PDA

Volledige versie bekijken : Geslaagd voor gehoorzaamheid gevorderden.

MaraJade
26 oktober 2008, 09:53
Hoi iedereen

Vol trots kan ik melden dat Beau gisteren haar tweede diplome behaald heeft. En wel het diploma gehoorzaamheid gevorderden.

Ze heeft in totaal 132,5 punten gehaald en was daarmee op de 5de plaats beland van alle honden.

Nu zullen er sommigen wel denken, een 5de plaats. Dat is toch niets om trots op te zijn?

Nou, voor mij is het echt wel iets om trots op te zijn vooral omdat ik dus behoorlijke examenvrees heb en ik wel zelf met Beau op examen ga en omdat ze ook loops is en dus ook heerlijk eigenwijs, deed ze niet alles zoals ze het op de les deed.

Maar goed, even een verslagje over gisteren...

Omdat Beau loops is, mocht ze dus niet op examen met haar eigen groep maar moesten wij als laatste op examen om half twee. Goh, echt fijn als je eerst om 10 uur op examen mag en dan niet meer...Maar goed, we hebben het overleefd...

Ik mocht even intrainen met Beau en toen werd het examen afgenomen.

We begonnen met aangelijnd volgen en toen los volgen. Dat deed ze heel erg goed maar de rest....hihi, zo eigenwijs. Echt heerlijk en ik moet zeggen, ik heb er hartelijk met mijn trainer en de keurmeester om gelachen hoor.

Maar we zijn gelukkig geslaagd met op zich een mooie punten lijst. Ik heb er een 10, twee 9,5 en drie negens op staan. Een 8,5 en een 8 en 2 nullen omdat ze niet naar de plaats terug ging (wat ze ook op de les nooit deed) en blijven liggen uit zicht deed ze ook niet.

Maar ik mag niet klagen en ben zeer tevreden!!!!

Groetjes

Mara en :)$ Beau

annebasco
26 oktober 2008, 10:17
Mara en Beau van Harte Gefeliciteerd, jullie hebben het echt fantastisch gedaan, prachtige puntenlijst, dikke knuf van Basco!

Ylona
26 oktober 2008, 10:19
Hoi Mara, hartstikke goed resultaat dat Beau daar ff neergezet heeft, gefeliciteerd!

k-broek
26 oktober 2008, 10:56
Gefeliciteert.
Ik vind het een mooie punten score hoor.
En 5e plaats is ook heel mooi.

Groet kees

Dazzle
26 oktober 2008, 11:13
Gefeliciteerd jullie beiden, goed gedaan!
En dat met een loopse eigenwijze teef ;):D.
5e plaats, mag je super trots op zijn hoor!

Etienne
26 oktober 2008, 11:15
hallo Mara ik wil jullie allebei ook feliciteren vanuit het brabantse nuenen groetjes etienne en familie

veyron
26 oktober 2008, 11:45
super gedaan !!
dat naar de plaats terug gaan hebben die 2 van mij ook nog niet onder de knie...

proficiat en geniet van de 'zege' !!!

Jolinda
26 oktober 2008, 11:56
Super gedaan hoor!
Gefeliciteerd!!

vera
26 oktober 2008, 12:10
Van harte gefeliciteerd, super gedaan van jullie beiden!!:champagne:

Pakkie
26 oktober 2008, 12:14
gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!

MaraJade
26 oktober 2008, 13:09
Hoi iedereen

Dank jullie wel voor de felicitaties, ik ben er ook echt heel trots op.

Nu op naar de volgende cursus.

Mara

Henk&Boyke
26 oktober 2008, 15:18
proficiat met het mooie resultaat van je kanjer Beau

dikke knuffel van 'stinkerd' Flemming

Catootje
26 oktober 2008, 17:12
Gefeliciteerd!
Goed gedaan samen!
:geslaagd:
Veel succes bij de volgende cursus.

aljanssen
26 oktober 2008, 18:07
Een mooi resultaat waar je beretrots op mag zijn, van harte.
Groet Joke en Asta

loraine
26 oktober 2008, 18:47
He Mara, toppie hoor voor jullie beiden.
Proficiat, met het behalen van 2e diploma.(l)

Of je nu 5e bent of laatste, maakt niet uit. Papiertje is behaald.
Moeten wij nog zien te doen.:eek:

groetjes Loraine en Rodan:)$

anitaheijnen
27 oktober 2008, 05:59
Hoi Maraen Beau,
Super gefeliciteerd beiden met het behaalde resultaat.
Wat voor cursus ga je nu doen?
Groetjes Anita.

bea
27 oktober 2008, 08:34
Hey Mara,
Vanuit Belgie van harte proficiat met het mooie resultaat dat je behaalde met Beau,
ik ben pas begonnen met Zita met cursus gehoorzaamheid en hoop dat ze het over een paar maanden ook zo goed zal doen.
Dikke knuffel voor Beau van haar halfzusje Zita!

MaraJade
27 oktober 2008, 13:11
Hoi iedereen

Dank jullie wel voor alle felicitaties. Ben echt heel trots op mijn kleine meissie.

Hoi Mara en Beau,
Super gefeliciteerd beiden met het behaalde resultaat.
Wat voor cursus ga je nu doen?
Groetjes Anita.

Hoi Anita

Ik ga nu met Beau breitensport doen. Dat is een combinatie van gehoorzaamheid en behendigheid, lijkt me echt super om te doen. En ik denk dat Beau het ook leuk vindt.

Hoi Bea

Ik weet zeker dat Zita ook goede resultaten gaat behalen hoor. Maar soms is het wel moeilijk hoor, hihi, en lastig want soms zijn ze zo eigenwijs....:D

Mara