardag Quinsy. Prachtig te horen dat je zo'n warm mandje hebt gevonden. Knuf van Basco!

ri-nne
20 september 2008, 13:58
hey
bedankt allemaal voor de felicitaties en ja heb het inderdaad echt super naar me zin maar ga weer verder spelen haha:P

:)$:)$

Catootje
20 september 2008, 19:53
Hee Quincy,
nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
Toppie dat je zo gelukkig bent.
:applaus:

Kathy
20 september 2008, 21:58
Hey Quinsy
Heb je net nog een tom poes gebracht.
je bent een scheet(l)

ri-nne
1 februari 2009, 19:09
hoi

sorry dat ik al een tijdje niks van me heb laten horen maar hier ben ik weer.
heb het heel erg naar me zin en over iets minder dan twee maanden ben ik
al weer een jaar op een goed plekje. en wordt hier lekker verwent door me baasjes. en ook lekker knuffels halen. en natuurlijk ook lekker in het park ravotten met aika bas en indy en ook nog met andere honden. en met naomi lekker achter de laptop zitten en met rianne aan het kletsen via msn want die is het huis uit en dan snapt rianne me vaak niet dus dat is wel jammer maar elk weekend komt ze thuis en dan ben ik heel erg hyper. maar ook als ik me andere baasjes een tijd niet gezien heb ook s'ochtends als ze net uit bed komen.
heb heel erg naar me zin en hoop dat ik nog heel veel lol kan hebben met me baasjes.
groetjes Quincy en natuurlijk ook van me baasjes( Leo, Cilia, rianne en naomi):)$:)$

Ylona
1 februari 2009, 19:56
Hé Quincy, da's inderdaad een hele tijd geleden! Moest even in mijn geheugen graven, maar nu weet ik het weer.

Wat geweldig dat je het zo naar je zin hebt en dat het zo ontzettend goed gaat. Ook jij had een nare tijd achter de rug. Heerlijk, al die succesverhalen over herplaatsers en asielboeven. Blijf vertellen, blijf vooral vertellen ....

Dikke knuffel van mij en de hondjes,

annebasco
1 februari 2009, 20:29
Wat een mooi verhaal dat het zo goed gaat met Quincy, heerlijk om te horen dat zij op zo'n goed plekje terecht is gekomen en ja, hou ons op de hoogte want dat vinden we erg leuk, dikke knuf van Basco!

ri-nne
2 februari 2009, 13:30
hoi
ik zet binnenkort foto's van quincy er op.
groetjes naomi en een hondenpoot van Quincy:)$

ri-nne
18 februari 2009, 13:40
hoi
heb laatst belooft dat ik foto's zou plaatsen snel maar dat gaat nog een tijdje duren want heb het een beetje erg druk met Quincy en zoww