Beheerder
24 september 2008, 19:47
Hallo Allemaal,
Zoals jullie zien ben ik weer terug van vakantie uit de VS.
Bewust is er voor gekozen om niet hier te vermelden dat ik met vakantie ben.
Zelf kun je daarbij wel wat bedenken.
Door mijn vakantie heeft alle email stil gelegen en dat is goed te zien aan de hoeveelheid berichten die in de email zijn binnengekomen.
Zo snel de doorheen gaan zijn er twee veel voorkomende problemen op het bouvierforum.
1) De Registratie en 2) Vergeten wachtwoorden
Over de registratie kan ik kort zijn.
Het is op het bouvierforum niet mogelijk om te registreren met emailadressen die gratis zijn.
Daarmee bedoel ik Hotmail - Gmail - MSN en ga maar door.
Zie deze (http://www.bouvierforum.nl/showthread.php?t=3157) topic waar dit wordt uitgelegd.
Als er een registratie plaats vind dan wordt zelfs vermeld dat het niet mogelijk is om met gratis emailadressen te registreren
Kortom de emails met vragen van ik kan niet registreren worden niet meer in behandeling genomen als het een gratis emailadres betreft.
Ben je het wachtwoord kwijt dan kun je die zelf eenvoudig opvragen door een willekeurig wachtwoord in te vullen bij het inloggen.
Je krijgt dan de melding dat het wachtwoord niet juist is.
Daar staat ook de mogelijkheid bij om aan te geven dat je het wachtwoord kwijt bent.
Klik deze aan en volg de stappen die volgen.
Je krijgt dan via de email een nieuw wachtwoord toegezonden.
Tja en daar zitten dan ook de problemen weer.
Heb je inmiddels een nieuw emailadres dan ontvang je niets meer en is het over en uit.
Dan zal ik als beheerder het moeten gaan doen.
Zorg daarom dat je altijd je emailadres up to date houd op het bouvierforum.
Sommige gebruikers zijn slim en registreren een nieuwe naam met wachtwoord.
Maar let op dit is binnen het bouvierforum niet toegestaan en tegen de regels in.
Daarom worden er regelmatig accounts gewist omdat er scripts draaien die dubbele registraties moeten voorkomen.
En ja dan weer een nieuw probleem, je bent dan geblokkeerd voor toegang en moet weer mijn hulp inroepen om weer toegang te krijgen.
Denk nu niet dat ik voor de lol deze regels invoer,want zoals al vaak geschreven hackers zijn constant bezig om proberen toegang te krijgen op forums.
Kijk even mee in de spambox -Geblokkeerde registraties- van het bouvierforum van vandaag.
Allemaal pogingen met gratis emailadressen
En let op de tijden dat er pogingen worden gedaan te registreren.
Ja dit is slechts een fractie.......
http://www.bouvierforum.nl/vbuploads/spam-1.jpg
Begrijp je nu waarom gratis emailadressen worden geblokkeerd?
De komende paar dagen zal ik de andere emails gaan doorwerken.
Wel geduld AUB want naast de email verwerking zijn er ook weer de nodige updates die uitgevoerd moeten worden.
In iedergeval ben ik weer aanwezig
Zoals jullie zien ben ik weer terug van vakantie uit de VS.
Bewust is er voor gekozen om niet hier te vermelden dat ik met vakantie ben.
Zelf kun je daarbij wel wat bedenken.
Door mijn vakantie heeft alle email stil gelegen en dat is goed te zien aan de hoeveelheid berichten die in de email zijn binnengekomen.
Zo snel de doorheen gaan zijn er twee veel voorkomende problemen op het bouvierforum.
1) De Registratie en 2) Vergeten wachtwoorden
Over de registratie kan ik kort zijn.
Het is op het bouvierforum niet mogelijk om te registreren met emailadressen die gratis zijn.
Daarmee bedoel ik Hotmail - Gmail - MSN en ga maar door.
Zie deze (http://www.bouvierforum.nl/showthread.php?t=3157) topic waar dit wordt uitgelegd.
Als er een registratie plaats vind dan wordt zelfs vermeld dat het niet mogelijk is om met gratis emailadressen te registreren
Kortom de emails met vragen van ik kan niet registreren worden niet meer in behandeling genomen als het een gratis emailadres betreft.
Ben je het wachtwoord kwijt dan kun je die zelf eenvoudig opvragen door een willekeurig wachtwoord in te vullen bij het inloggen.
Je krijgt dan de melding dat het wachtwoord niet juist is.
Daar staat ook de mogelijkheid bij om aan te geven dat je het wachtwoord kwijt bent.
Klik deze aan en volg de stappen die volgen.
Je krijgt dan via de email een nieuw wachtwoord toegezonden.
Tja en daar zitten dan ook de problemen weer.
Heb je inmiddels een nieuw emailadres dan ontvang je niets meer en is het over en uit.
Dan zal ik als beheerder het moeten gaan doen.
Zorg daarom dat je altijd je emailadres up to date houd op het bouvierforum.
Sommige gebruikers zijn slim en registreren een nieuwe naam met wachtwoord.
Maar let op dit is binnen het bouvierforum niet toegestaan en tegen de regels in.
Daarom worden er regelmatig accounts gewist omdat er scripts draaien die dubbele registraties moeten voorkomen.
En ja dan weer een nieuw probleem, je bent dan geblokkeerd voor toegang en moet weer mijn hulp inroepen om weer toegang te krijgen.
Denk nu niet dat ik voor de lol deze regels invoer,want zoals al vaak geschreven hackers zijn constant bezig om proberen toegang te krijgen op forums.
Kijk even mee in de spambox -Geblokkeerde registraties- van het bouvierforum van vandaag.
Allemaal pogingen met gratis emailadressen
En let op de tijden dat er pogingen worden gedaan te registreren.
Ja dit is slechts een fractie.......
http://www.bouvierforum.nl/vbuploads/spam-1.jpg
Begrijp je nu waarom gratis emailadressen worden geblokkeerd?
De komende paar dagen zal ik de andere emails gaan doorwerken.
Wel geduld AUB want naast de email verwerking zijn er ook weer de nodige updates die uitgevoerd moeten worden.
In iedergeval ben ik weer aanwezig