PDA

Volledige versie bekijken : Een asiel boef

Eltje
28 september 2004, 10:12
hallo iedereen,

2 jaar geleden is mijn grote boef overleden. en ik mis haar gewelig. het is net of er een stuk van mijzelf is verdwenen. Ik woon nog bij mijn ouders in huis,
en die willen helaas niet zo snel een boef weer. nu heb ik een boef zien staan bij in het asiel. En het lijkt me een geweldige hond. maar nu is het geval dat ze gevonden is aan de snel weg. een vakantie slachtoffertje. Is het wel verstandig om z'n boef te nemen?

marjanne
28 september 2004, 10:40
hoi Eltje,ik heb ook een boef uit 't asiel gehaald.Kan geen lievere trouwe lobbes voorstellen dan mijn Santos. Je moet natuurlijk goed informeren wat voor soort boef 't is. Misschien zijn er bepaalde punten wat voor jou heel belangrijk zijn. B.v dat de boef niet tegen alleen zijn kan of zoiets. Informeer eerst goed hoe de boef is en ga kijken of het klikt tussen jullie. Mijn mening is waarom geen boef of ander dier uit 't asiel maar vraag goed de informatie over de boef anders moet je hem misschien weer terug brengen. Wie weet heb jij binnenkort een boef maar overleg zeker ook met je ouders want die moeten er ook mee eens zijn. Gr v marjanne.