Volledige versie bekijken : Chemotherapie
rakker
28 juli 2003, 21:27
Tot mijn verdriet is er bij mijn bouvier kanker gevonden in de buikholte.
Het enige wat misschien nog een kans heeft is chemotherapie.
Ik wil elke kans aan hem geven maar wil hem niet onnodig laten lijden.
Hij is 7 jaar oud en volgens de dierenarts vitaal genoeg om een chemokuur te ondergaan.
Ik kom er maar niet uit of ik het zal doen en wat de gevolgen zijn voor mijn bouvier.
Ik ben op zoek naar mensen die ervaring hebben met chemotherapie en mij kunnen helpen met mij beslissing.
imported_bella
28 juli 2003, 21:38
hoi rakker,
wat afschuwelijk voor jullie. Neem kontact op met de dierenfaculteit in utrecht. deze hebben een afdeling oncologie (kanker) Zij kunnen je goed voorlichten. verwijzen doet de dierenarts maar bel zsm. Het nummer is 030-2531698 (dr.Rutteman) Het telefonisch spreekuur is daar dagelijlks tussen 11.00 en 12.00 uur.
Succes en laat eens horen hoe het gaat.
bella
celine
28 juli 2003, 22:35
Hallo
Heel vervelend dit te lezen ..
In 1998 heb ik mijn teefje in moeten iaten inslapen door leukemie en een hersentumor.
In Utrecht boden ze aan haar een chemokuur te laten ondergaan al dan was de kans van slagen 10% en wanneer het zou aanslaan die chemokuur dan was het nog maar voor 1 jaar, ze waren daar heel duidelijk in.
Ik hoop dat je wat aan dit berichtje heb.
Ik heb mijn teefje laten inslapen want 1 jaar is jezelf een beetje voor gek houden ( niet dat ik mijn boefje dat ene jaar niet had gegund)
Maar ik heb nooit spijt gehad om haar dat lijden niet te laten ondergaan want 10% kans is weinig .
Maar wat je keuze ook zou zijn veel sterkte.
Groetjes Hennie
wietse
30 juli 2003, 23:04
Hoi !!
Wat naar voor je maar mijn boef heeft het maar een half jaar volgehouden na een chemokuur.
Het is een hele strijd geweest wanneer ik alles van te voren had geweten had ik het mijn boef Twingo niet aangedaan hij was bijna 8 jaar , maar nu zeg ik liever 7 en een half jaar gelukkig dan 8 jaar met een half jaar ongelukkig van beide kanten , maar wilde hen deze kans geven en natuurlijk jezelf ......
Maar doe wat je hart zegt niets en niemand kan je hier in raden en advies geven ..ik geef hierbij alleen mijn ervaringen
Veel sterke met je overweging het is niet meest makkelijke
Wietse